Rozporządzenie 1892/2004 w sprawie środków przejściowych na rok 2005 przy przywozie bananów do Wspólnoty ze względu na przystąpienie Republiki Czeskiej, Estonii, Cypru, Łotwy, Litwy, Węgier, Malty, Polski, Słowenii i Słowacji

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 1892/2004
z dnia 29 października 2004 r.
w sprawie środków przejściowych na rok 2005 przy przywozie bananów do Wspólnoty ze względu na przystąpienie Republiki Czeskiej, Estonii, Cypru, Łotwy, Litwy, Węgier, Malty, Polski, Słowenii i Słowacji

KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,

uwzględniając Traktat o Przystąpieniu Republiki Czeskiej, Estonii, Cypru, Łotwy, Litwy, Węgier, Malty, Polski, Słowenii i Słowacji,

uwzględniając Akt Przystąpienia Republiki Czeskiej, Estonii, Cypru, Łotwy, Litwy, Węgier, Malty, Polski, Słowenii i Słowacji, w szczególności jego art. 41 akapit pierwszy,

uwzględniając rozporządzenie (EWG) nr 404/93 z dnia 13 lutego 1993 r. w sprawie wspólnej organizacji rynku bananów(1),

a także mając na uwadze, co następuje:

(1) Rozporządzenie Komisji (WE) nr 896/2001(2) ustanawia szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia (EWG) nr 404/93 w odniesieniu do uzgodnień dotyczących przywozu bananów do Wspólnoty.

(2) Rozporządzenie Komisji (WE) nr 838/2004 z dnia 28 kwietnia 2004 r.(3) przyjęło środki przejściowe w celu ułatwienia przejścia z ustaleń istniejących w nowych Państwach Członkowskich przed ich przystąpieniem na ustalenia wynikające ze wspólnej organizacji rynku bananów, na okres od 1 maja do 31 grudnia 2004 r. W celu zapewnienia zaopatrzenia rynku, w szczególności w nowych Państwach Członkowskich, rozporządzenie to ustaliło w sposób przejściowy dodatkową ilość dla kontyngentów taryfowych otwartych na przywóz produktów pochodzących z wszystkich państw trzecich przez art. 18 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 404/93, na takich samych warunkach taryfowych, na okres od 1 maja do 31 grudnia 2004 r.

(3) W odniesieniu do wspomnianego celu, jakim jest ułatwienie przejścia na ustalenia wynikające ze wspólnej organizacji rynku w nowych Państwach Członkowskich, a w perspektywie przejścia na ustalenia czysto taryfowe mające zastosowanie do przywozu, najpóźniej do dnia 1 stycznia 2006 r., w zastosowaniu art. 16 rozporządzenia (EWG) nr 404/93, należy przyjąć środki przejściowe również dla roku 2005.

(4) W celu zapewnienia zaopatrzenia rynku, w szczególności w nowych Państwach Członkowskich, należy ustalić dodatkowe ilości dla kontyngentów otwartych na przywóz produktów pochodzących ze wszystkich państw trzecich na mocy art. 18 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 404/93, na takich samych warunkach taryfowych. Takie ustalenie musi być przejściowe i nie może powodować uszczerbku dla wyników toczących się negocjacji w ramach Światowej Organizacji Handlu (WTO), będących wynikiem przystąpienia nowych Państw Członkowskich. Dodatkowo, nie powinny wykluczać możliwości zwiększenia tych ilości w przypadku konieczności spełnienia wymogów uzasadnionych popytem.

(5) Zarządzanie wspomnianymi ilościami dodatkowymi musi się odbywać przy użyciu mechanizmów i instrumentów wprowadzonych w życie dla zarządzania kontyngentami taryfowymi przez rozporządzenie (WE) nr 896/2001. Niemniej jednak, z uwagi na swój przejściowy charakter, wspomniane ilości dodatkowe muszą być przedmiotem zarządzania odrębnego od zarządzania kontyngentami taryfowymi.

(6) W ramach mechanizmów wprowadzonych w życie rozporządzeniem (WE) nr 896/2001 dodatkowe ilości należy rozdzielić między dwie kategorie importerów, określone w art. 2 wspomnianego rozporządzenia, a także przyjąć przepisy w celu określenia szczególnej ilości referencyjnej dla każdego importera tradycyjnego i szczególnego przydziału dla każdego importera nietradycyjnego. Należy przypomnieć, że powyższy podział oraz określenie ilości referencyjnych i przydziałów dotyczą importerów, którzy zaopatrywali rynki nowych Państw Członkowskich w latach poprzedzających ich przystąpienie.

(7) Aby określić ilości referencyjne importerów tradycyjnych, wydaje się być uzasadnione utrzymanie trzyletniego okresu referencyjnego dla lat 2000, 2001 i 2002, ustalonego w art. 6 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 838/2004, jak również utrzymanie średniej wielkości przywozu pierwotnego dokonanego w tym okresie przez każdego z importerów tradycyjnych, zarejestrowanych w zastosowaniu środków przejściowych przyjętych w 2004 r., w wyniku kontroli przeprowadzonych przez właściwe organy. Przepisy, które należy przyjąć, muszą jednak zezwalać na wzięcie pod uwagę wniosków złożonych przez importerów tradycyjnych, niezarejestrowanych w 2004 r., w zakresie, w jakim spełniają oni warunki rejestracji ustanowione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 414/2004(4) oraz rozporządzeniu (WE) nr 838/2004, w szczególności w odniesieniu do definicji przywozu pierwotnego oraz dowodu, że wspomniani importerzy zaopatrywali nowe Państwa Członkowskie w przedmiotowym okresie.

(8) W przypadku nowych importerów nietradycyjnych uzasadnionym jest przewidzieć, aby ich rejestracja odbywała się w zależności od ich działalności handlowej prowadzonej w zakresie przywozu w ciągu jednego z trzech lat: 2002, 2003 i 2004, zgodnie z postanowieniami art. 6, 7 i 8 rozporządzenia (WE) nr 896/2001.

(9) W celu zarządzania tymi dostępnymi ilościami powinny zostać ustalone współczynniki dostosowujące, które mają być stosowane do ilości, o których poinformowało Państwa Członkowskie.

(10) W celu zapewnienia satysfakcjonującego zaopatrzenia rynku, w szczególności w celu zapewnienia stałego przepływu przywozu do nowych Państw Członkowskich, środki przejściowe powinny obejmować wydawanie pozwoleń na dopuszczenie do swobodnego obrotu w nowym Państwie Członkowskim. W konsekwencji wniesione zabezpieczenia powinny zostać zwolnione proporcjonalnie do ilości dopuszczonych do swobodnego obrotu w nowym Państwie Członkowskim.

(11) Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią Komitetu Zarządzającego ds. Bananów,

PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

Artykuł  1

Definicje

Dla celów niniejszego rozporządzenia:

a) "Wspólnota piętnastu państw" oznacza Wspólnotę w składzie na dzień 30 kwietnia 2004 r.;

b) "nowe Państwa Członkowskie" oznaczają Republikę Czeską, Estonię, Cypr, Łotwę, Litwę, Węgry, Maltę, Polskę, Słowenię i Słowację;

c) "poszerzona Wspólnota" oznacza Wspólnotę w składzie na dzień 1 maja 2004 r.;

d) "przywóz pierwotny" oznacza działanie gospodarcze określone w art. 3 ust. 1 akapit pierwszy rozporządzenia (WE) nr 896/2001 prowadzone w celu sprzedaży w jednym lub kilku nowych Państwach Członkowskich;

e) "minimalna ilość" oznacza minimalną ilość zdefiniowaną w art. 3 ust. 1 akapit trzeci rozporządzenia (WE) nr 896/2001, ustanowioną na podstawie całego pierwotnego przywozu zrealizowanego w celu zaopatrzenia rynków nowych Państw Członkowskich;

f) "właściwe organy" oznaczają właściwe organy wymienione w załączniku do rozporządzenia (WE) nr 896/2001.

Artykuł  2

Przedmiot niniejszego rozporządzenia

Niniejsze rozporządzenie wprowadza, na rok 2005, środki przejściowe niezbędne dla ułatwienia przejścia z ustaleń obowiązujących w nowych Państwach Członkowskich przed ich przystąpieniem do Wspólnoty piętnastu państw na ustalenia dotyczące przywozu w ramach kontyngentów taryfowych, wprowadzone na mocy rozporządzeń (EWG) nr 404/93 i (WE) nr 896/2001.

Rozporządzenie (WE) nr 896/2001 stosuje się z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozporządzenia.

Artykuł  3

Dodatkowe ilości

1. Na rok 2005, przy przywozie bananów do nowych Państw Członkowskich, dostępna jest ilość 460.000 ton, masy netto.

Ilość ta jest dostępna przy przywozie produktów o pochodzeniu określonym w art. 18 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 404/93.

Przywóz objęty tą ilością podlega należnościom celnym ustalonym w art. 18 ust. 2 powyższego rozporządzenia.

2. Ilość ustalona w ust. 1 może zostać zwiększona w przypadku zaobserwowania wzrostu popytu w nowych Państwach Członkowskich.

Artykuł  4

Dostęp do dodatkowych ilości

1. Dostęp do dodatkowych ilości ustalonych w art. 3 jest otwarty dla importerów tradycyjnych i importerów nietradycyjnych mających siedzibę w poszerzonej Wspólnocie, spełniających, w zależności od przypadku, wymogi art. 5 lub 6.

2. Z tej ilości, 381.800 ton jest dostępnych dla importerów tradycyjnych, a 78.200 ton dla importerów nietradycyjnych.

Artykuł  5

Szczególna ilość referencyjna dla importerów tradycyjnych na rok 2005

1. Bez uszczerbku dla ustępu 4, szczególna ilość referencyjna na rok 2005 dla każdego importera tradycyjnego, o którym mowa w art. 6 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 838/2004 i zarejestrowanego 2004 r. w zastosowaniu tego rozporządzenia, jest określana, na zwykły wniosek pisemny importera złożony najpóźniej do 12 listopada 2004 r., na podstawie średniej wielkości pierwotnego przywozu bananów dokonanego w trzyletnim okresie 2000-2002 udokumentowanego przez dokumenty dodatkowe, o których mowa w art. 6 ust. 2 i 4 akapit pierwszy rozporządzenia (WE) nr 414/2004.

2. Importer niezarejestrowany w zastosowaniu rozporządzenia (WE) 838/2004, który spełnia warunki określone w art. 6 ust. 1 tego rozporządzenia, przedkłada właściwym władzom wybranego przez siebie Państwa Członkowskiego pisemny wniosek o przyznanie szczególnej ilości referencyjnej na rok 2005. Wniosek, który powinien zostać złożony najpóźniej do 12 listopada 2004 r., wskazuje:

a) dla każdego z trzech lat 2000, 2001 i 2002, wielkości dokonanego przywozu pierwotnego bananów, w efekcie którego nastąpiło wprowadzenie do swobodnego obrotu w nowych Państwach Członkowskich; oraz

b) wielkości odpowiednio wprowadzone do swobodnego obrotu w różnych nowych Państwach Członkowskich, dla każdego z trzech rozpatrywanych lat.

Do wniosku załącza się dokumenty dodatkowe, o których mowa w art. 6 ust. 2 i 4 akapit pierwszy rozporządzenia (WE) nr 414/2004, pod rygorem jego niedopuszczalności. Właściwe władze określają szczególną ilość referencyjną na podstawie importu podstawowego w powyższym okresie.

3. Najpóźniej do 26 listopada 2004 r. właściwe władze powiadamiają Komisję o łącznej sumie szczególnych ilości referencyjnych importerów tradycyjnych, określonych w zastosowaniu ustępów 1 i 2.

4. Mając na uwadze powiadomienia dokonane w zastosowaniu ust. 3 oraz dostępną ilość określoną w art. 4 ust. 2, Komisja, jeżeli to konieczne, określa współczynnik dostosowujący, który ma być stosowany do szczególnej ilości referencyjnej każdego importera tradycyjnego.

5. Najpóźniej do 10 grudnia 2004 r. właściwe organy informują każdego importera o jego szczególnej ilości referencyjnej, dostosowanej w miarę potrzeby przez współczynnik dostosowujący, o którym mowa w ust. 4.

Artykuł  6

Szczególny przydział dla importerów nietradycyjnych

1. Importer spełniający warunki przewidziane w art. 6 rozporządzenia (WE) nr 896/2001, który w jednym z lat: 2002, 2003 lub 2004 prowadził w jednym lub kilku nowych Państwach Członkowskich działalność handlową w zakresie przywozu bananów objętych kodem CN 0803 00 19, o wartości celnej równej lub większej niż 1.200.000 EUR, może wystąpić z wnioskiem o zarejestrowanie w wybranym przez siebie Państwie Członkowskim w celu wydania pozwolenia na przywóz w ramach dodatkowej ilości.

Do wniosku załącza się dokumenty dodatkowe wspomniane w art. 7 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 896/2001.

2. W celu przedłużenia rejestracji importer nietradycyjny, zarejestrowany w 2004 r. w zastosowaniu rozporządzenia (WE) nr 838/2004, musi dostarczyć właściwym władzom Państwa Członkowskiego miejsca rejestracji dowód, że dokonał przywozu na własny rachunek w wysokości co najmniej 50 % ilości przyznanej mu na okres od 1 maja do 31 grudnia 2004 r.

Do wniosku o przedłużenie rejestracji załącza się, pod rygorem jego niedopuszczalności, kopię wykorzystanych pozwoleń na przywóz oraz dowód uiszczenia cła należnego w dniu zakończenia przywozowych formalności celnych.

3. W zależności od przypadku, importer przedkłada właściwym władzom wybranego przez siebie Państwa Członkowskiego wniosek o rejestrację lub wniosek o przedłużenie rejestracji.

Do wniosku załącza się, pod rygorem jego niedopuszczalności, wniosek o szczególny przydział, jak również dowód złożenia zabezpieczenia, o którym mowa w art. 8 ust. 1 rozporządzenia (WE) nr 896/2001.

Wniosek o szczególny przydział nie może, pod rygorem jego niedopuszczalności, wskazywać ilości wyższej niż 12,5 % łącznej ilości przyznanej importerom nietradycyjnym, o której mowa w art. 4 ust. 2.

Wniosek składa się najpóźniej do 12 listopada 2004 r.

4. Najpóźniej do 26 listopada 2004 r. właściwe władze przedstawiają Komisji:

– łączną ilość, której dotyczą wnioski o szczególny przydział złożone przez importerów tradycyjnych,

– listę importerów, którzy złożyli wniosek o rejestrację i przedłużenie rejestracji, jak również, w przypadku przedłużenia rejestracji, liczbę pozwoleń oraz, w odpowiednim przypadku, wykorzystane i wydane wypisy.

5. Mając na uwadze powiadomienia dokonane w zastosowaniu ust. 3 oraz dostępną ilość określoną w art. 4 ust. 2 Komisja, jeżeli to konieczne, określa współczynnik dostosowujący, który ma być stosowany do szczególnej ilości referencyjnej każdego importera nietradycyjnego.

6. Właściwe organy informują każdego importera nietradycyjnego o jego szczególnym przydziale nie później niż do dnia 10 grudnia 2004 r.

Artykuł  7

Wydawanie pozwoleń na przywóz

1. Pozwolenia na przywóz, zwane dalej "pozwoleniami akcesyjnymi", są wydawane wyłącznie dla dopuszczenia do swobodnego obrotu w nowym Państwie Członkowskim.

2. Wnioski o pozwolenia zawierają następujące wyrażenia: "pozwolenie akcesyjne", "importer tradycyjny" lub "importer nietradycyjny", w zależności od przypadku, oraz "Rozporządzenie (WE) nr 1892/2004. Pozwolenie ważne wyłącznie w nowym Państwie Członkowskim".

Wyrażenia te umieszcza się w polu 20 pozwolenia.

Artykuł  8

Sporządzanie i wydawanie pozwoleń na przywóz na pierwszy kwartał 2005 r.

1. Na zasadzie odstępstwa od art. 15 rozporządzenia (WE) nr 896/2001, wnioski o pozwolenie na przywóz na pierwszy kwartał 2005 r. składa się do 17 grudnia 2004 r.

2. Wniosek lub wnioski o pozwolenia złożone przez jednego importera nie mogą, pod rygorem ich niedopuszczalności, obejmować łącznie ilości większej niż:

a) 27 % szczególnej ilości referencyjnej, o której powiadomiono zgodnie z art. 5 ust.5, w przypadku importerów tradycyjnych;

b) 27 % szczególnego przydziału, o którym powiadomiono zgodnie z art. 6 ust. 6, w przypadku importerów nietradycyjnych.

Właściwe władze krajowe niezwłocznie wydają pozwolenia na przywóz.

3. Pozwolenia na przywóz wydane na mocy niniejszego artykułu są ważne od dnia ich wydania i tracą moc w dniu 7 kwietnia 2005 r.

Artykuł  9

Zwolnienie zabezpieczeń

1. Zabezpieczenie pozwolenia na przywóz złożone przez importerów tradycyjnych, przewidziane w art. 24 rozporządzenia (WE) nr 896/2001, jest zwalniane proporcjonalnie do ilości dopuszczonych do swobodnego obrotu w nowym Państwie Członkowskim.

2. Zabezpieczenie przydziałów złożone przez importerów nietradycyjnych, przewidziane w art. 8 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 896/2001, jest zwalniane proporcjonalnie do ilości rzeczywiście dopuszczonych do swobodnego obrotu w nowym Państwie Członkowskim, na warunkach ustanowionych w tym artykule.

Artykuł  10

Pozwolenia na ponowny przydział

Na zasadzie odstępstwa od art. 19 rozporządzenia (WE) nr 896/2001:

1) Niewykorzystane ilości objęte pozwoleniem akcesyjnym mogą być ponownie przyznawane, na wniosek, temu samemu importerowi - posiadaczowi lub nabywcy pozwolenia - do wykorzystania w następnym okresie. Taki ponowny przydział stosuje się do przywozu bananów w ramach dodatkowych ilości.

2) Wniosek i pozwolenie na ponowny przydział zawierają w polu 20 następujące wyrażenia: "wniosek o ponowny przydział", "importer tradycyjny" lub "importer nietradycyjny" - "Rozporządzenie (WE) nr 1892/2004 - art. 10. Pozwolenie ważne wyłącznie w nowym Państwie Członkowskim".

Artykuł  11

Przeniesienie pozwoleń akcesyjnych

Prawa wynikające z pozwoleń akcesyjnych są zbywalne wyłącznie na jednego importera-nabywcę w ramach ilości dodatkowych.

Przeniesienie może być dokonane wyłącznie:

– między importerami tradycyjnymi, o których mowa w art. 5,

– przez jednego importera tradycyjnego, o którym mowa w art. 5 na rzecz importera nietradycyjnego, o którym mowa w art. 6, lub

– między importerami nietradycyjnymi, o których mowa w art. 6.

Artykuł  12

Wejście w życie

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie następnego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich Państwach Członkowskich.

Sporządzono w Brukseli, dnia 29 października 2004 r.

W imieniu Komisji
Franz FISCHLER
Członek Komisji

______

(1) Dz.U. L 47 z 25.2.1993, str. 1. Rozporządzenie ostatnio zmienione Aktem Przystąpienia z 2003 r.

(2) Dz.U. L 126 z 8.5.2001, str. 6. Rozporządzenie ostatnio zmienione rozporządzeniem (WE) nr 838/2004 (Dz.U. L 127 z 29.4.2004, str. 52).

(3) Dz.U. L 127 z 29.4.2004, str. 52. Rozporządzenie zmienione rozporządzeniem (WE) nr 1260/2004 (Dz.U. L 239 z 9.7.2004, str. 16).

(4) Dz.U. L 68 z 6.3.2004, str. 6. Rozporządzenie zmienione rozporządzeniem (WE) nr 689/2004 (Dz.U. L 106 z 15.4.2004, str. 17).

Zmiany w prawie

Stosunek prezydenta Dudy do wolnej Wigilii "uległ zawieszeniu"

Prezydent Andrzej Duda powiedział w czwartek, że ubolewa, że w sprawie ustawy o Wigilii wolnej od pracy nie przeprowadzono wcześniej konsultacji z prawdziwego zdarzenia. Jak dodał, jego stosunek do ustawy "uległ niejakiemu zawieszeniu". Wyraził ubolewanie nad tym, że pomimo wprowadzenia wolnej Wigilii, trzy niedziele poprzedzające święto mają być dniami pracującymi. Ustawa czeka na podpis prezydenta.

kk/pap 12.12.2024
ZUS: Renta wdowia - wnioski od stycznia 2025 r.

Od Nowego Roku będzie można składać wnioski o tzw. rentę wdowią, która dotyczy ustalenia zbiegu świadczeń z rentą rodzinną. Renta wdowia jest przeznaczona dla wdów i wdowców, którzy mają prawo do co najmniej dwóch świadczeń emerytalno-rentowych, z których jedno stanowi renta rodzinna po zmarłym małżonku. Aby móc ją pobierać, należy jednak spełnić określone warunki.

Grażyna J. Leśniak 20.11.2024
Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.L.2004.328.50

Rodzaj: Rozporządzenie
Tytuł: Rozporządzenie 1892/2004 w sprawie środków przejściowych na rok 2005 przy przywozie bananów do Wspólnoty ze względu na przystąpienie Republiki Czeskiej, Estonii, Cypru, Łotwy, Litwy, Węgier, Malty, Polski, Słowenii i Słowacji
Data aktu: 29/10/2004
Data ogłoszenia: 30/10/2004
Data wejścia w życie: 31/10/2004