- Na osiągnięty wzrost w zakresie usług szpitalnych wpłynęło zatrudnienie nowego menedżera, odpowiedzialnego za ten obszar, wdrożenie nowych działań w obu szpitalach Enel-Med takich jak: monitoring poziomu skierowań wewnętrznych  w przychodniach, rekrutacja nowych operatorów, dopracowanie procesów obsługowych, oraz zacieśnienie współpracy z obecnymi, których doświadczenie będziemy mogli wykorzystać również w przychodni medycyny sportowej Enel-Med Sport - nowej marki spółki – dodaje Jacek Rozwadowski, wiceprezes zarządu spółki.

W trzech kwartałach 2014 roku  zysk netto spółki wyniósł 41,6 mln zł, a EBITDA  45,5 mln zł. Na osiągnięty wynik wpłynęła transakcja sprzedaży udziałów spółki zależnej - Centrum Medyczne Diagnostyka sp. z o.o., dzięki której w Grupie Kapitałowej zrealizowany został dodatkowy jednorazowy zysk pozaoperacyjny w wysokości 38 mln zł.

Czytaj także: Enel-Med inwestuje w diagnostykę obrazową >>>

Trzeci kwartał 2014 roku to również  rozpoczęcie prac nad uruchomieniem  medycyny sportowej - Enel-Med Sport, także ogłoszonej w strategii rozwoju spółki. Enel-Med  został oficjalnym partnerem medycznym Klubu Legia Warszawa i planuje uruchomienie nowej placówki medycyny sportowej w 2015 roku, zlokalizowanej przy stadionie Klubu.

W czwartym kwartale 2014 roku spółka powołuje też do życia nową markę z zakresu medycyny  estetycznej. 2015 roku to przede wszystkim uruchomienie centrum medycyny sportowej i nowej marki  Enel-Med Sport. Spółka planuje również w tym okresie otwarcie drugiej placówki we Wrocławiu z zaawansowaną stomatologią, a także zwiększanie potencjału stomatologii w miastach, gdzie posiada własne placówki medyczne. Planuje posiadać w nich aż 45 gabinetów stomatologicznych.

 

 

Centrum Medyczne Enel-Med S.A. istnieje od 1993 roku. Od 2011 roku jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Enel-Med oferuje pełną obsługę medyczną, prowadzi pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację - czyli przez cały zamknięty cykl leczenia.