Książka Grażyny Białopiotrowicz i Marzeny Rogalskiej zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek.

Na potrzeby książki wywiadu Marzenie Rogalskiej udzieliły Anna Dymna - aktorka, założycielka i prezes Fundacji "Mimo Wszystko", Krystyna Janda - aktorka, wybitna osobowość w świecie kultury i sztuki, od 40 lat na scenie, od 9 lat prezes Fundacji Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury, Małgorzata i Agnieszka Kotlonek - założycielki designerskiej marki kobiecych akcesoriów, Dorota Soszyńska - współwłaścicielka i dyrektor kreatywny firmy farmaceutyczno-kosmetycznej Oceanic oraz firmy Euro Fragrance, Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - niezwykła osobowość w świecie finansów, pierwsza Polka, ktoěra została szefem bankowosěci detalicznej jednego z największych bankoěw w Malezji i Lucyna Wieczorek - założycielka Dojrzewalni - miejsca rozwoju osobistego, której największym projektem jest Rozwojowy Festiwal dla Kobiet PROGRESSteron. Nie każda z bohaterek tych rozmów wiedziała od razu, że biznes to jej przeznaczenie, ale każda bez wahania oddała się swojej pasji. Wszystkie odniosły sukces, choć dla każdej z nich ten sukces co innego znaczy. 

Fragment rozmowy z Małgorzatą i Agnieszką Kotlonek, twórczyniami marki Goshico

Marzena Rogalska: Co było pierwszym wydarzeniem, które upewniło Was, że macie dobry pomysł na biznes? Że idziecie w dobrą stronę? Wcześniej, widząc Wasze torebki na wszystkich lotniskach, nie miałam pojęcia, że za tym biznesem stoją dwie siostry, byłam przekonana, że jesteście ogromną firmą!

Małgorzata Kotlonek: Właśnie tak wielu ludzi nas postrzega. Od początku stawiałyśmy na jakość i wizerunek. Dzięki pomocy znajomych i własnym umiejętnościom na bardzo wczesnym etapie rozwoju miałyśmy już profesjonalne sesje zdjęciowe naszych torebek. Wcześniej pracowałam już przy sesjach zdjęciowych, więc wiedziałam, jak sobie to zorganizować, żeby gdzieniegdzie zaoszczędzić bez utraty jakości. Bardzo dbałyśmy zarówno o poziom produktów, jak i materiałów. Jak pojawiało się coraz większe zainteresowanie, to w pewnym momencie mogłyśmy spocząć na laurach, a jednak cały czas powtarzałyśmy: "Nie, to trzeba udoskonalić! To musi być lepsze!". Szukałyśmy lepszych suwaków, lepszych materiałów. Szukałyśmy producenta filcu, robiłyśmy coraz droższe hafty itd. A to wszystko dlatego, że jak się okazało, klientki do nas wracają. A dlaczego do nas wracają? Bo są dobrze obsłużone i mają dobry produkt.

Niezbędne do odniesienia sukcesu w biznesie jest zapewnienie wysokiej jakości oferowanych usług i produktów oraz dbałość o klientów - ich perfekcyjna obsługa. Znane bizneswoman doskonale zdają sobie z tego sprawę i do takiego podejścia biznesowego zachęcają innych przedsiębiorców. Autorkami książki "Być kobietą biznesu" są Grażyna Białopiotrowicz - trener biznesu, trener rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, ekspertka w dziedzinie kreowania wizerunku biznesowego, politycznego i medialnego, autorka i realizatorka wielu programów biznesowych obejmujących takie dziedziny jak kierowanie zespołami, motywowanie pracowników, skuteczna komunikacja interpersonalna, psychologia sprzedaży, negocjacje biznesowe, profesjonalna obsługa klienta i stres zawodowy i Marzena Rogalska - dziennikarka telewizyjna i radiowa, felietonistka i trenerka, współpracująca ze Szkołą Wystąpień Publicznych przy Dojrzewalni, gdzie od kilku lat prowadzi warsztaty i wykłady dla klientów biznesowych dotyczące skutecznej komunikacji przed kamerą.