to tematy najbliższego Konwersatorium “Kompleksowe zarządzanie jakością”, prowadzonego przez Prof. Andrzeja Bliklego. Wykład odbędzie się 11 października 2007, w Warszawie.

PB

Jak wykazują liczne badania rynków, w głównych kategoriach produktów i usług, marki na ogół stają się coraz bardziej do siebie podobne, a w miarę jak to następuje, ludzie coraz częściej dokonują wyborów na podstawie ceny. Dawanie ludziom tego, czego chcą, jest fundamentalnie złe i prowadzi do klęski. Ludzie nie wiedzą, czego chcą. Dajcie im coś lepszego! Autorzy tej metody oparli się na badaniach różnego rodzajów rynków z okresu ostatnich ponad 100 lat. Korzystali m.in. z pomocy PricewaterhouseCoopers, Boston Consulting Group, Value Innovation Program Center przy Samsung Electronics, Value Innovation Action Tank w Singapurze, Harvard Business Review i innych.W szkołach i miejscach pracy na całym świecie każdy z nas jest nieustannie zachęcany do znajdywania, analizowania i korygowania swoich słabości – po to, by stać się silnym. Tymczasem, aby osiągnąć doskonałość w swojej dziedzinie i czerpać z niej nieustanną satysfakcję powinniśmy poznać swój indywidualny zbiór talentów, stać się ekspertami w znajdywaniu i rozwijaniu swoich silnych stron. Ta i podobne tezy są wynikiem badań prowadzonych przez ostatnie 30 lat przez Instytut Gallupa w USA (przeprowadzono ponad 2.000.000 wywiadów).