Dnia 27 kwietnia 2016 roku Okręgowy Inspektorat Pracy w Lublinie organizuje ogólnopolską konferencję pod hasłem "Stres w pracy? Znajdź rozwiązanie".
Konferencja organizowana jest w ramach ogólnopolskiej kampanii Państwowej Inspekcji Pracy pod tym samym hasłem, a jednocześnie poświęcona jest obchodom Dnia Pamięci Ofiar Wypadków przy Pracy i Chorób Zawodowych oraz Światowego Dnia Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy, który w roku 2016 obchodzony jest pod hasłem Stres w pracy: wspólne wyzwanie! Celem konferencji jest przybliżenie praktycznych aspektów stresu zawodowego, organizacyjnych sposobów zarządzania nim, minimalizowania jego negatywnych skutków oraz zapoznanie z konsekwencjami stresu zawodowego dla organizacji. Chcemy, poprzez podejmowane tematy, pokazać, że można i warto zarządzać stresem zawodowym, jednocześnie podpowiedzieć jak to robić.
Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy pracodawców lub ich przedstawicieli, specjalistów służb bhp oraz przewodniczących organizacji związkowych. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Konferencję Patronatem Honorowym objął Wojewoda Lubelski.
Źródło: www.pip.gov.pl, stan z dnia 5 kwietnia 2016 r.