Czytelnicy Rzeczpospolitej oraz Polskiego Serwera Prawa mogą obejrzeć zapis debaty w formie pliku video na stronach www.rp.pl oraz u dołu niniejszego artykułu. Archiwum zarejestrowanych dyskusji będzie dostępne na stronach portalu Rzeczpospolitej. Relacja z debaty znajdzie się w czwartkowym wydaniu Rzeczpospolitej.
Rozpoczęliśmy cykl kolacji Rzeczpospolitej i Wolters Kluwer Polska od dyskusji: czy marketing na rynku usług prawniczych jest potrzebny? W jaki sposób duże i średnie firmy prawnicze pozyskują klientów? Przykłady. Europa. Polska.
Rozmawialiśmy na podstawie doświadczeń partnerów oraz na podstawie materiałów z forum partnerów zarządzających, które działa w Wielkiej Brytanii o nowoczesnym sposobie zarządzania kancelarią. Udział w kolacji wzięli : mec. Beata Balas-Noszczyk, partner w kancelarii Lovells, Mec. Maciej Bobrowicz, v-ce prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, Krzysztof Wierzbowski, partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds, Krzysztof Zakrzewski, partner w kancelarii Domański, Zakrzewski, Palinka, Dorota Hołubiec, dyrektor marketingu w kancelarii GLN.
- Wideo cz. 1: