Według branżowego serwisu "wirtualne media" nowa kampania Netii reklamująca usługi głosowe "U nas nic się nie marnuje" została zakazana przez Telewizję Polsat i przeniesiona do pasma po godzinie 23. Nadawca stwierdził, że jeden ze spotów jest niezgodny z obowiązującym prawem. Prawnicy Polsatu stwierdzili, że reklama z butelką jest niezgodna z Ustawą Prawa Prasowego i Ustawą o Radiofonii i Telewizji.

Chodzi o 15 sekundowy spot, gdzie aktor konsumuje imitację szkła. Promocja Netii na usługi głosowe "U nas nic się nie marnuje" zaplanowana jest w telewizji, radiu i prasie. W przypadku telewizji przygotowano cztery spoty - jeden 30 sekundowy i trzy 15 sekundowe, gdzie aktorzy zjadają pozostałości po śniadaniu - butelkę po wodzie, skorupkę od jajka, plastikowy kubek po jogurcie, skórkę pomarańczy.

- Prawnicy Polsatu stwierdzili, że reklama z butelką jest niezgodna z Ustawą Prawa Prasowego i Ustawą o Radiofonii i Telewizji, która mówi, że przekaz nie może stwarzać zagrożenia dla życia i zdrowia - mówi "wirtualnym mediom"  Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.  W ślad za Polsatem poszli też inni nadawcy. - Dlatego zgodziliśmy się na przeniesienie pory emisji spotu z butelką na godziny późno wieczorne - dodaje.

Kampanią "U nas nic się nie marnuje" Netia próbuje zachęcić do skorzystania z nowej oferty, gdzie przy abonamencie 42,70 zł, obowiązuje jedna cena na wszystkie telefony stacjonarne - lokalne i międzymiastowe oraz do UE, USA i Kanady. W ramach oferty klient ma do wykorzystania około 120 minut połączeń na telefony stacjonarne lub ponad 40 minut na telefony komórkowe.  Dodatkowe opcje taryfowe (Wybrane Numery, Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas) dotyczą również połączeń do UE, USA i Kanady. Netia reklamuje ofertę, jako pierwszą tego typu na naszym rynku - podał serwis wirtualnemedia.pl.