Programem zostały objęte takie branże jak: kosmetyka, sprzęt medyczny, żywność, branża IT i ICT, meble, okna, budownictwo, odzież, produkcja jachtów i łodzi rekreacyjnych, branża jubilersko-bursztynnicza, maszyny i urządzenia górnicze, turystyka medyczna, przemysł obronny, ochrona i zachowanie zabytków oraz przemysł biotechnologiczny i farmaceutyczny. Ideą projektu było stworzenie ”flagowych” marek, które będą pozytywnie kojarzone z Polską.
MG: branżowe programy promocji wsparciem dla przedsiębiorców
![MG: branżowe programy promocji wsparciem dla przedsiębiorców](/gfx/prawopl/_thumbs/pl/wkdokumenty/000/222/888/1/gpw_gielda_papierow_wartosciowych_w_warszawie_00001,nICD62SaolTLo7bXW5mZ.jpg)
W ramach branżowych programów promocji polscy przedsiębiorcy uczestniczyli w ponad 170 prestiżowych imprezach targowo-wystawienniczych, 76 misjach gospodarczych, 30 szkoleniach w zakresie działalności eksportowej - informuje resort gospodarki. Przedsiębiorcy mogli uzyskać refundację kosztów udziału w przedsięwzięciach objętych programami branżowymi.
- W ramach 15 trzyletnich branżowych programów promocji, które swoim zasięgiem objęły 33 kraje, przedsiębiorcy uczestniczyli w blisko 170 prestiżowych imprezach targowo-wystawienniczych – poinformował wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński.