Wydaje się, że e-learning na stałe zagościł zarówno w obszarze edukacji, jak i biznesu. Coraz więcej firm jest zainteresowanych możliwością poszerzania wiedzy i umiejętności swoich pracowników o czasie i miejscu najbardziej dopasowanym do ich potrzeb.
W poradniku wyjaśniono mechanizmy charakterystyczne dla tej metody nauczania, opisano proces jej implementacji oraz zaprezentowano przypadki zarówno udanych wdrożeń e-learningu, jak również tych zakończonych porażką. Dzięki temu można dowiedzieć się, jakich praktyk unikać, a jakie warto powielić, wprowadzając e-learning w swojej organizacji.
Zobacz także: E-learning na nowo
W książce opisano rodzaje, strukturę i formę e-szkoleń, omówiono proces ich projektowania, a także przybliżono trudności, na jakie można się natknąć, inwestując w e-learning. Marek Hyla, autor publikacji, przedstawia Czytelnikom, jak z e-learningu korzysta się poza granicami Polski i spekuluje na temat dalszych kierunków rozwoju tego narzędzia.
Po Przewodnik po e-learningu powinni sięgnąć pracownicy firm planujący wdrożyć u siebie e-learning - np. menedżerowie działów szkoleń lub działów HR, jak również teoretycy zainteresowani tą tematyką.
Dowiedz się więcej z książki | |
Przewodnik po e-learningu
|