(Dz.U.UE C z dnia 19 lutego 2016 r.)
INFORMACJE OGÓLNE
| Departament | Dyrekcja Generalna A, Dyrekcja ds. Budynków i Logistyki |
| Miejsce pracy | Bruksela |
| Nazwa stanowiska | Dyrektor ds. budynków i logistyki |
| Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | AD 14 |
| Wymagane poświadczenie bezpieczeństwa osobowego | SECRET UE/EU SECRET |
| TERMIN ZGŁOSZEŃ | 11 marca 2016 r. |
O NAS
Sekretariat Generalny Rady ("Sekretariat") wspomaga Radę UE i Radę Europejską. Na czele DG A2, która wchodzi w skład Dyrekcji Generalnej ds. Administracji (DG A), stoi zastępca dyrektora generalnego ds. protokołu, posiedzeń, budynków i logistyki. W praktyce DG A2 jest odpowiedzialna za udostępnianie usług i infrastruktury (poza IT) Radzie Europejskiej, jej przewodniczącemu, Radzie i jej organom oraz Sekretariatowi, by umożliwić im sprawne i wydajne działanie. W skład DG A2 wchodzą dwie dyrekcje: Dyrekcja ds. Protokołów i Posiedzeń (DGA 2A) i Dyrekcja ds. Budynków i Logistyki (DGA 2B). DG 2B - do której rekrutujemy dyrektora - składa się z trzech działów: Budynki, Logistyka i Finanse. Jej misją jest zapewnianie infrastruktury materialnej (budynki, instalacje i sprzęt techniczny) i usług logistycznych (wyposażanie, przeprowadzki, transport), które umożliwiają Radzie Europejskiej, Radzie, jej organom i Sekretariatowi sprawowanie ich funkcji we wszystkich sytuacjach i okolicznościach, w tym w sytuacjach nadzwyczajnych, nagłych lub kryzysowych. D A2B zarządza budżetem w wysokości około 60 mln EUR oraz znaczną liczbą umów o świadczenie usług i musi zapewniać zakup towarów i usług zgodnie z ustalonymi procedurami.
KOGO SZUKAMY
Poszukujemy menadżera posiadającego zdolności przywódcze, który będzie kierował zespołem 155 członków personelu pracujących głównie w obszarach technicznych - w międzynarodowym i wielojęzycznym środowisku - i motywował ten zespół.
Do jego zadań należeć będzie sprawowanie kierownictwa i nadzoru nad obiektami, projektami i działaniami w dziedzinie logistyki, w tym pracami inżynieryjnymi, remontami, budowami, konserwacją, planowaniem przestrzennym i zarządzaniem zapasami oraz doradzanie w zakresie prowadzonej przez Radę polityki dotyczącej budynków i środowiska oraz rozwiązań technicznych wymagających znacznych nakładów finansowych.
Kandydat, który pomyślnie przejdzie postępowanie selekcyjne, będzie zajmował się skomplikowanymi pod względem technicznym i prawnym kwestiami i odpowiadał za zarządzanie dużym budżetem. W pełnieniu tego stanowiska niezbędne są: dobra ogólna znajomość kwestii technicznych związanych z budynkami i logistyką, doskonała umiejętność optymalnego wykorzystania środków finansowych i zdolność rzetelnego i skutecznego podejmowania decyzji. Osoba pełniąca to stanowisko będzie również utrzymywała kontakty z dostawcami i władzami lokalnymi działającymi w obszarze planowania środowiskowego i urbanistyki. W związku z powyższym doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność osiągania kompromisów są kluczowe na tym stanowisku.
Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych wysokiego szczebla w środowisku międzynarodowym oraz połączenie wykształcenia, doświadczenia i wyszkolenia w kilku spośród następujących obszarów: zarządzanie projektami na wielką skalę, infrastruktura, zarządzanie budynkami, inżynieria, architektura, zarządzanie budowami, opracowywanie zrównoważonych pod względem środowiska strategii i strategii ekologicznych.
Z uwagi na fakt, że Sekretariat Generalny Rady propaguje mobilność pracowników, kandydaci powinni być gotowi i zdolni do pracy w różnych dziedzinach przez cały okres swojej kariery.
OGÓLNY CEL STANOWISKA
ZADANIA
WARUNKI PRACY
SZCZEGÓŁOWE KOMPETENCJE
Kompetencje zawodowe
Realizacja zadań i osiąganie wyników
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
POTENCJALNI KANDYDACI
W momencie ubiegania się o stanowisko kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
Wszystkie dokumenty potwierdzające dołączone do zgłoszenia muszą być w formacie word text, pdf lub jpg, opatrzone nazwą (w jęz. angielskim lub francuskim) i kolejno ponumerowane (załącznik 1, 2 itd.). Do zgłoszenia należy też dołączyć listę wszystkich załączników. Zgłoszenia, które nadejdą poprzez system archiwizacyjny "w chmurze" lub przez platformy wzajemnego udostępniania plików, nie będą rozpatrywane.
Kandydat wybrany na stanowisko zostanie poproszony o przedstawienie oryginałów wspomnianych wyżej dokumentów.
PONOWNE ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA
Procedurę występowania o rewizję decyzji, procedurę odwoławczą oraz procedurę wnoszenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich przedstawiono w załączniku II do niniejszego ogłoszenia.
OCHRONA DANYCH
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą wyboru przedstawiono w załączniku III do niniejszego ogłoszenia.
(i) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie 4 lata lub dłużej studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem; lub
(ii) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie co najmniej 3 lata studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem, oraz przynajmniej rocznym właściwym doświadczeniem zawodowym.
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2016.64A.1 |
| Rodzaj: | Ogłoszenie |
| Tytuł: | Ogłoszenie o wolnym stanowisku CONS/AD/120. |
| Data aktu: | 19/02/2016 |
| Data ogłoszenia: | 19/02/2016 |