P7_TA(2013)0437Rezolucja Parlamentu Europejskiego z dnia 23 października 2013 r. dotyczące stanowiska Rady w sprawie projektu budżetu ogólnego Unii Europejskiej na rok budżetowy 2014 (13176/2013 - C7-0260/2013 - 2013/2145 (BUD))
(2016/C 208/23)
(Dz.U.UE C z dnia 10 czerwca 2016 r.)
Parlament Europejski,
Sekcja 3
Przegląd ogólny
Środki na płatności
Dział 1a
Dział 1b
Dział 2
Dział 3
Dział 4
Dział 5
Agencje
Projekty pilotażowe i działania przygotowawcze
Inne sekcje
Sekcja 1 - Parlament Europejski
Ogólne ramy
Reforma regulaminu pracowniczego
Współpraca z komitetami doradczymi
Rezerwa na nieprzewidziane wydatki
Przeniesienie świadczeń emerytalnych i rentowych posłów
Dodatkowe oszczędności
Sekcje 4 do 10
Sekcja 4 - Trybunał Sprawiedliwości
Sekcja 5 - Trybunał Obrachunkowy
Sekcja 6 - Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny
Sekcja 7 - Komitet Regionów
Sekcja 8 - Europejski Rzecznik Praw Obywatelskich
Sekcja 9 - Europejski Inspektor Ochrony Danych
Sekcja 10 - Europejska Służba Działań Zewnętrznych
o
o o
1 Dz.U. L 163 z 23.6.2007, s. 17.
2 Dz.U. L 298 z 26.10.2012, s. 1.
3 Dz.U. C 139 z 14.6.2006, s. 1.
4 Teksty przyjęte, P7_TA(2013)0304.
5 Teksty przyjęte, P7_TA(2013)0081.
6 Tekst przyjęty, P7_TA(2013)0173.
7 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 883/2013 z dnia 11 września 2013 r. dotyczące dochodzeń prowadzonych przez Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF) oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1073/1999 Parlamentu Europejskiego i Rady i rozporządzenie Rady (Euratom) nr 1074/1999 (Dz.U. L 248 z 18.9.2013, s. 1).
8 Teksty przyjęte, P7_TA(2012)0359.
9 Teksty przyjęte, P7_TA(2013)0048.
10 Dz.U. L 286 z 17.10.2012, s. 1.
11 Poszczególne etapy obejmą: budżet na 2013 rok (w tym przyjęte budżety korygujące); wstępny projekt budżetu; stanowisko Rady w sprawie projektu budżetu; poprawki Parlamentu Europejskiego do stanowiska Rady i listy w sprawie poprawek przedstawione przez Komisję. Do celów porównawczych wstępny projekt budżetu będzie zawierał wyłącznie listy w sprawie poprawek uwzględnione zarówno w czytaniu Rady, jak i w czytaniu Parlamentu Europejskiego.
12 Pozycje budżetowe uznane za technicznie zamknięte zostaną zaznaczone w materiałach bazowych. Pozycja budżetowa uznana za technicznie zamkniętą to pozycja, w odniesieniu do której nie istnieją rozbieżności między Parlamentem Europejskim a Radą i w odniesieniu do której nie przedstawiono żadnego listu w sprawie poprawek, bez uszczerbku dla ostatecznej decyzji komitetu pojednawczego.
13 W tym pismo Komisji w sprawie wykonalności dotyczące stanowiska Rady i poprawek Parlamentu Europejskiego; list w sprawie poprawek odnoszący się do rolnictwa (i innych obszarów w razie potrzeby); ewentualnie jesienne ostrzeżenie dotyczące stanu realizacji prognoz budżetowych, przygotowane przez Komisję, oraz ewentualne pisma od innych instytucji w sprawie stanowiska Rady i poprawek Parlamentu Europejskiego.
14 Pozycje, które nie zostały zmienione w stosunku do projektu budżetu lub stanowiska Rady, zostaną zaznaczone.
15 W tym listy w sprawie poprawek uwzględnione zarówno w czytaniu Rady, jak i w czytaniu Parlamentu Europejskiego.