Sport to czysty zysk - przynajmniej w biurze. Dla pracowników to okazja do niezobowiązujących spotkań i zdrowej rywalizacji. Dla pracodawców - szansa na integrację zespołu i budowę pozytywnej atmosfery.
Odciąganie Polaków od telewizora to wciąż jednak duże wyzwanie. Jak wykazał Millward Brown, blisko 7 na 10 Polaków interesuje się piłką nożną, ale tegoroczny Eurobarometr podaje, że tylko 5% regularnie ćwiczy. Rywalizacja między pracownikami i firmami na boisku coraz skuteczniej przeciwdziała bierności i bezruchowi, dzięki przenoszeniu do Polski rozwiązań z zachodnich firm.
Dynamiczny rozwój centrów biznesowych, oprócz międzynarodowych operacji lokujących w Polsce także zagraniczne standardy prowadzenia firm, przyniósł w Polsce rozkwit pracowniczej kultury sportowej. Coraz częściej można się spotkać z pełnym spektrum sportowego zaangażowania, od kart Multisport czy sponsoringu charytatywnych turniejów, aż po rozbudowane rozgrywki zespołów złożonych z pracowników różnych działów.
Więcej: www.hrstandard.pl/2014/08/22/firmy-inwestuja-w-sport-i-integracje
Źródło: www.hrstandard.pl, stan z dnia 25 sierpnia 2014 r.