| Tytuł Rozdział | Dział | Budżet 2021 | Budżet korygujący nr 1 | Nowa kwota |
| 1 | WKŁAD KRAJOWYCH ORGANÓW NADZORCZYCH | 20 574 705 | 271 000 | 20 574 705 |
| 1 0 | WKŁAD KRAJOWYCH ORGANÓW NADZORCZYCH | |||
| Tytuł 1 - Ogółem | 20 574 705 | 271000 | 20 574 705 | |
| 2 | WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ | 12 140 600 | 271000 | 12 140 600 |
| 2 0 | WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ | |||
| 9 | Tytuł 2 - Ogółem | 12 140 600 | 12 140 600 | |
| 9 0 | DOCHODY RÓŻNE | 170000 | 441 000 | |
| DOCHODY RÓŻNE | ||||
| Tytuł 9 - Ogółem | 170000 | 441 000 | ||
| OGÓŁEM | 32 885 305 | 33 156 305 |
WYDATKI
| Tytuł Rozdział | Dział | Budżet 2021 | Budżet korygujący nr 1 | Nowa kwota |
| 1 | WYDATKI NA PERSONEL | 60 000 | ||
| 1 1 | PERSONEL CZYNNIE ZATRUDNIONY | 22 113 327 | 22 173 327 | |
| 1 3 | KOSZTY WYJAZDÓW I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH I KOSZTY TOWARZYSZĄCE | 100000 | 100 000 | |
| 1 4 | INFRASTRUKTURA SOCJALNO-MEDYCZNA | 812 000 | 812 000 | |
| 1 6 | SZKOLENIA | 235000 | 235000 | |
| 1 7 | WYDATKI NA CELE REPREZENTACYJNE, PRZYJĘCIA I IMPREZY | 6 000 | 6 000 | |
| Tytuł 1 - Ogółem | 23 266 327 | 60 000 | 23 326 327 | |
| 2 | WYDATKI NA INFRASTRUKTURĘ I WYDATKI ADMINISTRACYJNE | |||
| 2 0 | WYNAJEM BUDYNKÓW I ZWIĄZANE Z TYM KOSZTY | 2825000 | -30000 | 2795000 |
| 2 1 | TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE | 236000 | 217000 | 453000 |
| 2 2 | MAJĄTEK RUCHOMY I ZWIĄZANE Z TYM KOSZTY | 120000 | 120 000 | |
| 2 3 | BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE | 104 000 | -20 000 | 84 000 |
| 2 4 | POCZTA I TELEKOMUNIKACJA | 295000 | - 167000 | 128 000 |
| 2 5 | INFORMACJA I PUBLIKACJE | 37 000 | 37 000 | |
| 2 6 | WYDATKI NA POSIEDZENIA | 26 000 | 26 000 | |
| Tytuł 2 - Ogółem | 3 643 000 | 0 | 3 643 000 | |
| 3 | WYDATKI OPERACYJNE | |||
| 3 1 | WSPÓLNA KULTURA NADZORU I STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE | 235000 | 235000 | |
| 3 2 | INFORMACJE OPERACYJNE I ZARZĄDZANIE DANYMI | 4149978 | 51 000 | 4200978 |
| 3 3 | OGÓLNE WYDATKI OPERACYJNE | 1 591000 | 160 000 | 1 751 000 |
| Tytuł 3 - Ogółem | 5 975 978 | 211 000 | 6 186 978 | |
| 9 | WYDATKI NIEPRZEWIDZIANE W LINIACH BUDŻETOWYCH | |||
| 9 0 |
WYDATKI NIEPRZEWIDZIANE W LINIACH BUDŻETOWYCH Tytuł 9 - Ogółem OGÓŁEM |
|||
| 32 885 305 | 271000 | 33 156 305 |
Plan zatrudnienia
| Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | ||||||
| 2021 | 2020 | |||||
| Zatwierdzone w ramach budżetu Unii | Faktycznie obsadzone na dzień 31 grudnia 2019 r. | Zatwierdzone w ramach budżetu Unii | ||||
| Stanowiska stałe | Stanowiska tymczasowe | Stanowiska stałe | Stanowiska tymczasowe | Stanowiska stałe | Stanowiska tymczasowe | |
| AD 16 | - | 1 | - | 1 | - | 1 |
| AD 15 | - | 1 | - | - | - | 1 |
| AD 14 | - | 1 | - | 1 | - | 1 |
| AD 13 | - | 4 | - | 2 | - | 4 |
| AD 12 | - | 10 | - | 3 | - | 11 |
| AD 11 | - | 13 | - | 5 | - | 14 |
| AD 10 | - | 14 | - | 10 | - | 14 |
| AD 9 | - | 19 | - | 14 | - | 19 |
| AD 8 | - | 15 | - | 7 | - | 15 |
| AD 7 | - | 15 | - | 15 | - | 15 |
| AD 6 | - | 20 | - | 24 | - | 7 |
| AD 5 | - | 11 | - | 17 | - | 11 |
| Suma częściowa AD | - | 124 | - | 99 | - | 113 |
| AST 11 | - | 1 | - | - | - | 1 |
| AST 10 | - | 1 | - | - | - | 1 |
| AST 9 | - | 2 | - | - | - | 2 |
| AST 8 | - | 3 | - | - | - | 3 |
| AST 7 | - | 3 | - | - | - | 3 |
| AST 6 | - | 2 | - | 3 | - | 2 |
| AST 5 | - | 2 | - | 4 | - | 2 |
| AST 4 | - | - | - | 5 | - | - |
| AST 3 | - | - | - | 2 | - | - |
| AST 2 | - | - | - | - | - | - |
| AST 1 | - | - | - | - | - | - |
| Suma częściowa AST | - | 14 | - | 14 | - | 14 |
| AST/SC 6 | - | - | - | - | - | - |
| AST/SC 5 | - | - | - | - | - | - |
| AST/SC 4 | - | - | - | - | - | - |
| AST/SC 3 | - | - | - | - | - | - |
| AST/SC 2 | - | - | - | - | - | - |
| AST/SC 1 | - | - | - | - | - | - |
| Suma częściowa AST/SC | - | - | - | - | - | - |
| Ogółem | - | 138 | - | 113 | - | 127 |
| Ogółem | 138 | 113 | 127 | |||
Szacowana liczba pracowników kontraktowych (wyrażona jako ekwiwalenty pełnego czasu pracy) i oddelegowanych ekspertów krajowych
| Liczba stanowisk pracowników kontraktowych | 2021 | 2020 |
| FG IV | 19 | 19 |
| FG III | 22 | 19 |
| FG II | 1 | 1 |
| FG I | 0 | - |
| Ogółem FG | 42 | 39 |
| Stanowiska dla oddelegowanych ekspertów krajowych | 29 | 27 |
| Ogółem | 71 | 66 |
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2021.264.13 |
| Rodzaj: | Dokument budżetowy |
| Tytuł: | Zestawienie dochodów i wydatków Europejskiego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) na rok budżetowy 2021 - Budżet korygujący nr 1. |
| Data aktu: | 05/07/2021 |
| Data ogłoszenia: | 05/07/2021 |
| Data wejścia w życie: | 01/01/2021 |