WSPÓLNY KOMITET EOG,uwzględniając Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, dostosowane Protokołem dostosowującym Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwane dalej Porozumieniem, w szczególności jego art. 98,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Załącznik II do Porozumienia został zmieniony decyzją Wspólnego Komitetu EOG nr 159/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r.(1)
(2) Dyrektywę Komisji 2002/41/WE z dnia 17 maja 2002 r. dostosowującą do postępu technicznego dyrektywę 95/1/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie maksymalnej prędkości konstrukcyjnej, maksymalnego momentu obrotowego i maksymalnej mocy netto silnika dwu- lub trzykołowych pojazdów silnikowych(2) należy włączyć do Porozumienia.
(3) Dyrektywę Komisji 2002/78/WE z dnia 1 października 2002 r. dostosowującą do postępu technicznego dyrektywę Rady 71/320/EWG w sprawie zbliżenie ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do układów hamulcowych niektórych kategorii pojazdów silnikowych i ich przyczep(3) należy włączyć do Porozumienia.
(4) Dyrektywę Komisji 2002/80/WE z dnia 3 października 2002 r. dostosowującą do postępu technicznego dyrektywę Rady 70/220/EWG odnoszącą się do działań, jakie mają być podjęte w celu ograniczenia zanieczyszczania powietrza przez emisje z pojazdów silnikowych(4) należy włączyć do Porozumienia,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Sporządzono w Brukseli, dnia 16 maja 2003 r.
|
W imieniu Wspólnego Komitetu EOG |
|
P. WESTERLUND |
|
Przewodniczący |
______
(1) Dz.U. L 38 z 13.2.2003, str. 11.
(2) Dz.U. L 133 z 18.5.2002, str. 17.
(3) Dz.U. L 267 z 4.10.2002, str. 23.
(4) Dz.U. L 291 z 28.10.2002, str. 20.
(*) Nie wskazano wymogów konstytucyjnych.