Patryk Zamorski specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych, szczególnie usług prawniczych oraz doradztwa podatkowego.
Karierę rozpoczął blisko 10 lat temu w Arthur Andersen, następnie był odpowiedzialny za marketing i PR kancelarii Domański Zakrzewski Palinka oraz działu doradztwa podatkowego Ernst & Young. Od 2003 r. w Deloitte, gdzie stworzył dział marketingu podatkowego. Był również odpowiedzialny za komunikację marketingową powstałej w 2008 roku kancelarii prawniczej Deloitte Legal. Współtwórca strategii marketingowej polskiego i środkowoeuropejskiego oddziału Deloitte, za co został uhonorowany m.in. tytułem "Employee of the Year" i nagrodą "Professional Marketing Forum CEE Best Brand in Practice". Twórca największego ogólnopolskiego konkursu on-line wiedzy o prawie podatkowym "Moneta Aurea" (współorganizowanego przez ELSA Poland i dziennik "Rzeczpospolita"). Jest koordynatorem polskiego oddziału Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Komunikacji (European Association of Communication Directors) oraz Forum Marketingu Usług Profesjonalnych (Professional Marketing Forum). Członek Charted Institute of Marketing. Szkoli i wykłada w zakresie marketingu usług profesjonalnych. Patryk jest absolwentem filologii angielskiej i studiów europejskich na Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Patryk Zamorski