1 Metodyka sporządzania umów gospodarczych.
Autorzy: Aleksandra Cempura, Anna Kasolik.
Rok wydania: 2014.
Publikacja ta zawiera przystępne omówienie wielu rodzajów umów, z jakimi można spotkać się w praktyce obrotu. Wzory klauzul umownych przedstawiono w sposób praktyczny, z objaśnieniem i wskazaniem wariantów stosowanych w określonych sytuacjach. Dodatkowo uwzględniono orzecznictwo Sądu Najwyższego, które ukształtowało praktykę interpretacji klauzul wzbudzających wątpliwości w określonych sytuacjach.
2. Kodeks spółek handlowych. Krajowy Rejestr Sądowy. Swoboda działalności gospodarczej. Prawo upadłościowe. Prawo restrukturyzacyjne. Udostępnianie informacji gospodarczych i wymiana danych gospodarczych.
Autorzy: Praca zbiorowa.
Rok wydania: 2016.
26. wydanie zbioru przepisów prawa handlowego.
3. Spółka cywilna w obrocie gospodarczym.
Autorzy: Marcin Podleś, Lidia Siwik.
Rok wydania: 2014.
W opracowaniu w sposób kompleksowy przedstawiono problematykę funkcjonowania spółki cywilnej w obszarze działalności gospodarczej. Autorzy, oprócz zwięzłego omówienia materii ogólnej, związanej z miejscem spółki cywilnej w systemie prawa, zaprezentowali zagadnienia szczegółowe, opisując powstanie spółki, jej majątek, prowadzenie spraw i reprezentację spółki, odpowiedzialność wspólników, stosunki między wspólnikami a spółką, zmiany w składzie osobowym spółki oraz jej rozwiązanie i likwidację.
4. Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista.
Autor: Grzegorz Filipowicz.
Rok wydania: 2014.
Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania.
5. Poradnik prawny dla e-biznesu.
Autorzy: Piotr Dynowski, Izabela Kowalczuk-Pakuła, Grzegorz Pacek.
Rok wydania: 2016.
Jest to publikacja, która w kompleksowy i przystępny sposób przedstawia kluczowe zagadnienia prawne związane z zakładaniem i prowadzeniem e-biznesu. To wyjątkowo praktyczny przewodnik, który dzięki zawartym w nim przykładom oraz wzorom dokumentów poprowadzi przedsiębiorców przez zawiłe meandry obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem firmy w Internecie, czy to w postaci sklepu internetowego, czy portalu informacyjnego.