Według oficjalnych informacji zarządu portu lotniczego we Wrocławiu, nowy terminal został zadaszony i oszklony, czyli wszedł w etap stanu surowego zamkniętego.
Obiekt ma wykonaną całą konstrukcję żelbetową i stalową i został przygotowany do ogrzewania. W czasie zimy trwać będzie wykańczanie wnętrz. Niektóre z takich prac (np. montaż pierwszych ruchomych schodów) rozpoczęto wcześniej. Na montaż czeka system kontroli bagażów oraz system transportu bagażowego. Nowy obiekt zostanie otwarty za rok, na ponad pół roku przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Jego kubatura obliczana jest na ponad 300 tys. m. sześc. Terminal będzie mógł odprawić rocznie 3,5 mln podróżnych, czyli dwa razy więcej niż obecnie użytkowany.
Źródło: Wnp.pl, 19 listopada 2010 r.
Data publikacji: 22 listopada 2010 r.
Obiekt ma wykonaną całą konstrukcję żelbetową i stalową i został przygotowany do ogrzewania. W czasie zimy trwać będzie wykańczanie wnętrz. Niektóre z takich prac (np. montaż pierwszych ruchomych schodów) rozpoczęto wcześniej. Na montaż czeka system kontroli bagażów oraz system transportu bagażowego. Nowy obiekt zostanie otwarty za rok, na ponad pół roku przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Jego kubatura obliczana jest na ponad 300 tys. m. sześc. Terminal będzie mógł odprawić rocznie 3,5 mln podróżnych, czyli dwa razy więcej niż obecnie użytkowany.
Źródło: Wnp.pl, 19 listopada 2010 r.
Data publikacji: 22 listopada 2010 r.