KOMISJA EUROPEJSKA,uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniające rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylające dyrektywę 2007/46/WE 1 , w szczególności jego art. 24 ust. 4, art. 28 ust. 3 i art. 36 ust. 4,
a także mając na uwadze, co następuje:(1) Grecka wersja językowa rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2020/683 2 zawiera powtarzający się błąd, a mianowicie nieprawidłowy termin w załączniku I pkt 6.2.3, 6.2.3.1, 6.2.4 i 6.2.4.1, w załączniku II część I sekcja "A. Kategorie M i N" pkt 6.2.3, 6.2.3.1, 6.2.4 i 6.2.4.1, w załączniku II część I sekcja "B. Kategoria O" pkt 6.2.4 i 6.2.4.1, w załączniku III dodatek 1 kategorie M2, M3, N2, N3 pkt 33, w dodatku do załącznika VIII, wzór B - część 2, kategorie pojazdów M2, M3, N2 i N3 pkt 33 oraz w dodatku do załącznika VIII, wzór C2 - część 2, kategorie pojazdów M2, M3, N2 i N3 pkt 33, który to błąd zmienia znaczenie tych przepisów.
(2) Należy zatem odpowiednio sprostować grecką wersję językową rozporządzenia wykonawczego (UE) 2020/683. Sprostowanie nie ma wpływu na pozostałe wersje językowe.
(3) Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią Komitetu Technicznego ds. Pojazdów Silnikowych,
PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE: