Jeszcze nie zakończyła się dyskusja o pokoleniu Y na rynku pracy, a rekruterzy i pracodawcy stają przed kolejnym wyzwaniem. Na scenę zawodową wchodzi następna generacja, dla której świat realny i wirtualny to ta sama rzeczywistość – generacja Z. Czego oczekują od pracodawcy, jak zmienia się sposób rekrutacji takich pracowników, jak budować ich lojalność wobec firmy?

Dla pracowników z pokolenia Y i Z praca jest istotna, ale nie najważniejsza, podchodzą do niej zadaniowo, ważny jest dla nich work-life balance. Znają się na najnowszych technologiach i wykorzystują je w każdej dziedzinie życia. Są elastyczni, znają języki i nie mają kompleksów – mogą pracować w każdym miejscu na Ziemi. Dodatkowo dla osób z generacji Z głównym źródłem wiedzy jest Internet, dlatego też to nie wiedza, ale szybkość wyszukiwania informacji oraz kreatywne podejście do nich jest, w ich ocenie, podstawowym atrybutem pracownika na rynku pracy.

Więcej: www.pracuj-dla-mediow.pl/pr/305765/piec-trendow-w-rekrutacji-i-budowaniu-zaangazowania-pracownikow-z-pokolenia-y-i-z

Źródło: Pracuj.pl, stan z dnia 11 grudnia 2015 r.