9 listopada w Pradze odbyło się kolejne, coroczne spotkanie w ramach PM Forum. Było ono poświęcone budowaniu kultury marketingowej w firmach doradczych. Spotkanie zgromadziło przedstawicieli największych firm doradczych oraz kancelarii prawnych z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Warsztaty i wykłady prowadzili m.in. Michael Bolan z Deloitte & Touche w Moskwie, Jan Matejcek - partner zarządzający w White & Case w Pradze, Landy Palmer - dyrektor marketingu w Cushman & Wakefield oraz Paweł Osowski - partner w pierwszej polskiej firmie marketingu usług prawniczych, Konsultanci Warszawscy. Kolejne spotkanie PM Forum odbędzie się za rok w Warszawie.
PM Forum jest wiodącym stowarzyszeniem dla praktyków z dziedziny marketingu usług profesjonalnych na świecie. Siedziba PM Forum mieści się w Londynie. W Polsce, PM Forum CEE, założone i kierowane przez Jeffrey Forbes’a, prezesa Complex Communications, działa od 2001 roku. Na świecie liczy ponad 4 tys. członków. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zrzesza 60 firm członkowskich, audytorów, doradców, firmy prawnicze. Tylko w Polsce w pracach PM Forum uczestniczy ok. 18 prestiżowych firm doradczych. PM Forum organizuje regularne szkolenia i konferencje w Warszawie. PM Forum CEE powołano, aby umożliwić wzajemną wymianę doświadczeń profesjonalistów. Misją stowarzyszenia jest upowszechnienie wiedzy z dziedziny marketingu usług profesjonalnych oraz pomoc firmom członkowskim, które na co dzień spotykają się z podobnymi problemami marketingowymi.
(Żródło: KW)