1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 oraz z 2006 r. Nr 52, poz. 378, Nr 104, poz. 708, Nr 133, poz. 935 i Nr 170, poz. 1217.
Część A: dotyczy dotacji udzielanej na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 33
ust. 2 pkt 1-10 ustawy
............................................... ...............................
(nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data)
Prezes
Państwowej Agencji Atomistyki
WNIOSEK
o udzielenie dotacji celowej w roku .....
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Pra-
wo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie
dotacji na wykonywanie działalności pn.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................,
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt .......... ustawy w kwocie ............... tys. zł (słownie
złotych ........................................................).
.......................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Wniosek zawiera:
I. Część opisową;
II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania działalności w roku ......;
III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania działalności w roku ..........
oraz środki pochodzące z innych źródeł;
IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie działalności w roku ...... .
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy:
1)potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura
techniczna umożliwiające prawidłowe wykonywanie działalności będącej przed-
miotem wniosku,
2)źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie działalności będącej
przedmiotem wniosku,
3)kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędnych do wykonywania dzia-
łalności będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wy-
magane.
2. Opis i terminy realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres
działalności będącej przedmiotem wniosku.
3. Opis prac planowanych do wykonania w ramach usług obcych, wraz
z uzasadnieniem.
4. Wpływ działalności na bezpieczeństwo jądrowe i ochronę radiologiczną
kraju.
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
............................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania w roku .... działalności pn.: ........................................................................................
II.1. Dane dotyczące kosztów realizacji zadań wchodzących w zakres działalności
w tys. zł | ||||||||||||||
Wyszczególnienie |
Liczba osób realizują-cych zadanie w przeli-czeniu na pełny wymiar czasu pracy |
Koszty realizacji zadań: | w tym: | |||||||||||
koszty bezpośrednie | koszty pośrednie | |||||||||||||
ogółem | z tego finansowane: | w tym: | w tym: | |||||||||||
z dotacji |
z docho-dów i środków pocho-dzących z innych źródeł |
ogółem: | wynagro-dzenia i składki naliczane od wyna-grodzeń | materiały | energia | usługi obce | inne koszty bezpo-średnie | ogółem: | amorty-zacja*) | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Zadanie nr 1: |
................................. | |||||||||||||
(tytuł zadania) | ||||||||||||||
Zadanie nr 2: |
................................. | |||||||||||||
(tytuł zadania) | ||||||||||||||
itd. | ||||||||||||||
RAZEM |
*) O ile amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).
......................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.2. Materiały przewidziane do zakupu na potrzeby realizacji w roku ...... zadań
wchodzących w zakres działalności pn.: ...............
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
Zadanie 2. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
itd. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
....................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.3. Prace planowane do wykonania w ramach usług obcych na potrzeby reali-
zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..............
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
Zadanie 2. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
itd. | 1. ................................ | |
2. ............................... | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
.....................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.4. Inne koszty bezpośrednie przewidziane na potrzeby reali-
zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1. | 1. ................................. | |
2. ................................ | ||
Razem | ||
Zadanie 2. | 1. ................................. | |
2. ................................ | ||
Razem | ||
itd. | 1. ................................. | |
2. ................................ | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
..................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ... działalności
pn.: ............. oraz środki pochodzące z innych źródeł
Lp. | Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów innych źródeł pochodzenia środków | Kwota w tys. zł |
1 | 2 | 3 |
1. | ||
2. | ||
itd. | ||
Razem |
......................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie w roku ...... działalności pn.: .............
Miesiąc: | Finansowanie w tys. zł: | ||
ogółem | dotacja |
dochody i środki pochodzące z innych źródeł |
|
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | |||
luty | |||
marzec | |||
kwiecień | |||
maj | |||
czerwiec | |||
lipiec | |||
sierpień | |||
wrzesień | |||
październik | |||
listopad | |||
grudzień | |||
RAZEM |
...................................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Część B: dotyczy dotacji udzielanej na realizację inwestycji, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt 11 ustawy
.......................................... ............................
(nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data)
Prezes
Państwowej Agencji Atomistyki
WNIOSEK
o udzielenie dotacji celowej w roku ........
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo
atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie do-
tacji na realizację inwestycji pn.
.............................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 11, wchodzącej w zakres działalności, o której mo-
wa w art. 33 ust. 2 pkt ...... ustawy w kwocie ................ tys. zł (słownie złotych
.............................................................).
.........................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Wniosek zawiera:
I. Część opisową;
II. Harmonogram realizacji inwestycji w roku ..... ;
III. Harmonogram finansowania inwestycji w roku .... .
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy:
1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt,
aparatura oraz infrastruktura techniczna
umożliwiające realizację inwestycji będącej
przedmiotem wniosku,
2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie
inwestycji będącej przedmiotem wniosku,
3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędne
do realizacji inwestycji będącej przedmiotem
wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one
wymagane.
2. Uzasadnienie.
3. Zakres rzeczowy inwestycji.
4. Wartość kosztorysowa inwestycji (w tys. zł).
5. Data rozpoczęcia inwestycji.
6. Data zakończenia inwestycji.
7.*)Zakładany wstępnie**) lub uaktualniony***) harmonogram wydatków na realizację inwestycji wposzczególnych latach (w tys. zł).
8. Data osiągnięcia zdolności projektowych.
9. Planowane efekty rzeczowe realizacji inwestycji.
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
............................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
______________________________________________________________________________________
*) Dotyczy inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 1 rok.
**) Dotyczy inwestycji rozpoczynanych.
***) Dotyczy inwestycji kontynuowanych.
II. Harmonogram realizacji w roku ....... inwestycji pn.: ....
Lp. | Wyszczególnienie*) | Termin | Koszty w tys. zł: | |||
ogółem | źródła finansowania | |||||
rozpo- częcia |
zakoń- czenia |
dotacja |
dochody i środki pocho- dzące z innych źródeł |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | ||||||
2 | ||||||
... | ||||||
itd. | ||||||
Razem |
*)Obejmuje zadania składające się na inwestycję budowlaną (zgodnie z dokumentacją inwestycji) lub specyfika-
cję zakupów.
..........................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
III. Harmonogram finansowania w roku ... inwestycji pn.:......
Miesiąc: | Finansowanie w tys. zł: | ||
ogółem | dotacja |
dochody i środki pochodzące z innych źródeł |
|
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | |||
luty | |||
marzec | |||
kwiecień | |||
maj | |||
czerwiec | |||
lipiec | |||
sierpień | |||
wrzesień | |||
październik | |||
listopad | |||
grudzień | |||
RAZEM |
.........................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Część A: dotyczy raportu kwartalnego z wykonywania działalności, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy
........................................
(miejscowość, data)
.........................................................
(nazwa i adres Wykonawcy)
RAPORT KWARTALNY
z wykonywania w okresie ..... - ..... kw. roku ...... działalności mającej na celu
zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy
stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/.....
pn.: .................
................................
autor (autorzy) raportu:
I. Część opisowa
1. Opis realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres działalno-
ści w okresie sprawozdawczym wraz z określeniem stanu ich zaawanso-
wania.
2. Opis ewentualnych zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów
lub zakresów realizacji poszczególnych zadań lub działalności jako ca-
łości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków.
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.......................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II. Część finansowa
II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na wykonywanie w okresie ... - ... kw.
roku ..... działalności pn.: ....... w ramach umowy nr .../SP/....
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki w tys. zł: | ||
ogółem | dotacja |
dochody i środki pochodzące z innych źró- deł |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | |||
2. | Dotacja otrzymana oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym | |||
3. | Dotacja oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | |||
4. | Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie a dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi w okresie sprawozdawczym (1 - 2)* | |||
5. | Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi a wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3) * |
* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.
...........................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie ... - .... kw. roku ...... zadań w ramach działalności pn.: ....... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: | ||||||
plan: | wykonanie: | ||||||
ogółem | dotacja |
docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł |
ogółem | dotacja |
docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źróde |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Zadanie 1. | ................................ | ||||||
(tytuł zadania) | |||||||
Zadanie 2. | ................................ | ||||||
(tytuł zadania) | |||||||
itd. | |||||||
Razem |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście
poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy-
konywanie działalności.
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
III. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w okresie ... - ... kw. roku .... działalności pn.: ........ w ramach umowy .../SP/... oraz
środków pochodzących z innych źródeł
Lp. |
Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in- nych źródeł pochodzenia środków |
Kwota w tys. zł | |
plan | wykonanie | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | |||
2. | |||
itd. | |||
Ogółem |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi
z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi na wykonywanie działal-
ności w okresie sprawozdawczym.
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
Część B: dotyczy raportu końcowego z wykonywania działalności, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy
......................................
(miejscowość, data)
...................................................
(nazwa i adres Wykonawcy)
RAPORT KOŃCOWY
z wykonywania w roku ........ działalności mającej na celu zapewnienie bezpie-
czeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promie-
niowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/.....
pn.: .................
...............................................
(Autor/Autorzy raportu)
I. Część opisowa
Opis realizacji poszczególnych zadań, wchodzących w zakres działalności, w okresie realizacji umowy wraz z określeniem stopnia ich wykonania.
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
...............................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II. Część finansowa
II.1. Rozliczenie wydatków realizacji w roku ....... umowy nr ..../SP/....
pn.: ........
Lp. | Wyszczególnienie |
Wydatki wynikające z harmonogra- mu w tys. zł |
||
ogółem | dotacja |
dochody i środki po- chodzące z innych źródeł |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | |||
2. |
Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym |
|||
3. | Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | |||
4. |
Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdaw-czym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł (1 - 2)* |
|||
5. |
Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)* |
* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.
.............................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności
pn.: ........ wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: | ||||||
plan: | wykonanie: | ||||||
ogółem | dotacja |
docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł |
ogółem | dotacja |
docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Zadanie 1. | ................................. | ||||||
(tytuł zadania) | |||||||
Zadanie 2. | ................................. | ||||||
(tytuł zadania) | |||||||
itd. | |||||||
Razem |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście
poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy-
konanie działalności.
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.3. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności pn.:.... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Lp. |
Liczba osób realizujących zadanie w prze- liczeniu na pełny wymiar czasu pracy |
Razem | Koszty bezpośrednie | Koszty pośrednie | ||||||||||||||||
ogółem | w tym: | ogółem | w tym: | |||||||||||||||||
wynagrodzenia i składki nali- czane od wyna- grodzeń1) |
materiały | energia | usługi obce |
inne koszty bezpośrednie |
Amortyzacja1)2) | |||||||||||||||
plan | wyko-nanie | plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
plan |
wyko- nanie |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
1. | ||||||||||||||||||||
2. | ||||||||||||||||||||
itd. | ||||||||||||||||||||
RA-ZEM |
1) Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
2) W przypadku, gdy amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).
..............................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.4. Rozliczenie kosztów materiałów zakupionych na potrzeby realizacji
w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ...............................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł:* | ||
plan | wykonanie | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
Zadanie 2. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
itd. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
OGÓŁEM |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.5. Rozliczenie kosztów prac wykonanych w ramach usług obcych na potrzeby realizacji w roku ....... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ..................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł:* | ||
plan | wykonanie | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
Zadanie 2. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
itd. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
OGÓŁEM |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
...............................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.6. Rozliczenie innych kosztów bezpośrednich poniesionych na potrzeby
realizacji w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł:* | ||
plan | wykonanie | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
Zadanie 2. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
itd. | 1. .............................. | ||
2. .............................. | |||
itd. | |||
Razem | |||
OGÓŁEM |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
..............................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.7. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ...... dzia-łalności pn.: ............ w ramach umowy ..../SP/.... oraz środków pochodzących z innych źródeł
Lp. |
Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in- nych źródeł pochodzenia środków |
Kwota w tys. zł | |
plan | wykonanie | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | |||
2. | |||
itd. | |||
Ogółem |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi
z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi oraz ich wpływ na wykonanie
działalności w okresie sprawozdawczym.
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
..................................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
....................................................................
(miejscowość, data)
.............................................................
(nazwa i adres Inwestora)
RAPORT KWARTALNY/KOŃCOWY1)
z realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..... / w roku .....1) inwestycji służącej
działalności mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony
radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach
umowy nr ..../IN/.... pn.: .....
..............................................................
Autor (Autorzy) raportu:
_______________________
1) Niepotrzebne pominąć.
I. Część opisowa
1. Opis realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) w okresie sprawoz-
dawczym wraz z określeniem stanu zaawansowania.
2. Opis2) ew. zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów lub za-
kresów realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) lub inwestycji jako
całości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków.
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
___________________________
1) Niepotrzebne pominąć.
2) Dotyczy raportu kwartalnego.
II. Część finansowa
II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na realizację w okresie .... - .... kw.
roku .... /roku ....1) inwestycji pn.: .......... w ramach umowy ..../IN/....
Lp. | Wyszczególnienie |
Kwoty wynikające z harmonogramu w tys. zł |
||
ogółem | dotacja |
dochody i środki po- chodzące z innych źródeł |
||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | |||
2. | Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym | |||
3. | Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | |||
4. | Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdawczym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł (1 - 2)2) | |||
5. | Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)2) |
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.........................................................
(podpis i pieczęć inwestora)
_____________________________
1) Niepotrzebne pominąć.
2) Podać przyczynę powstania ew. różnic.
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..../roku ....1)
zadań/zakupów1) w ramach inwestycji pn.: .......... objętej umową
..../IN/....
Lp. | Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: | |||||
plan: | wykonanie: | ||||||
ogółem |
źródła finansowa- nia |
ogółem |
źródła finansowa- nia |
||||
dotacja |
dochody lub inne źródła finanso- wania |
dotacja |
dochody i inne źródła finanso- wania |
||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | |||||||
2. | |||||||
itd. | |||||||
RAZEM |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi i rzeczywiście ponie-
sionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) oraz inwestycji jako
całości.
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
..................................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
___________________________
1) Niepotrzebne pominąć.
Senat nie zgodził się w czwartek na zniesienie obowiązku zawierania umów o pracę z cudzoziemcami będącymi pracownikami tymczasowymi przez agencje pracy tymczasowej, ale umożliwił agencjom zawieranie umów cywilnoprawnych. Senatorowie zdecydowali natomiast o skreśleniu przepisu podnoszącego kary grzywny dla pracodawców przewidziane w kodeksie pracy. W głosowaniu przepadła też poprawka Lewicy podnosząca z 2 tys. zł do 10 tys. zł kary grzywny, jakie w postępowaniu mandatowym może nałożyć Państwowa Inspekcja Pracy.
Grażyna J. Leśniak 13.03.2025Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej nie zgodziło się na usunięcie z ustawy o zatrudnianiu cudzoziemców przepisu podnoszącego w kodeksie pracy kary dla pracodawców. Senacka Komisja Rodziny, Polityki Senioralnej i Społecznej zaakceptowała we wtorek jedynie poprawki Biura Legislacyjnego Senatu do tej ustawy. Nie można jednak wykluczyć, że na posiedzeniu Senatu inni senatorowie przejmą poprawki zgłaszane przez stronę pracodawców.
Grażyna J. Leśniak 11.03.2025Podczas ostatniego posiedzenia Sejmu, ku zaskoczeniu zarówno przedsiębiorców, jak i części posłów koalicji rządzącej, Lewica w ostatniej chwili „dorzuciła” do ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom poprawki zaostrzające kary za naruszanie przepisów prawa pracy - m.in. umożliwiające orzeczenie kary ograniczenia wolności. Jednocześnie zignorowano postulaty organizacji pracodawców, mimo wcześniejszych zapewnień rządu o ich poparciu.
Grażyna J. Leśniak 27.02.2025Już nie 30 tys. zł, a 50 tys. zł ma grozić maksymalnie pracodawcy, który zawrze umowę cywilnoprawną, choć powinien - umowę o pracę. Podobnie temu, który nie wypłaca w terminie wynagrodzenia za pracę lub innego świadczenia przysługującego pracownikowi albo uprawnionemu do tego świadczenia członkowi jego rodziny. A jeśli nie wypłaca przez okres co najmniej 3 miesięcy, to kara ma wynieść nawet 60 tys. złotych - zdecydował Sejm, przyjmując poprawkę Lewicy, zmieniającą Kodeks pracy w... ustawie dotyczącej cudzoziemców.
Grażyna J. Leśniak 25.02.2025500 zł zarobi członek obwodowej komisji wyborczej w wyborach Prezydenta RP, 600 zł - zastępca przewodniczącego, a 700 zł przewodniczący komisji wyborczej – wynika z uchwały Państwowej Komisji Wyborczej. Jeżeli odbędzie się ponownie głosowanie, zryczałtowana dieta wyniesie 75 proc. wysokości diety w pierwszej turze. Termin zgłaszania kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych mija 18 kwietnia
Robert Horbaczewski 20.01.20251 stycznia 2025 r. weszły w życie liczne zmiany podatkowe, m.in. nowe definicje budynku i budowli w podatku od nieruchomości, JPK CIT, globalny podatek wyrównawczy, PIT kasowy, zwolnienie z VAT dla małych firm w innych krajach UE. Dla przedsiębiorców oznacza to często nowe obowiązki sprawozdawcze i zmiany w systemach finansowo-księgowych. Firmy muszą też co do zasady przeprowadzić weryfikację nieruchomości pod kątem nowych przepisów.
Monika Pogroszewska 02.01.2025Identyfikator: | Dz.U.2006.251.1849 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Dotacja celowa udzielana w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego. |
Data aktu: | 28/12/2006 |
Data ogłoszenia: | 29/12/2006 |
Data wejścia w życie: | 01/01/2007 |