O zwycięstwie kancelarii DLA Piper, dysponującej rozległą siecią biur w Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie, zdecydował wysoki poziom świadczonych przez nią usług w wielu dziedzinach prawa. Obsługa prawna Kraft Foods dotyczyć będzie następujących obszarów: reklama, umowy w obrocie handlowym, prawo korporacyjne, prawo pracy, regulacje prawne dotyczące żywności, technologie informatyczne, litygacja oraz nieruchomości.
"Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną, zdajemy sobie sprawę z potrzeby ograniczania kosztów przez naszych klientów" - mówi Robert Bishop, partner w DLA Piper odpowiedzialny za obsługę Kraft Foods. "Wydatki na usługi prawne nie są tu wyjątkiem. Globalny zasięg i ekspertyza DLA Piper w wielu dziedzinach prawa sprawiają, że możemy wykorzystywać efektywność operacyjną, by oferować naszym klientom jeszcze wyższą jakość usług".
Krzysztof Wiater, partner zarządzający warszawskiego biura DLA Piper odpowiedzialny za obsługę Kraft Foods w Polsce, krajach bałtyckich i na Białorusi dodaje: "Proces internalizacji rynków, który obecnie obserwujemy nie oznacza ich unifikacji. To, co stanowi unikalną wartość DLA Piper to jej ogromna wiedza i doświadczenie, zarówno w zakresie międzynarodowych, jak i lokalnych uwarunkowań".
"Głównym celem, który nam przyświecał było obniżenie kosztów codziennej obsługi prawnej naszych biur na świecie bez jakiegokolwiek uszczerbku dla jakości świadczonych na naszą rzecz usług" - wyjaśnia Gerhard Pleuhs, Senior Vice President and Deputy Genral Counsel w Kraft Foods. "Poprzez wzmocnienie naszych obecnych relacji z DLA Piper możemy zmniejszyć liczbę obsługujących nas kancelarii, co jest dla Kraft Foods bardzo korzystnym rozwiązaniem".