Młodzi z szansą na staże w agencjach PR w Londynie, Pradze i Bukareszcie. IMM organizuje konkurs „PRaktykuj za granicą”.
Warunkiem udanej kampanii medialnej jest opracowanie dobrej strategii komunikacyjnej. Jest to zadanie kluczowe, ale też najtrudniejsze, szczególnie dla osób dopiero rozpoczynających pracę w tej branży. Stworzenie strategii komunikacyjnej podejmującej ważny społecznie temat będzie zadaniem dla tych, którzy chcieliby wziąć udział w konkursie „PRaktykuj za granicą” organizowanym przez IMM. W tym roku studenci mogą stworzyć strategię komunikacyjną dla Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, fundacji Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt –Viva! lub dla działającego przy Galerii Zachęta Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych. Na początek chętni będą musieli przygotować brief dla wybranej fundacji (termin mija z końcem maja). Natomiast z początkiem lipca zostanie ogłoszona lista tych, którzy okazali się najlepsi w pierwszym etapie. W kolejnym trzeba będzie wykorzystać analizę zgromadzonych danych, a ostatnim etapem będzie przygotowanie prezentacji w języku angielskim. Dla zwycięzców może być to pierwszy krok w rozwoju kariery w dziedzinie public relations. W dotychczasowych dziesięciu edycjach konkursu wzięło udział blisko 1 tys. osób, z czego 30 zostało wysłanych na staż. Honorowy patronat nad konkursem objął Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Więcej: www.biznes.newseria.pl/news/mlodzi_z_szansa_na,p2007247500
Źródło: newseria.pl, stan z dnia 7 maja 2015 r.