Pytanie
Od 1 września 2014 r. pracuje u mnie w przedszkolu publicznym pracownica na zastępstwo. Pani ta posiada dyplom ukończenia zaocznych studiów wyższych zawodowych na kierunku pedagogika w zakresie wychowanie obronne. Studia te ukończyła w roku 2002 na akademii marynarki wojennej. W 2011 r. ukończyła studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. W ubiegłym roku szkolnym pracowała w przedszkolu, gdzie rozpoczęła awans zawodowy i w czerwcu 2014 r. uzyskała stopień nauczyciela kontraktowego. W trakcie analizy dokumentów mam przypuszczenie, iż pracownica ta nie posiada przygotowania pedagogicznego. Tym samym uważam, iż nie powinna być nauczycielem kontraktowym. Czy moje zdanie na ww. temat jest poprawne? Przez przygotowanie pedagogiczne należy rozumieć nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej, nauczanych w wymiarze nie mniejszym niż 270 godzin w powiązaniu z kierunkiem (specjalnością) kształcenia oraz pozytywnie ocenioną praktyką pedagogiczną - w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin. W przypadku nauczycieli praktycznej nauki zawodu niezbędny wymiar zajęć z zakresu przygotowania pedagogicznego wynosi nie mniej niż 150 godzin; o posiadaniu przygotowania pedagogicznego świadczy dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego; analizując indeks danej pani uważam iż nie posiada ona odpowiedniej liczby godzin ani w zakresie praktyk ani teorii.
Jeśli moje przypuszczenie jest słuszne to co powinnam zrobić?