Kampania jako główny cel stawia sobie poinformowanie o znaczeniu akredytacji w ochronie zdrowia dla zapewnienia bezpieczeństwa opieki nad pacjentem. Jej intencją jest zainteresowanie opinii publicznej certyfikatem akredytacyjnym, ale przede wszystkim dostarczenie wiarygodnej i rzetelnej informacji na temat akredytacji w ochronie zdrowia.
W ramach realizowanej kampanii medialnej zaplanowano emisję spotu telewizyjnego (TVP1 i TVP2), emisję spotu radiowego (RMF, RadioZET, PR1), udział w programie "Pytanie na Śniadanie" (TVP2), realizację słuchowiska radiowego (PR1) oraz lokowanie idei w serialu telewizyjnym ("Klan" TVP1).
Od 7 sierpnia do 5 września 2015 roku będzie trwać emisja spotu telewizyjnego, a od 9 sierpnia do 5 września 2015 - emisja spotu radiowego.
Szczegółowe harmonogramy emisji dostępne są na stronie www.cmj.org.pl
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia (CMJ) jest centralną jednostką resortu zdrowia. Powołane zostało przez ministra zdrowia w 1994 roku, w celu inspirowania oraz wspierania działań zmierzających do poprawy jakości usług medycznych. Program akredytacji szpitali funkcjonuje od 1998 roku i został opracowany na podstawie wzorów czołowych instytucji akredytujących na świecie. Program należy do European Accreditation Network (EAN), koordynowanej przez Europejskie Towarzystwo Jakości w Opiece Zdrowotnej (ESQH), zrzeszającej programy akredytacyjne w Europie.
LEX Biblioteka Ochrony Zdrowia jest największą na rynku bazą elektronicznych wersji książek z zakresu ochrony zdrowia. Zawiera ponad 100 książek z zakresu prawa ochrony zdrowia, zarządzania oraz rachunkowości w ochronie zdrowia.
Szczegółowe informacje: www.profinfo.pl
Żeby widzieć komentarze musisz:
- być zalogowanym do Facebooka
- mieć zaakceptowaną politykę prywatności (pliki cookies)
- korzystać z przeglądarki Chrome