- Pojawienie się PDMA w Polsce spowodowało, że możemy uzyskać dostęp do wiedzy i doświadczeń międzynarodowych tego globalnego stowarzyszenia – komentuje Sławomir Jeszke, Dyrektor Regulatory Software w Wolters Kluwer Polska. – Należy pamiętać, że choć Product Management w Polsce debiutował dawno temu, to nadal wymaga wsparcia i rozwoju. Razem z PDMA chcemy to zmienić oraz promować wiedzę i dobre praktyki w obszarze zarządzania produktami, szczególnie tymi cyfrowymi – dodaje.
PDMA zrzesza ponad 2000 członków i 25 tys. sympatyków na całym świecie. Organizuje konferencje i warsztaty, w których dzieli się swoim doświadczeniem. Stowarzyszenie wydaje też cenione pismo Journal of Product Innovation Management, książki o rozwoju produktów oraz prowadzi wiele innych działań w dziedzinie innowacji i NPD (New Product Development).
- Naszą mocną stroną była zawsze bliska praca z klientem. W wielu firmach ten element jest zapominany i powstaje a'la bańka, w której Product Managerowie przestają czuć rynek - wskazuje Jeszke. Więcej o tym jak od programisty rozwinąć karierę szefa działu rozwoju i zarządzania produktami cyfrowymi oraz jakich metod i narzędzi używa jego zespół Sławomir Jeszke mówi w podcaście z cyklu "Produktowcy", który jest już dostępny na stronie PDMA. Warto posłuchać także o wyzwaniach związanych z zarządzaniem portfelem produktów cyfrowych oraz rozwoju innowacji i przyzwyczajeniach użytkowników.
Więcej informacji o działaniach PDMA znajdą Państwo na stronie stowarzyszenia.