1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 oraz z 2006 r. Nr 170, poz. 1217.
(Załączniki do rozporządzenia stanowią oddzielny załącznik do niniejszego numeru)
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Zmiany załączników nr 1-4 wynikające z § 1 pkt 4-7 rozporządzenia z dnia 2·lutego·2007 r. (Dz.U.07.37.238) zmieniającego nin. rozporządzenie z·dniem·1·marca·2007·r. nie zostały naniesione na tekst. Powyższe zmiany są dostępne za pośrednictwem powołanego rozporządzenia.
.................................................
WZORY FORMULARZY SPRAWOZDAWCZYCH, KWESTIONARIUSZY I ANKIET STATYSTYCZNYCH STOSOWANYCH W BADANIACH STATYSTYCZNYCH NA 2007 R
24 AK-B/m - ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo
AK-H/m - ankieta koniunktury gospodarczej - handel
AK-I/p - ankieta koniunktury gospodarczej - inwestycje
AK-P/k - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-P/m - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-U/m - ankieta koniunktury gospodarczej - usługi
B-01 - sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych
B-02 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych
B-05 - sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów budowlanych
B-06 - meldunek o budownictwie mieszkaniowym
B-07 - sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych przekazanych do użytkowania
B-08 - sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania, domkach letnich oraz urządzeniach zaopatrzenia wsi w wodę - przekazanych do użytkowania
B-09 - sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych przekazanych do użytkowania
C-01 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług
C-01b - sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych
C-02-10 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy "owoce" i "warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych
C-02-11 - notowania cen detalicznych owoców i warzyw
C-02-13 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych
C-02-30 - notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych konsumpcyjnych
C-02-40 - notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych
C-02-50 - notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych
C-02-91 - notowania cen detalicznych jednolitych w kraju
C-03 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych
C-04 - sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach
C-05 - sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym (międzynarodowym)
DG-1 - meldunek o działalności gospodarczej (załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych)
DG-1t - meldunek o działalności transportu, gospodarki magazynowej i łączności
DN-1 - karta statystyczna zawarcia małżeństwa
D-R1 - karta statystyczna dotycząca prawomocnego orzeczenia rozwodu
D-S1 - karta statystyczna dotycząca prawomocnego:
1 orzeczenia separacji
2 zniesienia separacji
DS-01 - sprawozdanie z przyjętych zamówień na towar o znaczeniu strategicznym i zrealizowanych dostaw
DS-01a - załącznik do sprawozdania DS-01
DS-01b - zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym towarem o znaczeniu strategicznym
D-W1 - zestawienie zbiorcze danych:
- o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
- o ludności (stałych mieszkańcach gminy) nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
D-W2 - dane o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
D-W3 - dane o ludności (stałych mieszkańcach gminy) nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę na pobyt czasowy ponad 3 miesiące
F-01/I-01 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe
F-01/NFI - sprawozdanie o wyniku finansowym Narodowego Funduszu Inwestycyjnego
(załącznik do F-01/NFI - sprawozdanie o udziałach i akcjach według PKD)
F-01/s - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych
F-01/TFI - sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych
F-02 - statystyczne sprawozdanie finansowe
F-02/dk - sprawozdanie o finansach instytucji kultury
F-03 - sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych
- załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 część 4 - środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych
F-03dp - sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową
F-03m - sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową
FKT - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw faktoringowych
G-01 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów
G-02a - sprawozdanie bilansowe nośników energii
G-02b - sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej
G-02g - sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego
G-03 - sprawozdanie o zużyciu paliw i energii
G-04 - sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin
G-06 - sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi
H-01a - ankieta o działalności sklepów detalicznych i stacji paliw
H-01g - ankieta o sieci placówek gastronomicznych
H-01/k - kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych
H-01s - sprawozdanie o sprzedaży detalicznej, hurtowej i sieci handlowej
H-02n - sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne
oraz importerów
H-02p - sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz
importerów
I-01 - sprawozdanie o nakładach na środki trwałe
K-01 - sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej
K-02 - sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej
K-03 - sprawozdanie biblioteki publicznej
K-05 - sprawozdanie z działalności wystawienniczej
K-06 - sprawozdanie z produkcji i usług filmowych
K-08 - sprawozdanie kina
KFT-1 - sprawozdanie z działalności klubu sportowego
KT-1 - sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu zbiorowego zakwaterowania
KT-1a - sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu zbiorowego zakwaterowania w lipcu
KZ - sprawozdanie dla podmiotów z kapitałem zagranicznym
L-01 - sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa (z załącznikiem)
L-01/a - sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu
Państwa (z załącznikiem)
L-02 - sprawozdanie o zadrzewieniach
L-03 - sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa) (z załącznikiem)
M-03 - sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych, przychodach środków finansowych na ich pokrycie i stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi
M-04s - transakcje kupna/sprzedaży nieruchomości
M-06 - sprawozdanie o wodociągach i kanalizacji
M-09 - sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych
OB-01 - sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych
OS-1 - sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających
OS-3 - sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń
OS-4 - sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych
OS-5 - sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich
OS-6 - sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu (z załącznikami)
P-01 - sprawozdanie o produkcji
P-01 mutacja - sprawozdanie o produkcji
P-02 - meldunek o produkcji wyrobów i zapasach
PF - sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek/kredytów ze środków własnych
PL1 - panelowe badanie przedsiębiorstw
PL2 - panelowe badanie przedsiębiorstw
PNT-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
PNT-01/s - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych
PNT-03 - karta statystyczna wykorzystania licencji zagranicznych
PS-01 - sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej
PS-02 - sprawozdanie rodzin zastępczych
PS-03 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej
R-04 - sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej
R-05 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach
R-06 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania
R-08 - sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej (z załącznikami)
R-09A - sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu w (czerwcu, grudniu) oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym
R-09B - sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej w (kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym
R-09U - sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich
R-09W - sprawozdanie o wylęgach drobiu
R-10 - meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych
R-10 - sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych
R-CT - notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych
RF-01 - kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych
KSRA - badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu w (czerwcu, grudniu) oraz produkcji zwierzęcej
R-KSRB - badanie pogłowia trzody chlewnej w (kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego
R-r-pw - badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych
R-r-s - powierzchnia uprawy, liczba drzew i krzewów owocowych oraz zbiory owoców
R-r-zb - badanie plonów zbóż
R-SGR - badanie struktury gospodarstw rolnych
S-10 - sprawozdanie o studiach wyższych
S-11 - sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów
S-12 - sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych
SG-01 - statystyka gminy: samorząd/transport
SG-01 - statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska
SG-01 - statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna
SG-01 - statystyka gminy: środki trwałe (z załącznikiem)
SP - roczna ankieta przedsiębiorstwa
SP-3 - sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw
ST-P - statystyka powiatu - samorząd/transport
ST-W - statystyka województwa - samorząd/transport
T-02 - sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności
T-03 - sprawozdanie o zarejestrowanych w kwartale nowych pojazdach samochodowych
T-03r - sprawozdanie o zarejestrowanych pojazdach samochodowych, ciągnikach rolniczych, przyczepach i naczepach
T-04 - sprawozdanie o stanie i pracy taboru samochodowego ciężarowego w transporcie samochodowym zarobkowym
T-06 - sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym
T-08 - sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową
T-09 - sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej
T-10 - sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich
T-11/k - sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej
T-11/u - sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej
TD-E - kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym
TWS-1 - sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań
Z-03 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
Z-05 - badanie popytu na pracę
Z-06 - sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy (z załącznikiem do Z-06 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli akademickich)
Z-10 - sprawozdanie o warunkach pracy
Z-12 - sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów
ZD-2 - sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, sanatorium rehabilitacyjnego
ZD-3 - sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
ZD-4 - sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego
ZD-5 - sprawozdanie apteki i punktu aptecznego
ZD-6 - sprawozdanie żłobka
Z-KS - karta statystyczna strajku
AP-2006 - Ankieta Polonijna
AW-01 - statystyczna ankieta wyznaniowa
CBSG/01 - ankieta - reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich
KGD-1 - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) - kwestionariusz respondenta
KGD-1a - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) - wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu
SN-01 - statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych (z załącznikiem)
ZD - ankieta, badanie aktywności ekonomicznej ludności
ZG - kartoteka gospodarstwa domowego, badanie aktywności ekonomicznej ludności
25 (część I)
GUGiK-1.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o mapie zasadniczej z danych powiatowych GUGiK-1.00
GUGiK-2.00 - sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu
GUGiK-2.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu z danych powiatowych GUGiK-2.00
GUGiK-3.00 - sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji
GUGiK-3.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00
GUGiK-4.00 - sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej
GUGiK-4.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o szczegółowej osnowie geodezyjnej z danych powiatowych GUGiK-4.00
GUNB-1 - obiekty budowlane przekazane do użytkowania
GUNB-2 - nakazy rozbiórki obiektów budowlanych
PP-1 - planowanie przestrzenne w gminie
GAZ-1 - sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym
GAZ-2 - sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń
GAZ-3 - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych
G-09.1 - sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym
G-09.2 - sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla
G-09.3 - sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym
G-10.m - miesięczne dane o energii elektrycznej
G-10.1k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej
G-10.1(w) k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni wodnej
G-10.2 - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej
G-10.3 - sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej
G-10.4k - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się przesyłem i/lub obrotem energią elektryczną
G-10.4(Ob) - sprawozdanie przedsiębiorstwa prowadzącego obrót energią elektryczną
G-10.4(P) k - sprawozdanie o działalności przesyłowej i obrocie energią elektryczną
G-10.5 - sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych
G-10.6 - sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych i źródeł odnawialnych
G-10.7 - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw dystrybucyjnych
G-10.7(P) - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć
G-10.8 - sprawozdanie o sprzedaży i zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego
G-11e - sprawozdanie o cenach energii elektrycznej dla standardowych grup odbiorców przemysłowych
G-11g - sprawozdanie o cenach gazu dla standardowych grup odbiorców przemysłowych
G-11n - sprawozdanie o cenach produktów naftowych
MG-01 - produkcja wyrobów hutniczych
MG-02r - roczna produkcja wyrobów hutniczych
MG-03 - nowe zamówienia na dostawy surówki żelaza i wyrobów stalowych
MG-04 - nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym
MG-05 - inwestycje w sektorze hutniczym
MG-06 - bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym
MG-07 - obroty złomów w jednostkach handlowych
MG-08 - zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych
MG-09 - zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym
MG-10 - zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym
MG-11 - zatrudnienie według wieku w sektorze hutniczym
MG-12 - monitorowanie procesu restrukturyzacji sektora hutniczego
MG-13 - sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza
MG-13A - sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów metali nieżelaznych
MG-14 - sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza i metali nieżelaznych
MG-14f - sytuacja finansowa przemysłu odlewniczego. Sprawozdanie z odlewni samodzielnych
MG-14n - nakłady inwestycyjne w branży odlewniczej Sprawozdanie z wszystkich odlewni
MG-15 - produkcja i sprzedaż w koksownictwie, zużycie węgla oraz zapasy
MG-16 - zużycie węgla koksowego
MG-17 - bilans koksu
MG-18 - zatrudnienie według wieku w koksownictwie
MG-19 - zatrudnienie i czas pracy koksownictwa
MG-20 - nakłady inwestycyjne w koksownictwie na lata 2004-2008
MG-21 - import węgla kamiennego do produkcji koksu
MG-c - sprawozdanie o cenach wyrobów hutniczych
MG-f - sytuacja finansowa jednostek przemysłu stalowego
MG-OECD I/NZ - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG-OECD I/NZ/D - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG-OECD I/PZ - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG-OECD I/PZ/D - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG-OECD I/SZ - sprawozdanie z budowy statków
RAF-1 - sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej
RAF-2 - sprawozdanie o produkcji i obrocie produktami naftowymi
RAF-3 - sprawozdanie o zapasach obowiązkowych paliw ciekłych
KFT-2 - sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego
KK-1 - roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach
KN-1 - sprawozdanie z wykonania prac archiwalnych
MN-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie biotechnologii w jednostkach naukowych
MN-02 - sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii w przedsiębiorstwach
PM-1 - roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach
EN-3 - sprawozdanie o stanie zatrudnienia
MPiPS-01 - sprawozdanie o rynku pracy (z załącznikami)
MPiPS-02 - sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy
MPiPS-04 - sprawozdanie o przyrzeczeniach i zezwoleniach na pracę wydawanych cudzoziemcom w Polsce
MPiPS-05 - sprawozdanie o kontroli legalności zatrudnienia
MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-07 - sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu
RRW-1 - sprawozdanie z wykonania zadań ochrony roślin
RRW-3 - sprawozdanie z realizacji państwowego nadzoru weterynaryjnego, organizacji Inspekcji Weterynaryjnej oraz stanu kadr
RRW-5 - sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów w zakresie higieny artykułów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego
RRW-6 - sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt rzeźnych, mięsa, drobiu, dziczyzny, królików i zwierząt akwakultury
RRW-7 - sprawozdanie o zakaźnych chorobach zwierzęcych
RRW-17 - sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic
RRW-18 - sprawozdanie z inseminacji loch
RRW-19 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego
RRW-20 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego
RRW-22 - zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli
RRW-23 - zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących
RRW-24 - sprawozdanie z krycia loch w punktach kopulacyjnych
RRW-25 - sprawozdanie z krycia krów i jałowic w punktach kopulacyjnych
RRW-2 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi
RRW-8 - sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa
RRW-9 - sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych
RRW-10 - sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i urządzeń melioracji wodnych
RRW-11 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów
RRW-12 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
RRW-13 - sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej
RRW-14 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg gminnych na obszarach wiejskich
RRW-15 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg powiatowych
RRW-16 - sprawozdanie z produkcji i sprzedaży suszu paszowego
RRW-26 - sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka i śmietanki oraz produkcji przetworów mlecznych
RRW-27 - sprawozdanie roczne ze skupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych
RRW-28 - sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i rozdysponowaniu alkoholu etylowego
MSP-01 - informacja dotycząca przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego
(część II)
MS-DB 1 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach sądownictwa powszechnego
MS-DB2 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w Rodzinnych Ośrodkach Diagnostyczno-Konsultacyjnych
MS-DB3 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości
MS-DB 4 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach powszechnych prokuratury
MS-DB 5 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w zakładach dla nieletnich
MS-DB6 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń Ministerstwa Sprawiedliwości
MS-DB7 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w Krajowym Centrum Szkolenia Kadr Sądów Powszechnych i Prokuratury
MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika
MS-Not24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych
MS-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora w sprawach cywilnych i administracyjnych
MS-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw, czynności procesowych prokuratora w sprawach karnych, w tym w zakresie nadzoru sprawowanego nad postępowaniem przygotowawczym prowadzonym przez Policję lub inne uprawnione organy
MS-P1k wojsk. - sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw i czynności procesowych prokuratora w sprawach karnych
MS-P1n - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw i czynności procesowych prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych
MS-P2 - sprawozdanie z czynności dochodzeniowo-śledczych prowadzonych przez innych niż prokurator oskarżycieli
MS-P3 - karta statystyczna z aktu oskarżenia
MS-RODK 25 - sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie rejonowym
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych i gospodarczych w postępowaniu odwoławczym w sądzie apelacyjnym
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w sądzie rejonowym
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w sądzie okręgowym
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych w sądzie apelacyjnym
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej w sądzie rejonowym
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S6 wojsk. - sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej)
MS-S7 - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S7 wojsk - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S8 wojsk - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w postępowaniu odwoławczym w sądzie okręgowym
MS-S9 wojsk - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie w sądzie garnizonowym
MS-S9 wojsk - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie w sądzie okręgowym
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej w sądzie rejonowym
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S10 wojsk - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej w sądzie garnizonowym
MS-S10 wojsk - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie rejonowym
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy w postępowaniu odwoławczym w sądzie apelacyjnym
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie rejonowym
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej w sądzie okręgowym
MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych, z wyłączeniem spraw nieletnich w sądzie rejonowym
MS-S18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich w sądzie rejonowym
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych w sądzie rejonowym
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych w sądzie okręgowym
MS-S19k - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego
MS-S19z - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych
MS-S20KRS - sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej)
MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych
MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej)
MS-S20z - sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych)
MS-S28 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego
MS-S40 - sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej
MS-Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania
MS-Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania
MS-Stp3 - zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych
MS-Stp5 - zgłoszenie o podjęciu, wznowieniu, przekazaniu, połączeniu do wspólnego prowadzenia, zwrocie akt do uzupełnienia
MS ZK-1 - miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych Ewidencja osadzonych
MS ZK-2 - miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych
MS ZK-3 - kwartalne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych poddanych terapii w związku z uzależnieniami, poddanych badaniom psychiatrycznym i psychologicznym według przyczyn samoagresji, wnioski o warunkowe zwolnienie
MS ZK-4 - sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń
MS ZK-5 - roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych i skazanych według odbywania kary zasadniczej, zastępczej, rodzajów przestępstw, powrotności do przestępstw i wieku
MS ZK-6 - sprawozdanie o nauczaniu skazanych
MS ZK-7 - sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia
MS ZK-8 - sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa
MS-ZN26p - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym
MS-ZN26s - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich
MS-ZN27p - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym
MS-ZN27s - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich
EN-1 - sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne
IT-OJ - charakterystyka pobytu w Polsce i wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych na terenie Polski
IT-POL - wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych za granicą
ITTKR - krajowe i zagraniczne wyjazdy turystyczne Polaków w ciągu 3 miesięcy poprzedzających badanie
ITTKR 1 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych
IT-TZ - charakterystyka turystów zagranicznych odwiedzających Polskę, charakterystyka ich pobytu w Polsce, w tym wielkość wydatków
POL - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych
ZAG - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych
OŚ-2a - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami
OŚ-2b - sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska
OŚ-3 - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem
OŚ-4g - sprawozdanie z gospodarowania gminnym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4p - sprawozdanie z gospodarowania powiatowym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4/p - półroczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4/r - roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4w/n - sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
OŚ-21 - zestawienie zasobów i danych o złożu
OŚ-22 - zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-23 - roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-24 - zestawienie zasobów i danych udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego
OŚ-25 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego
OŚ-26 - zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych i wyników prac hydrogeologicznych
OŚ-27 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych
OŚ-28 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż wód leczniczych i wód termalnych
OŚ-29/k - kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska
Badanie nakładów na ochronę środowiska gospodarstw domowych w 2006 r.
MSW-29 - sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w służbie zdrowia MSWiA
MSW-30 - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia
MSW-32 - sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej opieki zdrowotnej ZOZ MSWiA
MSW-33 - sprawozdanie z działalności diagnostycznej
MSW-34 - sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej
MSW-35 - sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MSW-36 - sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego
MSW-37 - sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej
MSW-38 - sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego
MSW-41 - sprawozdanie z działalności profilaktycznej
MSW-42 - sprawozdanie z działalności ambulatoriów i izb chorych
MSW-43 - sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala specjalistycznego
MSW-44 - sprawozdanie z pobrań krwi w punkcie, poza punktem oraz zużycie preparatów krwiopochodnych
MSW-45 - sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium uzdrowiskowego
MSW-47a - sprawozdanie o działalności sanitarno-epidemiologicznej
MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach
MZ-03 - półroczne/roczne sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
MZ-06 - sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach
MZ-10A - roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty
MZ-10B - roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej
MZ-10C - roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty
MZ-10D - roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego
MZ-11 - roczne sprawozdanie o działalności i zatrudnieniu w podstawowej ambulatoryjnej opiece zdrowotnej
MZ-12 - roczne sprawozdanie o działalności i zatrudnieniu w ambulatoryjnej, specjalistycznej opiece zdrowotnej
MZ-13 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc
MZ-14 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MZ-15 - roczne sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego
MZ-19 - roczne sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego
MZ-24 - roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
MZ-29 - sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego
MZ-29A - sprawozdanie o działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej
MZ-30 - roczne sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej
MZ-35 - roczne sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy
MZ-35A - roczne sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących
MZ-42 - roczne sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
MZ-45 - sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego
MZ-45A - sprawozdanie z zatrudnienia
MZ-46 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej
MZ-48 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku
MZ-49 - sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej i promocji zdrowia
MZ-50 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy
MZ-52 - sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej
MZ-53 - roczne sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży
MZ-54 - roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych
MZ-55 - dwutygodniowy, tygodniowy, dzienny meldunek o zachorowaniach i podejrzeniach zachorowań na grypę
MZ-56 - dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach
MZ-57 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości
MZ-58 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na różyczkę
MZ-88 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu wybranych pracowników ochrony zdrowia
MZ-88A - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu lekarzy i lekarzy dentystów
MZ-89 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu specjalistów: lekarzy, lekarzy dentystów, farmaceutów i innych
MZ-101 - roczne sprawozdanie o wybranej aparaturze medycznej
MZ/N-1a - karta zgłoszenia nowotworu złośliwego
INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA KARTY ZGŁOSZENIA NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO
Zasady ogólne
Karta Zgłoszenia Nowotworu Złośliwego MZ/N-1a służy do zgłaszania wykrytych przypadków nowotworów złośliwych oraz raka in situ przez placówki publicznej i niepublicznej służby zdrowia na terenie całego kraju.
Kartę należy wypełniać:
- przy pierwszym rozpoznaniu lub podejrzeniu nowotworu,
- przy wizytach kontrolnych, w czasie których zostanie stwierdzona zmiana mająca związek z leczeniem lub postępem choroby,
- na podstawie aktu zgonu, jeśli przyczyną zgonu był nowotwór złośliwy.
Zgłoszeniu podlegają choroby nowotworowe oznaczone w X rewizji Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych numerami C00-C97 oraz D00-D09.
ZASADY WYPEŁNIANIA KARTY
Kartę należy wypełniać czytelnie czarnym lub niebieskim długopisem, używając drukowanych liter, a pola kodowe zaznaczać symbolem X wewnątrz obszaru pola.
Nie należy wypełniać pól oznaczonych szarym kolorem (nr 2, 11, 25, 29, 38).
Pole 1. Należy zaznaczyć, czy pacjent ma wypełnianą kartę KZNZ po raz pierwszy, czy jest to jego kolejna karta.
Pole 2. Nie wypełniać (wypełnia właściwy rejestr onkologiczny).
Pole 3. Należy wstawić nazwę lub stempel jednostki zgłaszającej oraz wpisać jej numer REGON.
Pole 4. Należy wpisać pełny numer PESEL.
Pole 5. Należy wpisać datę urodzenia według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 6. Należy zaznaczyć znakiem X odpowiednią płeć.
Pole 7. Należy wpisać aktualne nazwisko pacjenta.
Pole 8. Należy wpisać imię (imiona) pacjenta.
Pole 9. Przy zmianie nazwiska należy podać również to nazwisko, które pacjent nosił w czasie postawienia pierwszej diagnozy czy poprzednich zgłoszeń.
Pole 10. Należy wpisać miejscowość, w której pacjent jest zameldowany na stałe.
Pole 11. Nie wypełniać (wypełnia właściwy rejestr onkologiczny).
Pole 12. Należy wpisać ulicę, nr domu i mieszkania pacjenta w miejscu zameldowania.
Pole 13. Należy wpisać gminę, w której leży miejscowość.
Pole 14. Należy wpisać powiat, w którym leży miejscowość.
Pole 15. Należy wpisać województwo, w którym leży miejscowość.
Pole 16. Należy zaznaczyć znakiem X rodzaj wykonywanego zajęcia.
Pole 17. Należy zaznaczyć znakiem X ukończoną przez pacjenta szkołę.
Pole 18. Należy wpisać datę rozpoznania nowotworu według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 19. Należy wpisać datę porady ambulatoryjnej według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 20. Należy wpisać datę przyjęcia do szpitala według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 21. Należy wpisać datę wypisu ze szpitala według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 22. Należy wpisać datę zgonu pacjenta według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 23. Należy zaznaczyć znakiem X miejsce zgonu pacjenta (hospicjum należy do kategorii "inne").
Pole 24. Należy zaznaczyć znakiem X przyczynę zgonu pacjenta.
Pole 25. Pola kodowego nie wypełniać. W miejscu na opis należy wpisać rozpoznanie kliniczne z dokładnym umiejscowieniem nowotworu (także tkanki krwiotwórczej i układu chłonnego), precyzując czy chodzi o umiejscowienie pierwotne, czy przerzut, a pierwotny punkt wyjścia nowotworu jest nieznany.
Pole 26. Należy zaznaczyć, czy rozpoznany nowotwór jest pierwszym nowotworem, czy jest to kolejny różny histologicznie nowotwór. Nie należy zakreślać pól w wypadku przerzutów.
Pole 27. W wypadku nowotworów umiejscowionych w narządach parzystych należy podać stronę ciała pacjenta, po której znajduje się nowotwór.
Pole 28. Jeżeli chory nie miał badania histopatologicznego, w polu należy zakreślić "nie pobrano materiału do badania". Jeżeli nie otrzymano jeszcze wyniku badania, należy zakreślić "pobrano wycinek - badanie w toku". Jeżeli wynik badania był ujemny, należy zakreślić "wynik negatywny", jeśli zaś badanie potwierdziło występowanie nowotworu, należy podać pełne rozpoznanie histopatologiczne lub zakreślić "wynik pozytywny".
Pole 29. Pola kodowego nie wypełniać. W miejscu na opis należy wpisać rozpoznanie histopatologiczne.
Pole 30. Należy zakreślić stadium zaawansowania choroby nowotworowej według klasyfikacji TNM.
Pole 31. Jeśli diagnostyka TNM nie jest możliwa, należy określić stadium zaawansowania choroby.
Pole 32. Jeżeli nie wykonano badania histopatologicznego, należy zakreślić, jakie inne badania były podstawą rozpoznania nowotworu. Wskazywanie innych badań, których rezultat nie posiada istotnej wartości diagnostycznej, jest niecelowe. Laparotomię należy zaznaczyć jako operację wywiadowczą.
Pole 33. Należy określić, jakie metody leczenia skojarzonego zastosowano u pacjenta (kolejność nieistotna).
Pole 34. Należy zakreślić, jakiemu leczeniu przeciwnowotworowemu nieskojarzonemu poddano dotychczas pacjenta (operacja wywiadowcza nie jest leczeniem chirurgicznym). Możliwe jest zaznaczenie kilku pól.
Pole 35. Należy określić rodzaj leczenia, zaznaczając jedną z przewidzianych w karcie możliwości.
Pole 36. Należy wpisać datę wypełnienia karty według ustalonego formatu: rrrr-mm-dd.
Pole 37. Pole na podpis lekarza wypełniającego kartę oraz numer statystyczny lekarza.
Pole 38. Nie wypełniać.
Pole 39. Czytelny podpis i pieczątka lekarza.
MZ/Szp-11 - karta statystyczna szpitalna ogólna
MZ/Szp-11 B - karta statystyczna psychiatryczna
PARPA-G1 - roczne sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
LOT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o transporcie lotniczym
ŁP-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
ŁP-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie placówek pocztowych
ŁP-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji
ŁP-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów pocztowych, usługach pocztowych i placówkach operatorów poza Pocztą Polską
ŁT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach telekomunikacyjnych
ŁT-1kp - zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii stacjonarnej - łączach głównych
ŁT-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie łączy głównych
ŁT-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie publicznych aparatów telefonicznych
ŁT-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie telekomunikacji
ŁT-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji
ŁT-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii stacjonarnej
ŁT-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji oraz o abonentach telewizji kablowej
ŁT-10 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchomej publicznej sieci telefonicznej
MT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra
PERN-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych
PL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym
TK-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego
TK-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków transportem kolejowym
TK-2a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów transportem kolejowym
TK-3a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy taboru kolejowego
TK-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej
TK-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym
TK-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o wypadkach kolejowych
TL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanej floty lotniczej w ULC
Z.1.MRiRW - dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej i Programu SAPARD
Imienne dane o statkach w formie elektronicznej
Wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej
Wykaz inwestorów (innych niż indywidualni - realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby oraz kościoły i związki wyznaniowe), którzy przekazali do użytkowania nowe budynki mieszkalne
Zestawienie tabelaryczne z danymi o obrotach ładunkowych w portach morskich
- zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 8 czerwca 2007 r. (Dz.U.07.114.779) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 14 lipca 2007 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 19 września 2007 r. (Dz.U.07.210.1525) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 29 listopada 2007 r.
- zmieniony przez § 1 rozporządzenia z dnia 28 grudnia 2007 r. (Dz.U.08.1.1) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 18 stycznia 2008 r.
Senat nie zgodził się w czwartek na zniesienie obowiązku zawierania umów o pracę z cudzoziemcami będącymi pracownikami tymczasowymi przez agencje pracy tymczasowej, ale umożliwił agencjom zawieranie umów cywilnoprawnych. Senatorowie zdecydowali natomiast o skreśleniu przepisu podnoszącego kary grzywny dla pracodawców przewidziane w kodeksie pracy. W głosowaniu przepadła też poprawka Lewicy podnosząca z 2 tys. zł do 10 tys. zł kary grzywny, jakie w postępowaniu mandatowym może nałożyć Państwowa Inspekcja Pracy.
Grażyna J. Leśniak 13.03.2025Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej nie zgodziło się na usunięcie z ustawy o zatrudnianiu cudzoziemców przepisu podnoszącego w kodeksie pracy kary dla pracodawców. Senacka Komisja Rodziny, Polityki Senioralnej i Społecznej zaakceptowała we wtorek jedynie poprawki Biura Legislacyjnego Senatu do tej ustawy. Nie można jednak wykluczyć, że na posiedzeniu Senatu inni senatorowie przejmą poprawki zgłaszane przez stronę pracodawców.
Grażyna J. Leśniak 11.03.2025Podczas ostatniego posiedzenia Sejmu, ku zaskoczeniu zarówno przedsiębiorców, jak i części posłów koalicji rządzącej, Lewica w ostatniej chwili „dorzuciła” do ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom poprawki zaostrzające kary za naruszanie przepisów prawa pracy - m.in. umożliwiające orzeczenie kary ograniczenia wolności. Jednocześnie zignorowano postulaty organizacji pracodawców, mimo wcześniejszych zapewnień rządu o ich poparciu.
Grażyna J. Leśniak 27.02.2025Już nie 30 tys. zł, a 50 tys. zł ma grozić maksymalnie pracodawcy, który zawrze umowę cywilnoprawną, choć powinien - umowę o pracę. Podobnie temu, który nie wypłaca w terminie wynagrodzenia za pracę lub innego świadczenia przysługującego pracownikowi albo uprawnionemu do tego świadczenia członkowi jego rodziny. A jeśli nie wypłaca przez okres co najmniej 3 miesięcy, to kara ma wynieść nawet 60 tys. złotych - zdecydował Sejm, przyjmując poprawkę Lewicy, zmieniającą Kodeks pracy w... ustawie dotyczącej cudzoziemców.
Grażyna J. Leśniak 25.02.2025500 zł zarobi członek obwodowej komisji wyborczej w wyborach Prezydenta RP, 600 zł - zastępca przewodniczącego, a 700 zł przewodniczący komisji wyborczej – wynika z uchwały Państwowej Komisji Wyborczej. Jeżeli odbędzie się ponownie głosowanie, zryczałtowana dieta wyniesie 75 proc. wysokości diety w pierwszej turze. Termin zgłaszania kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych mija 18 kwietnia
Robert Horbaczewski 20.01.20251 stycznia 2025 r. weszły w życie liczne zmiany podatkowe, m.in. nowe definicje budynku i budowli w podatku od nieruchomości, JPK CIT, globalny podatek wyrównawczy, PIT kasowy, zwolnienie z VAT dla małych firm w innych krajach UE. Dla przedsiębiorców oznacza to często nowe obowiązki sprawozdawcze i zmiany w systemach finansowo-księgowych. Firmy muszą też co do zasady przeprowadzić weryfikację nieruchomości pod kątem nowych przepisów.
Monika Pogroszewska 02.01.2025Identyfikator: | Dz.U.2006.245.1781 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2007. |
Data aktu: | 22/12/2006 |
Data ogłoszenia: | 28/12/2006 |
Data wejścia w życie: | 12/01/2007 |