Zarządzenie uwzględnia unijne przepisy w zakresie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku.
Nowe zarządzenie wprowadza regulację, zgodnie z którą komunikat sprawozdawczy tworzony przy użyciu języka XML, dotyczący przekazywania dokumentów umożliwiających rozliczanie udzielonych świadczeń, może być opatrzony podpisem elektronicznym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. EU L 257 z 28.08.2014, str. 73) (dotychczas w rozumieniu przepisów ustawy z 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym).
[-OFERTA_HTML-]