Najważniejsze wydarzenie w Polsce poświęcone technologiom przeznaczonym dla działów HR już za nami. Konferencja HR Tech Summit 2015 odbyła się wczoraj (22 kwietnia 2015 r.) w hotelu Marriott w Warszawie.
Zapoczątkowana w ubiegłym roku tematyka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno ze strony uczestników, jak też wystawców i przedstawicieli firm oferujących szereg rozwiązań wspomagających realizację zadań HR.
Ponad 400 uczestników konferencji miało okazję zapoznać się z propozycjami takich firm jak BPSC S.A, mHR (partnerzy główni tegorocznego wydarzenia), HRP Group, Instytut Gaussa, Interia, Enxoo Sp. z o.o., PMC Sp. z o.o., Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, PARP oraz wielu innych.
Pierwsza, wspólna dla wszystkich, część konferencji to przedstawienie najnowszych osiągnięć i trendów technologii na potrzeby HR. W ciekawej formule krótkich, syntetycznych prezentacji uczestnicy mieli okazję posłuchać kolejno o przyszłości i nowym kształcie działu HR, przedstawionych przez Wojciecha Mularskiego na podstawie analiz i przewidywań firmy BPSC oraz o „Y-BOX” - nowoczesnym systemie zarządzania wiedzą firmy w jednym miejscu, prezentowanym przez Małgorzatę Gwóźdź reprezentującą Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Po krótkiej przerwie, dzięki prelegentom Enxoo Sp. z o.o., dowiedzieliśmy się, że rozwój i zarządzanie talentami w firmie może być proste, kompletne i społecznościowe, a angażowanie i motywowanie pracowników można budować poprzez wykorzystanie technologii, co potwierdził Marek Adamski z PMConsulting wraz z przedstawicielami firm, w których takie projekty zostały w ostatnim czasie zrealizowane.
Ciekawe rozwiązanie rozwojowo-motywacyjne w postaci wirtualnej biblioteki dla pracowników przedstawił Jarosław Michalski, reprezentujący organizatora wydarzenia – wydawnictwo Wolters Kluwer, a na zakończenie przedpołudniowej części konferencji zaprezentowany został również worklife barometr oraz przykłady rozwiązań i zastosowania wiedzy HR w wirtualnym świecie.
Druga część HR Tech Summit to prawdziwy kalejdoskop propozycji dla HR-owców zainteresowanych wykorzystaniem nowoczesnych technologii w codziennej pracy. Trzy ścieżki tematyczne przedstawiające zagadnienia dotyczące odpowiednio: procesów, narzędzi oraz innowacji i social mediów w HR. W ciągu 2 godzin w każdej ścieżce zaprezentowanych zostało pięć wystąpień.
To dopiero druga edycja tej konferencji, sądząc po zainteresowaniu i frekwencji uczestników, bardzo dobrze odpowiadającej na potrzeby i oczekiwania przedstawicieli działów HR, ale też dającej możliwość poznania propozycji i rozwiązań konkurencyjnych firm usprawniających procesy personalne.
Organizatorem konferencji jest Wolters Kluwer S.A., a sponsorzy tegorocznej edycji to OK System oraz HR Sys.
Do zobaczenia na HR Tech Summit 2016!