Drugie miejsce w rankingu ofert należy do Bilfinger Infrastructure (oferta o wartości 594,76 mln zł), a trzecie do konsorcjum Budimeksu i MPRD Hryniewicze (oferta o wartości 714,81 mln zł).
Kryterium ceny ma wagę 90% przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Warto także nadmienić, iż wszyscy trzej wykonawcy zaoferowali identyczny okres gwarancji jakości tj. 20 lat.
W grudniu 2013 r. mazowiecki oddział GDDKiA ogłosił przetarg na zaprojektowanie i budowę kolejnego, ok. 18,5-kilometrowego fragmentu POW. Inwestycję podzielono na 3 odcinki: odcinek A, długości ok. 4,6 km od w. Puławska do w. Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem, odcinek B, długości ok. 6,45 km od w. Przyczółkowa do w. Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez Wisłę, odcinek C, długości ok. 7,45 km od w. Wał Miedzeszyński do w. Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.
W zeszłym tygodniu tureckie konsorcjum Gulermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhut (Turcja) i PBDiM Mińsk Mazowiecki złożyło najtańszą ofertę, wartą 757,64 mln zł na budowę odcinka B.
26 stycznia br. zostaną otwarte oferty na ostatnie zadanie A obejmujące budowę najdłuższego w Polsce tunelu pod Ursynowem.
Źródło: ISBnews.pl