Ledwie trzy dni temu Włodzimierz Albin, Prezes Wolters Kluwer S.A., przywitał zgromadzonych samorządowców i otworzył finałową galę drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd. Samorządy działają trochę jak korporacje, szukają partnerów, maja pewne strategie rozwoju, prowadzą politykę informacyjną, dobierają kadry i zasady finansowania, mówił W. Albin.
Ideą konkursu było wyróżnienie tych jednostek samorządu terytorialnego, które przykładają się i bardzo mocno pracują nad budową własnej marki, tłumaczyła Agnieszka Kurzyńska, dyrektor segmentu, Wolters Kluwer.
Zwracaliśmy uwagę na aktywność marketingową, chcieliśmy ocenić samorządy szczególnie pod względem strategicznego podejścia do promocji własnej. Ocenialiśmy również kwestie związane z poszukiwaniem przez samorządy alternatywnych źródeł finansowania, które pozwolą realizować te aktywności marketingowe, wyjaśniła z kolei dr Anna Augustyn, przewodnicząca jury.
Zobacz pełną listę nagrodzonych samorządów w drugiej edycji konkursu Markowy Samorząd>>>