Europejski inwestor i zarządca nowoczesnych parków logistycznych, ogłosił podpisanie umowy najmu z firmą z PF CONCEPT International na dzierżawę około 23.000 metrów kwadratowych powierzchni magazynowej w nowym projekcie build-to-suit w PointPark Poznań. PF CONCEPT International jest liderem w dziedzinie produktów promocyjnych, ich tworzeniu i dystrybucji. Projekt build-to-suit będzie w pełni oddany klientowi w lipcu 2011 roku. PF Concept zajmie nowy obiekt klasy A w PointPark Poznań, który będzie trzecim tego rzędu samodzielnym budynkiem w tym parku, zaraz obok najemców takich jak Norbert Dentressangle i firmy Transpol.
- To jest jeden z największych projektów BTS w Polsce w czwartym kwartale i jest nam bardzo miło powitać PF Concept w PointPark Poznań. Nasz zespół jest przygotowany na dostarczenie budynku o najwyższej jakości wraz z powierzchnią produkcyjną.Transakcja ta podkreśla fakt, iż szczegółowe wymagania najlepiej rozwiązywane są poprzez zespół specjalistów. Obie strony ciężko pracowały nad znalezieniem najlepszego rozwiązania – tworząc zarówno skuteczną, jak i maksymalną elastyczność dla przyszłych potrzeb PF Concept. Wszystkie te cechy potwierdzają naszą zdolność do rozwijania sięw miarę rosnących potrzeb klienta, tym samym czekamy na następną okazję do budowania i realizacji potrzeb i specyfikacji klientów. Realizacja tego projektu, tylko w PointPark Poznań stworzy ponad 850 nowych miejsc pracy - powiedział Craig Maguire, Dyrektor Zarządzający spółki w Polsce. PointPark Poznań położony jest 10 km od Poznania, w pobliżu autostrady A2 (Warszawa-Berlin). Po wybudowaniu aktualnie zaplanowanych budynków PointPark Poznań będzie dysponował łączną powierzchnią ok. 181.000 m kw.
Niedawne projekty dedykowane dla Mobelix i Whirlpool, potwierdzają, że projekty dedykowane są modne na rynku i bardzo poszukiwane przez klientów. - W obsłudze naszych partnerów dystrybucyjnych będziemy budować największe i najbardziej efektywne pod względem przygotowania produktów reklamowych zakłady w Europie, które pozwolą nam na dostarczanie naszego asortymentu w ciągu 72 godzin na obszarze między Oslo a Barceloną. Posiadając nowoczesne maszyny, wysoką wydajność i wykwalifikowanych pracowników, będziemy mogli wyprodukować nasz produkt z gwarancją najwyższej jakości i konkurencyjną ceną w bardzo krótkim czasie - powiedział Cees Martens, dyrektor generalny PF-Concept International.
PF Concept (www.pfconcept.com), poddział Polyconcept Group, jest liderem w tworzeniu, rozwoju, sprzedaży, marketingu i dystrybucji produktów promocyjnych.Ta globalna organizacja zajmuje się międzynarodową dystrybucją, handlową siecią sprzedaży, zakupem i zaopatrzeniem biur w Azji i Europie. PF Concept zaopatruje europejskich klientów w szeroką gamę produktów w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy wychodzą z jednego z czterech głównych centrów dystrybucyjnych w Europie o łącznej powierzchni 50.000 mkw. PF Concept International obsługuje ponad 550.000 przesyłek rocznie. P3 jest spółką zależną firmy Arcapita Industrial Management, zajmującej się zarządzaniem magazynami logistycznymi i będącej spółką zależną Arcapita Bank B.S.C.(c) (www.arcapita.com). Arcapita Bank to międzynarodowa firma inwestycyjna posiadająca biura w Bahrajnie, Atlancie, Londynie i Singapurze. Do dziś Arcapita przeprowadziła ponad 70 transakcji o łącznej wartości ponad 29 miliardów dolarów i posiada kapitał własny wynoszący 1,1 miliarda dolarów.
- To jest jeden z największych projektów BTS w Polsce w czwartym kwartale i jest nam bardzo miło powitać PF Concept w PointPark Poznań. Nasz zespół jest przygotowany na dostarczenie budynku o najwyższej jakości wraz z powierzchnią produkcyjną.Transakcja ta podkreśla fakt, iż szczegółowe wymagania najlepiej rozwiązywane są poprzez zespół specjalistów. Obie strony ciężko pracowały nad znalezieniem najlepszego rozwiązania – tworząc zarówno skuteczną, jak i maksymalną elastyczność dla przyszłych potrzeb PF Concept. Wszystkie te cechy potwierdzają naszą zdolność do rozwijania sięw miarę rosnących potrzeb klienta, tym samym czekamy na następną okazję do budowania i realizacji potrzeb i specyfikacji klientów. Realizacja tego projektu, tylko w PointPark Poznań stworzy ponad 850 nowych miejsc pracy - powiedział Craig Maguire, Dyrektor Zarządzający spółki w Polsce. PointPark Poznań położony jest 10 km od Poznania, w pobliżu autostrady A2 (Warszawa-Berlin). Po wybudowaniu aktualnie zaplanowanych budynków PointPark Poznań będzie dysponował łączną powierzchnią ok. 181.000 m kw.
Niedawne projekty dedykowane dla Mobelix i Whirlpool, potwierdzają, że projekty dedykowane są modne na rynku i bardzo poszukiwane przez klientów. - W obsłudze naszych partnerów dystrybucyjnych będziemy budować największe i najbardziej efektywne pod względem przygotowania produktów reklamowych zakłady w Europie, które pozwolą nam na dostarczanie naszego asortymentu w ciągu 72 godzin na obszarze między Oslo a Barceloną. Posiadając nowoczesne maszyny, wysoką wydajność i wykwalifikowanych pracowników, będziemy mogli wyprodukować nasz produkt z gwarancją najwyższej jakości i konkurencyjną ceną w bardzo krótkim czasie - powiedział Cees Martens, dyrektor generalny PF-Concept International.
PF Concept (www.pfconcept.com), poddział Polyconcept Group, jest liderem w tworzeniu, rozwoju, sprzedaży, marketingu i dystrybucji produktów promocyjnych.Ta globalna organizacja zajmuje się międzynarodową dystrybucją, handlową siecią sprzedaży, zakupem i zaopatrzeniem biur w Azji i Europie. PF Concept zaopatruje europejskich klientów w szeroką gamę produktów w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy wychodzą z jednego z czterech głównych centrów dystrybucyjnych w Europie o łącznej powierzchni 50.000 mkw. PF Concept International obsługuje ponad 550.000 przesyłek rocznie. P3 jest spółką zależną firmy Arcapita Industrial Management, zajmującej się zarządzaniem magazynami logistycznymi i będącej spółką zależną Arcapita Bank B.S.C.(c) (www.arcapita.com). Arcapita Bank to międzynarodowa firma inwestycyjna posiadająca biura w Bahrajnie, Atlancie, Londynie i Singapurze. Do dziś Arcapita przeprowadziła ponad 70 transakcji o łącznej wartości ponad 29 miliardów dolarów i posiada kapitał własny wynoszący 1,1 miliarda dolarów.