Pierwotnie w przypadku Południowej Obwodnicy Warszawy, oferty miały zostać otwarte 10 października, obwodnic Radomia i Góry Kalwarii - 7 i 8 października, natomiast jeśli chodzi o S8 Radziejowice - Paszków miał być to 14 października. Jak podała Agnieszka Stefańska z biura prasowego warszawskiego oddziału GDDKiA, aktualny termin może ulec przesunięciu w przypadku pojawienia się kolejnych zapytań ze strony zainteresowanych wykonawców.
POW czyli droga S2 od węzła Puławska do węzła Lubelska, będzie miała ponad 18 km długości. Inwestycję podzielono na trzy części: odcinek A (4,6 km) od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa z budową tunelu pod Ursynowem; odcinek B (6,4 km) od węzła Przyczółkowa do węzła Wał Miedzeszyński wraz z mostem przez Wisłę; odcinek C (7,4 km) od węzła Wał Miedzeszyński do węzła Lubelska z budową estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.
Zamawiający wymaga, aby każdy z odcinków powstał w terminie maksymalnym 41 miesięcy. O wyborze oferty najkorzystniejszej zdecyduje: cena (90 proc.) oraz gwarancja (10 proc.).
Z kolei, obwodnica Radomia w ciągu S7 będzie miała ok. 25 km długości. Dostęp do drogi będzie możliwy tylko w węzłach: Radom Północ, Radom Zachód, Wolanów i Radom Południe. Zwycięski wykonawca będzie musiał zrealizować inwestycję w terminie nie dłuższym niż 33 miesięcy i nie krótszym niż 30 miesięcy. Szacowany koszt tego przedsięwzięcia wraz z dokumentacją i wykupem gruntów to ponad 1,2 mld zł.
Obwodnica Góry Kalwarii w ciągu dróg krajowych nr 79 oraz 50 musi powstać w terminie nie dłuższym niż 38 miesięcy i nie krótszym niż 35 miesięcy. Łączny koszt przedsięwzięcia to ok. 0,5 mld zł.
Natomiast S8 pomiędzy Radziejowicami a Paszkowem będzie miała ponad 21 km. Inwestycja została podzielona na dwa odcinki. Zamawiający wymaga, aby każdy z odcinków trasy powstał w terminie nie dłuższym niż 34 miesiące i nie krótszym niż 31 miesięcy. Łączny koszt inwestycji to prawie 1,3 mld zł.
Źródło: www.wnp.pl