"Ubezpieczenie to nie jest pierwsza rzecz, o której myślą właściciele małych innowacyjnych firm. Kosztów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa nie jest mało, a na zyski trzeba jeszcze poczekać. Tym niemniej jednak, prowadząc taką firmę, warto pomyśleć o odpowiedniej polisie, gdyż może dojść do zdarzeń, które zagrożą bytowi przedsiębiorstwa. Do tego ubezpieczenie dodaje firmie wiarygodności w oczach partnerów biznesowych i klientów. Jako że początkujący mikroprzedsiębiorca złotówkę ogląda z każdej strony, zanim ją wyda, powinien tak dopasować ochronę ubezpieczeniową, żeby objąć nią tylko realne ryzyko, nie płacąc za to, co jest mu niepotrzebne.

Oferta szyta na miarę
Przedsięwzięcia start-upowe, w szczególności w zakresie nowych technologii, mogą mieć bardzo różny charakter, dlatego nie istnieją specjalne produkty skierowane do tej grupy podmiotów. Dużą rolę odgrywają brokerzy, którzy analizują ryzyko ubezpieczeniowe młodego przedsiębiorstwa, weryfikują kluczowe ryzyko, na jakie wyeksponowany jest start-up i proponują szyte na miarę danego przedsiębiorstwa rozwiązanie ubezpieczeniowe."
(...)