Idea nauczania spersonalizowanego promowana jest na Uniwersytecie Wrocławskim. W ubiegłym roku powstał też międzyuczelniany Wrocławski Klub Tutora.
- Półtora roku temu na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych pojawił się pomysł prowadzenia zajęć – w instytutach i katedrach – w formie tutoriali. W rezultacie w tym roku akademickim prowadzony był tutoring w Instytucie Pedagogiki, nadal realizowany jest w Katedrze Etnologii i Antropologii Kulturowej oraz – od tego semestru – w Instytucie Psychologii. Mamy nadzieję, że wkrótce tutoring stanie się zdecydowanie bardziej popularny w Uniwersytecie Wrocławskim - informują Bogna Bartosz z Instytutu Psychologi i Maria Stasiuk z Wydziału Biotechnologii na Uniwersytecie Wrocławskim.
- Zapraszamy do współpracy nauczycieli przekonanych o tym, że warto pracować indywidualnie ze studentami; że rozwój pasji i zainteresowań w formie wykraczającej poza standardowy kontakt podczas zajęć wzbogaca i studentów, i wykładowców. Przypuszczamy, że na Uniwersytecie Wrocławskim jest więcej wykładowców pracujących tą metodą. Chcemy do nich dotrzeć - dodaja promotorki akcji. Więcej>>>