Pytanie
Studio graficzne X organizuje spotkanie promocyjne dla kontrahentów, z którymi miało okazję współpracować w przeszłości oraz nowych potencjalnych klientów. Spotkanie ma na celu reklamę i promocję usług świadczonych przez studio graficzne, a także zachęcenie ich do współpracy w następnym sezonie. Na spotkaniu odbędzie się pokaz prezentacji multimedialnej przedstawiający specyfikę pracy studia graficznego, zrealizowane projekty i korzyści jakie odbiorca może zyskać korzystając z profesjonalnych usług. Event odbędzie się na koniec sezonu letniego kiedy także w tej branży zachodzą zmiany w trendach graficznych, zmienia się polityka działania firmy, pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły. Uczestnicy otrzymają foldery i ulotki z logo firmy, wizytówki i drobne gadżety reklamowe takie jak długopisy i notesy z logo firmy, a także bony sodexo w kopertach oznaczonych logo firmy o nominałach 20 zł, 50 zł i 100 zł.
Czy działania promocyjne polegające na rozdawnictwie uczestnikom spotkania gadżetów oznaczonych logo firmy może zostać uznane za działania promocyjne?
Czy rozdawnictwo bonów sodexo firma X może zaliczyć w koszty uzyskania przychodu jako działania reklamowe?
Czy osoba, która otrzyma taki bon musi pokwitować jego odbiór?
Czy z tytułu przekazania bonu sodexo należy wystawić obdarowanemu PIT-8C?