Szkolenie zorganizowała 15 grudnia 2010 roku Okręgowa Izba Radców Prawnych w Łodzi. Jego uczestnicy rozmawiali m.in. o tym, że nowoczesne społeczeństwo informacyjne stawia przed radcami prawnymi nowe wyzwania. Klienci coraz częściej wymagają od prawników nowoczesnego podejścia do świadczonych usług. Jak informowali organizatorzy, szkolenie prowadzone przez Szymona Kwiatkowskiego, miało na celu wyjście naprzeciw wymaganiom nowoczesnego rynku.
Uczestnicy szkolenia mogli dowiedzieć się m.in. jak:
- budować pozytywne relacje za pośrednictwem mediów społecznościowych,
- pozyskiwać klientów przez Internet,
- promować markę kancelarii w świecie WEB 2.0,
- wyprzedzić konkurencję i zaistnieć w świecie Internetu.
Radcowie prawni uczą się e-marketingu
O tym, jak budować pozytywne relacje za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz jak pozyskiwać klientów przez internet, dowiedzieli się łódzcy radcowie prawni podczas szkolenia poświęconego zagadnieniu e-marketingu prawniczego.