Targi skierowane są do wszystkich studentów uczelni wyższych, w szczególności tych z ostatnich lat. „To bardzo przydatna forma kontaktu z największymi graczami na rynku”, powiedziała Gazecie Wyborczej Hanna Turnau, która jest jednym z organizatorów targów.
Celem jest nawiązanie kontaktów studentów i absolwentów ze środowiskami biznesowymi. Mogą oni poznać oferowane programy przez nich programy menedżerskie bezpośrednio – nie poprzez portale pośrednictwa pracy lub procesy rekrutacyjne.
W siódmej edycji weźmie udział piętnastu czołowych przedsiębiorców oferujących programy menedżerskie: Unilever, Coca-Cola, Danone, Deloitte, Jeronimo Martins, DB Schenker, ING BSK, Syngenta, Google, Peek&Cloppenburg, Reckitt Benckiser, BAT, IBM, Eurocash, Millennium Bank.
Adres: al. Niepodległości 162, Aula Spadochronowa
W dniu: 12 marca 2013 r. o godzinie 9:30
Więcej na stronie