Firma jest w tej chwili gotowa do podjęcia nowych zadań biznesowych. Pod zarządem firmy REDiS w 2009 r. istotnie wzrosła liczba odwiedzających centrum Magnolia Park, laureata dwóch prestiżowych nagród dla centrów handlowych, Gold Solal Award (2008) i Maxi Award (2009), a także różnych lokalnych wyróżnień.
W październiku zeszłego roku Centrum Magnolia Park świętowało swoje drugie urodziny. W tak krótkim okresie Magnolia Park stała się „najatrakcyjniejszym i najmodniejszym” Centrum Handlowym na Dolnym Śląsku, będąc jednocześnie jednym z największych w Polsce. Centrum handlowe przez cały 2009 rok utrzymało wzrost liczby klientów o 7%, a w samym tylko grudniu odwiedziło je ponad 1 mln osób. W tym samym okresie polski wskaźnik „footfall”, czyli średniej liczby odwiedzających centra handlowe, wzrósł zaledwie o 0,2 proc. Najemcy Magnolia Park odnotowali wzrost sprzedaży o ponad 5%, rok do roku, a sklepy w centrum odwiedziło łącznie 9 milionów kupujących. Przypomnijmy, że we Wrocławiu, gdzie mieści się Magnolia Park, mieszka 650 tys. osób, a mieszkańcy mają do dyspozycji cztery inne konkurencyjne centra handlowe, w tym jedno w samym centrum miasta, otwarte w kwietniu 2009 roku.
- W sytuacji dużej konkurencyjności na rynku usług i trudnych warunków ekonomicznych REDiS konsekwentnie zbliżał się do lokalnej społeczności. Nasz personel zarządzający pochodzi z małych społeczności w kanadyjskiej Prowincji Quebec, gdzie istnieje przywiązanie do tradycji, bliskich związków z rodziną i interakcji ze społecznością lokalną – tłumaczy przyczynę sukcesu Magnolia Parka Gilbert Boulanger, Dyrektor Zarządzający REDiS.
– REDiS, na podstawie długoletnich badań rynku, międzynarodowego doświadczenia i wyczucia w biznesie, daje odwiedzającym centra handlowe to, czego chcą. W Magnolia Parku wybudowaliśmy ogromną „Piazzę” z amfiteatrem i robiącą wrażenie fontannę w naturalnym otoczeniu z drzewami, kwiatami magnolii i zielenią – mówi Gilbert Boulanger. - Wypromowaliśmy Magnolia Park, jako „nowe miejsce spotkań” dla rodziny i znajomych we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Zaproponowaliśmy mieszkańcom centrum handlowe, w którym są nie tylko najmodniejsze sklepy, ale także „coś więcej" niż tylko zakupy. Dzisiaj REDiS może powiedzieć - misja wykonana - dodaje Gilbert Boulanger, Dyrektor Zarządzający REDiS. Przestrzeń handlowa Magnolia Parku składa się z ponad 250 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Firma REDiS była odpowiedzialna za projekt, rozplanowanie i realizację tej inwestycji, o całkowitej powierzchni do wynajęcia 66 tys. m. kw. i 8 tys. m. kw. terenów rekreacyjnych na zewnątrz.
W październiku zeszłego roku Centrum Magnolia Park świętowało swoje drugie urodziny. W tak krótkim okresie Magnolia Park stała się „najatrakcyjniejszym i najmodniejszym” Centrum Handlowym na Dolnym Śląsku, będąc jednocześnie jednym z największych w Polsce. Centrum handlowe przez cały 2009 rok utrzymało wzrost liczby klientów o 7%, a w samym tylko grudniu odwiedziło je ponad 1 mln osób. W tym samym okresie polski wskaźnik „footfall”, czyli średniej liczby odwiedzających centra handlowe, wzrósł zaledwie o 0,2 proc. Najemcy Magnolia Park odnotowali wzrost sprzedaży o ponad 5%, rok do roku, a sklepy w centrum odwiedziło łącznie 9 milionów kupujących. Przypomnijmy, że we Wrocławiu, gdzie mieści się Magnolia Park, mieszka 650 tys. osób, a mieszkańcy mają do dyspozycji cztery inne konkurencyjne centra handlowe, w tym jedno w samym centrum miasta, otwarte w kwietniu 2009 roku.
- W sytuacji dużej konkurencyjności na rynku usług i trudnych warunków ekonomicznych REDiS konsekwentnie zbliżał się do lokalnej społeczności. Nasz personel zarządzający pochodzi z małych społeczności w kanadyjskiej Prowincji Quebec, gdzie istnieje przywiązanie do tradycji, bliskich związków z rodziną i interakcji ze społecznością lokalną – tłumaczy przyczynę sukcesu Magnolia Parka Gilbert Boulanger, Dyrektor Zarządzający REDiS.
– REDiS, na podstawie długoletnich badań rynku, międzynarodowego doświadczenia i wyczucia w biznesie, daje odwiedzającym centra handlowe to, czego chcą. W Magnolia Parku wybudowaliśmy ogromną „Piazzę” z amfiteatrem i robiącą wrażenie fontannę w naturalnym otoczeniu z drzewami, kwiatami magnolii i zielenią – mówi Gilbert Boulanger. - Wypromowaliśmy Magnolia Park, jako „nowe miejsce spotkań” dla rodziny i znajomych we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Zaproponowaliśmy mieszkańcom centrum handlowe, w którym są nie tylko najmodniejsze sklepy, ale także „coś więcej" niż tylko zakupy. Dzisiaj REDiS może powiedzieć - misja wykonana - dodaje Gilbert Boulanger, Dyrektor Zarządzający REDiS. Przestrzeń handlowa Magnolia Parku składa się z ponad 250 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Firma REDiS była odpowiedzialna za projekt, rozplanowanie i realizację tej inwestycji, o całkowitej powierzchni do wynajęcia 66 tys. m. kw. i 8 tys. m. kw. terenów rekreacyjnych na zewnątrz.
REDiS zapewniło także pozycjonowanie i zbudowało markę Centrum. - Działania w zakresie marketingu są kluczowe dla sukcesu centrum handlowego. Nasz zespół marketingowy zaplanował liczne imprezy towarzyszące dla osób odwiedzających Magnolia Park i zrealizował kampanie medialne, aby zachęcić mieszkańców Wrocławia i okolic do odwiedzenia centrum wraz z rodziną i przyjaciółmi. Jednocześnie skutecznie połączyliśmy atrybuty marki ze zrozumieniem potrzeb sprzedawców detalicznych. Firma REDiS zapewniła wejście do centrum zupełnie nowych najemców, do tej pory nie obecnych we Wrocławiu i w Polsce. W ciągu ostatnich piętnastu miesięcy udało się otworzyć 29 nowych sklepów – mówi Gilbert Boulanger. –Rozbudowany know-how w realizacji projektów handlu detalicznego pozwolił firmie REDiS zająć wiodącą pozycję na nasyconym rynku deweloperów i zarządzających centrami handlowymi –dodaje Boulanger.