Zaproszenie do składania wniosków 2012 dotyczących działań pośrednich w ramach wieloletniego wspólnotowego programu ochrony dzieci korzystających z Internetu oraz innych technologii komunikacyjnych (Bezpieczniejszy Internet).

Zaproszenie do składania wniosków 2012 dotyczących działań pośrednich w ramach wieloletniego wspólnotowego programu ochrony dzieci korzystających z Internetu oraz innych technologii komunikacyjnych (Bezpieczniejszy Internet)

(Tekst mający znaczenie dla EOG)

(2012/C 27/04)

(Dz.U.UE C z dnia 1 lutego 2012 r.)

1.
Zgodnie z decyzją Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1351/2008/WE z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie ustanowienia wieloletniego wspólnotowego programu ochrony dzieci korzystających z Internetu oraz innych technologii komunikacyjnych(1) (Bezpieczniejszy Internet), Komisja Europejska ogłasza niniejszym zaproszenie do składania wniosków dotyczących działań, które mogą być sfinansowane w ramach tego programu.

Program "Bezpieczniejszy Internet" opiera się na czterech działaniach:

a)
uświadomienie opinii publicznej istnienia problemu;
b)
zwalczanie niezgodnych z prawem treści i szkodliwych zachowań w środowisku online;
c)
promowanie bezpieczniejszego środowiska internetowego;
d)
utworzenie bazy wiedzy.

Program stanowi kontynuację programu "Bezpieczniejszy Internet Plus" (2005-2008).

2.
Zgodnie z art. 3 decyzji Parlamentu Europejskiego i Rady Komisja Europejska przygotowała program prac(2), który posłuży jako podstawa wdrażania programu w 2012 r. Program prac zawiera dalsze informacje na temat celów, priorytetów, szacunkowego budżetu oraz rodzajów działań, o których mowa w niniejszym zaproszeniu, a także informacje o zasadach kwalifikacji do udziału w programie.
3.
Informacje na temat przygotowania i składania wniosków oraz procesu oceny znajdują się w przewodniku dla wnioskodawców(3).

Dokument ten, a także program prac i inne informacje dotyczące niniejszego zaproszenia, można uzyskać od służb Komisji Europejskiej pod następującym adresem:

European Commission

Directorate-General for the Information Society and Media

Safer Internet

Office EUFO 1174

Rue Alcide de Gasperi

2920 Luxembourg

LUXEMBOURG

Faks +352 4301-34079

E-mail: saferinternet@ec.europa.eu

Internet: http://ec.europa.eu/saferinternet

4.
Wnioski mogą dotyczyć poszczególnych części zaproszenia przedstawionych poniżej. Wnioskodawcy, którzy pragną złożyć wnioski dotyczące więcej niż jednej części, powinni złożyć osobny wniosek dla każdej części.
5.
W ramach budżetu na rok 2012 szacunkowa ogólna wysokość wkładu UE dotycząca niniejszego zaproszenia wynosi 13.422.200 EUR(4).

Dotacje dla wniosków złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie zostaną przyznane na podstawie umów o udzielenie dotacji.

Na podstawie oceny wniosków zostanie opracowany wykaz wniosków, które otrzymają dofinansowanie. Wykaz ten może zostać uzupełniony przez rezerwowy wykaz wniosków o dostatecznej jakości, które zostaną dofinansowane w razie dostępności środków budżetowych.

6.
Zaproszenie do składania wniosków w ramach niniejszego programu prac jest otwarte dla wszystkich osób prawnych mających siedzibę w państwach członkowskich. Jest ono również otwarte dla osób prawnych mających siedzibę w państwach EFTA, które są stronami Porozumienia EOG (Norwegia, Islandia, Liechtenstein).

Zaproszenie jest również skierowane do osób prawnych mających siedzibę w innych państwach, na warunkach określonych w art. 2 decyzji w sprawie ustanowienia programu(5) i pod warunkiem podpisania umowy dwustronnej. Jeżeli wnioski złożone przez osoby prawne z tych krajów zostaną wybrane do sfinansowania, umowa o udzielenie dotacji zostanie podpisana dopiero, gdy dane państwo podejmie konieczne środki w celu przystąpienia do programu poprzez podpisanie umowy dwustronnej. Aktualne informacje dotyczące państw biorących udział w programie są dostępne na stronie internetowej programu: http://ec.europa.eu/saferinternet

Osoby prawne mające siedzibę w państwach nienależących do UE innych niż państwa, o których mowa powyżej, oraz organizacje międzynarodowe mogą uczestniczyć we wszystkich projektach na własny koszt.

Interpol jest wyjątkowo upoważniony do otrzymania finansowania z tytułu działania 2.1 przedmiotowego zaproszenia do składania wniosków, ponieważ - zgodnie z warunkami ustalonymi w załączniku III do decyzji w sprawie przyjęcia programu "Bezpieczniejszy Internet" - organizacja ta stanowi priorytet współpracy w obszarze zwalczania niezgodnych z prawem treści w ramach programu prac 2012.

Osoby prawne mające siedzibę w Rosji mogą wziąć udział w działaniu 1.1 (centra bezpieczniejszego Internetu) w ramach niniejszego zaproszenia do składania wniosków na warunkach określonych w programie prac. Osoby prawne z Rosji mogą również wziąć udział w projektach celowych dotyczących sieci tematycznych i w projektach badawczych na takich samych warunkach jak osoby prawne mające siedzibę w państwach członkowskich (ale nie jako koordynatorzy projektów).

CZĘŚĆ 1

CZĘŚCI ZAPROSZENIA

Kierunki działania 1 i 2: EUROPEJSKA SIEĆ CENTRÓW BEZPIECZNIEJSZEGO INTERNETU(6)

7.
Działanie: 1.1 ZINTEGROWANA SIEĆ: CENTRA BEZPIECZNIEJSZEGO INTERNETU

Program wspiera ustanowienie w całej Europie centrów bezpieczniejszego Internetu, które dzięki koordynacji prac i skupieniu różnych zainteresowanych podmiotów zapewnią podjęcie działań i ułatwią przekazywanie wiedzy.

Wszystkie centra bezpieczniejszego Internetu będą przygotowywać materiały służące do podnoszenia świadomości publicznej oraz będą organizować kampanie i sesje informacyjne dla dzieci i młodzieży, rodziców, opiekunów, pracowników socjalnych oraz nauczycieli, aby umożliwić dzieciom i młodzieży odpowiedzialne korzystanie z technologii internetowych.

Działania dotyczące zapewniania świadomości będą dotyczyć kwestii związanych ze szkodliwymi treściami, kontaktami i zachowaniami określonymi w sekcji 3.1.3 programu prac 2012. Działania te będą również dotyczyć możliwości i zagrożeń wynikających z faktu szybkiego upowszechniania się wśród dzieci Internetu, telefonów komórkowych i konsoli do gier oraz związanych z usługami obejmującymi nowe formy dystrybucji, takimi jak usługi typu peer-to-peer, szerokopasmowa transmisja plików wideo, komunikatory internetowe, czaty, portale społecznościowe, a także dostęp do treści oraz interaktywnych źródeł i środków wymiany informacji. W działaniach centrów uwzględniane będą powiązane z powyższymi problemami kwestie dotyczące ochrony prywatności i danych osobowych, ochrony konsumentów oraz bezpieczeństwa informacji i sieci (wirusy/niechciana korespondencja).

Ponadto centra bezpieczniejszego Internetu powinny również obejmować: a) numery interwencyjne, pod którymi obywatele będą mogli zgłaszać nielegalne treści; i/lub b) numery informacyjne, pod którymi rodzice i dzieci będą mogli uzyskać porady na temat reagowania w przypadku szkodliwych kontaktów (uwodzenie przez Internet), szkodliwego zachowania (zastraszanie w Internecie), szkodliwych treści oraz nieprzyjemnych lub wywołujących strach doświadczeń mających miejsce w trakcie korzystania z Internetu.

Zadania centrów bezpieczniejszego Internetu przedstawiono bardziej szczegółowo w programie prac.

Powyższa część zaproszenia (działanie: 1.1 ZINTEGROWANA SIEĆ: CENTRA BEZPIECZNIEJSZEGO INTERNETU) będzie otwarta jedynie dla wniosków w sprawie zakładania centrów bezpieczniejszego Internetu w następujących państwach: na Cyprze, w Danii, Estonii, Francji, Grecji, Islandii, na Litwie, Łotwie, w Luksemburgu, Niderlandach, na Malcie, w Portugalii, Republice Czeskiej, Rosji, Słowacji, Szwecji, we Włoszech i w Zjednoczonym Królestwie(7).

Zaproszenie do składania wniosków może być również skierowane do państw, które podpisały umowę dwustronną lub w przypadku których rozpoczęto negocjacje.

Dofinansowanie wynosi 50 % kosztów kwalifikowalnych (wysokość dofinansowania może wzrosnąć do 75 % w przypadku organów publicznych, MŚP oraz organizacji niekomercyjnych).

Kierunek działania 2: ZWALCZANIE NIEZGODNYCH Z PRAWEM TREŚCI ORAZ SZKODLIWYCH KONTAKTÓW I ZACHOWAŃ W INTERNECIE

8.
Działanie 2.1 PROJEKT CELOWY: POPRAWA IDENTYFIKACJI I ANALIZY PORNOGRAFII DZIECIĘCEJ PRZEZ ORGANY ŚCIGANIA

W ramach programu oczekuje się na propozycje jednego projektu celowego mającego na celu:

a)
uzupełnianie istniejącej międzynarodowej bazy danych o seksualnym wykorzystywaniu dzieci (zawierającej obrazy) poprzez stworzenie międzynarodowej bazy danych o pornografii dziecięcej zawierającej obrazy wideo oraz jej rozbudowę (obszar 1);
b)
stworzenie zestawu narzędzi służących do wyszukiwania (do śledzenia treści) dostosowanego do różnych protokołów sieci równorzędnych oraz opracowanie międzynarodowej bazy danych gromadzącej dane wymieniane w sieciach równorzędnych; rozszerzenie narzędzi poprzez połączenie państw członkowskich UE i innych państw (obszar 2);
c)
opracowanie projektu pilotażowego do przetestowania serii zaufanych skrótów/cyfrowych "linii papilarnych", aby uniemożliwić ponowne zamieszczenie w Internecie zidentyfikowanego materiału przedstawiającego niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych (obszar 3).

Dofinansowanie projektów celowych wynosi maksymalnie 50 % kosztów kwalifikowalnych (wysokość dofinansowania może wzrosnąć do 75 % w przypadku organów publicznych, MŚP oraz organizacji niekomercyjnych).

Kierunek działania 3: PROMOWANIE BEZPIECZNIEJSZEGO ŚRODOWISKA INTERNETOWEGO

9.
Działanie: 3.1 SIEĆ TEMATYCZNA: PROMOWANIE POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ INTERNETOWYCH MAŁYCH DZIECI

W ramach programu ma być uruchomiona sieć tematyczna służąca promowaniu pozytywnych doświadczeń internetowych małych dzieci, mająca za zadanie:

a)
wymianę dobrych praktyk, poruszanie kwestii i problemów, jakie stwarza dostarczanie treści małym dzieciom, w tym model biznesowy, oraz formułowanie zaleceń w celu poprawy wytwarzania i rozpowszechniania pozytywnych treści w całej Europie (w tym zaleceń dotyczących lokalizacji treści). Działanie to obejmie forum dyskusyjne gromadzące producentów i dostawców w celu prowadzenia dialogu na temat treści internetowych przeznaczonych dla dzieci;
b)
omówienie wykonalności oraz wymogów bezpiecznej przeglądarki dla dzieci/zestawienia białych list, w tym zgłaszanie sugestii dotyczących moderowania oraz klasyfikacji stron internetowych dla dzieci. Wymogi muszą uwzględniać potrzeby dzieci niepełnosprawnych w zakresie dostępu. Należy zauważyć, iż nowe lub udoskonalone rozwiązania techniczne w tym obszarze nie zostaną objęte przedmiotową siecią tematyczną, lecz zostaną zbadane w ramach projektu badawczego (zob. sekcja 6.2 programu prac);
c)
przedstawienie propozycji dotyczących reorganizacji ogólnoeuropejskiego konkursu;
d)
przygotowanie sprawozdania obejmującego przegląd rynku pod kątem pozytywnych treści dla dzieci w Europie.

Dofinansowanie wynosi 100 % ograniczonej grupy kosztów kwalifikowalnych (bezpośrednie koszty koordynacji i wdrożenia sieci) związanych z sieciami tematycznymi.

Kierunek działania 4: UTWORZENIE BAZY WIEDZY

10.1.
Działanie: 4.1 PROJEKT BADAWCZY: ANALIZA ODDZIAŁYWANIA KONWERGENCJI TECHNOLOGICZNEJ NA MŁODZIEŻ

Spodziewane są wnioski dotyczące projektu badawczego mającego na celu zbadanie, według metody ilościowej i jakościowej, w jaki sposób zmiana warunków dostępu i użytkowania (urządzenia przenośne) wpływa na zwiększenie lub zmniejszenie zagrożenia dla bezpieczeństwa dzieci.

Dofinansowanie projektów badawczych wynosi 100 % bezpośrednich kosztów kwalifikowalnych (zgodnie z definicją zawartą we wzorze umowy o udzielenie dotacji), ale bez kosztów pośrednich (kosztów ogólnych).

10.2.
Działanie: 4.2 PROJEKT BADAWCZY: OKREŚLENIE WYSZUKIWAREK/PRZEGLĄDAREK PRZYJAZNYCH DZIECIOM

Spodziewane są wnioski dotyczące projektu badawczego mającego na celu określenie warunków technicznych umożliwiających znalezienie treści odpowiednich dla dzieci oraz udostępnienie ich przy pomocy wyszukiwarek/przeglądarek przyjaznych dzieciom.

Dofinansowanie projektów badawczych wynosi 100 % bezpośrednich kosztów kwalifikowalnych (zgodnie z definicją zawartą we wzorze umowy o udzielenie dotacji), ale bez kosztów pośrednich (kosztów ogólnych).

CZĘŚĆ 2

KRYTERIA OCENY

Ocena wniosków będzie dokonywana w oparciu o zasady przejrzystości i równego traktowania. Oceny dokona Komisja z pomocą niezależnych ekspertów. Każdy wniosek zostanie poddany ocenie na podstawie kryteriów podzielonych na trzy kategorie: kryteria kwalifikowalności, kryteria przyznania dotacji, kryteria selekcji. Dalszej ocenie zostaną poddane wyłącznie wnioski spełniające kryteria kwalifikowalności. Opis kryteriów przedstawiono poniżej.

11.
Kryteria kwalifikowalności

Otrzymane wnioski i podania zostaną zweryfikowane pod kątem spełnienia wymogów zaproszenia i procedury składania wniosków.

Sprawdzone zostaną następujące aspekty:

czy wniosek wpłynął do Komisji w terminie określonym w zaproszeniu lub przed jego upływem,
kompletność wniosku. Wykluczone zostaną wnioski istotnie niekompletne - w których brak w formularzach wystarczających informacji do identyfikacji partnerów i ich statusu prawnego oraz do oceny zakresu proponowanego projektu.

Ponadto wnioskodawcy muszą poświadczyć, że nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w programie prac, które wykluczałyby ich uczestnictwo.

12.
Kryteria przyznania dotacji

W celu oceny względnych zalet otrzymanych wniosków, każdy środek wdrożenia programu (zintegrowane sieci, projekty celowe oraz projekty badawcze i sieci tematyczne) będzie podlegać osobnym kryteriom przyznania dotacji o określonej wadze. Opis kryteriów przyznania dotacji znajduje się w programie prac Bezpieczniejszy Internet 2012.

13.
Kryteria selekcji

Kryteria selekcji mają na celu zagwarantowanie, że wnioskodawcy posiadają wystarczające zasoby do współfinansowania projektu oraz odpowiednie kompetencje i kwalifikacje zawodowe niezbędne do pomyślnego wykonania prac.

Kryteria selekcji stosuje się na podstawie informacji zawartych we wniosku. Jeżeli analiza tych informacji wykaże niewystarczające zasoby finansowe lub kompetencje zawodowe, mogą być wymagane działania kompensujące, takie jak gwarancje finansowe, lub inne działania. Wnioski, które pomyślnie przeszły do etapu negocjacji, podlegają formalnemu zatwierdzeniu prawnemu i finansowemu stanowiącemu wymóg zawarcia umowy o udzielenie dotacji.

Opis kryteriów selekcji znajduje się w programie prac Bezpieczniejszy Internet 2012.

CZĘŚĆ 3

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW

14.
Wnioski należy przygotować, korzystając z formularzy zamieszczonych w przewodniku dla wnioskodawców, a następnie przesłać Komisji jeden (1) oryginał i pięć (5) kopii w wersji papierowej oraz jedną kopię w wersji elektronicznej na płycie CD-ROM na następujący adres:

European Commission

Directorate-General for the Information Society and Media

Safer Internet

Office EUFO 1174

Rue Alcide de Gasperi

2920 Luxembourg

LUXEMBOURG

15.
Termin składania wszystkich wniosków: 29 marca 2012 r., godz. 17:00 (czasu obowiązującego w Luksemburgu).

Wnioski, które wpłyną po upływie terminu lub zostaną przesłane faksem lub pocztą elektroniczną, nie zostaną uwzględnione.

16.
Orientacyjny harmonogram oceny i wyboru: ocena zostanie dokonana w terminie dwóch miesięcy od daty upływu terminu składania wniosków w ramach niniejszego zaproszenia. Po dokonaniu oceny wnioskodawcy zostaną poinformowani o decyzji w sprawie ich wniosku. Datę rozpoczęcia projektów należy ustalić z uwzględnieniem ewentualnych istniejących umów o udzielenie dotacji(8) w celu uniknięcia powielania działań a także zapewnienia, w stosownych przypadkach, ich ciągłości. Ponadto w celu zapewnienia ciągłości niektórych działań wnioskodawcy mogą wystąpić o ustalenie daty rozpoczęcia ich działania, która nie może być wcześniejsza niż data złożenia ich wniosku. Komisja może, według własnego uznania, wyznaczyć datę rozpoczęcia przypadającą wcześniej niż data podpisania umowy o udzielenie dotacji, jeżeli jest to należycie uzasadnione.
17.
W korespondencji związanej z niniejszym zaproszeniem (np. dotyczącej udzielenia informacji lub złożenia wniosku) zawsze należy powoływać się na odpowiedni identyfikator części zaproszenia.

Składając wniosek, wnioskodawcy akceptują procedury i warunki określone w niniejszym zaproszeniu oraz w dokumentach, do których zaproszenie się odnosi.

Wszystkie wnioski otrzymane przez Komisję Europejską będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności.

Unia Europejska stosuje politykę równych szans, w związku z czym do składania wniosków lub uczestnictwa w ich składaniu szczególnie zachęca się kobiety.

______

(1) Dz.U. L 348 z 24.12.2008, s. 118.

(2) Decyzja Komisji z 2011 r., http://ec.europa.eu/saferinternet

(3)http://ec.europa.eu/saferinternet

(4) Pod warunkiem że władza budżetowa przyjmie projekt budżetu na rok 2012 bez zmian.

(5) Decyzja nr 1351/2008/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 16 grudnia 2008 r., opublikowana w Dz.U L 348 z 24.12.2008, s. 118.

(6) Działanie 1 z decyzji nr 1351/2008/WE: "zapewnia świadomość publiczną"; Działanie 2: "zwalcza niezgodne z prawem treści oraz szkodliwe kontakty i zachowania w środowisku online".

(7) Jeżeli wybrane zostanie centrum bezpieczniejszego Internetu dla Rosji, finansowanie będzie ograniczone do 100 % kosztów przystąpienia do sieci centrów bezpieczniejszego Internetu, chyba że Rosja zadecyduje o przystąpieniu do programu poprzez podpisanie umowy dwustronnej.

(8) Informacje dotyczące istniejących umów o udzieleniu dotacji można znaleźć na stronie programu: http://ec.europa.eu/ information_society/activities/sip/index_en.htm

Zmiany w prawie

Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Nowy urlop dla rodziców wcześniaków coraz bliżej - rząd przyjął projekt ustawy

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowany w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej projekt ustawy wprowadzający nowe uprawnienie – uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie, ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu. Wymiar uzupełniającego urlopu macierzyńskiego będzie wynosił odpowiednio do 8 albo do 15 tygodni.

Grażyna J. Leśniak 29.10.2024
Na zwolnieniu w jednej pracy, w drugiej - w pełni sił i... płacy

Przebywanie na zwolnieniu lekarskim w jednej pracy nie wykluczy już możliwości wykonywania pracy i pobierania za nią wynagrodzenia w innej firmie czy firmach. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało właśnie projekt ustawy, który ma wprowadzić też m.in. definicję pracy zarobkowej - nie będzie nią podpisanie w czasie choroby firmowych dokumentów i nie spowoduje to utraty świadczeń. Zwolnienie lekarskie będzie mogło przewidywać miejsce pobytu w innym państwie. To rewolucyjne zmiany. Zdaniem prawników, te propozycje mają sens, nawet jeśli znajdą się tacy, którzy będą chcieli nadużywać nowych przepisów.

Beata Dązbłaż 29.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2012.27.5

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Zaproszenie do składania wniosków 2012 dotyczących działań pośrednich w ramach wieloletniego wspólnotowego programu ochrony dzieci korzystających z Internetu oraz innych technologii komunikacyjnych (Bezpieczniejszy Internet).
Data aktu: 01/02/2012
Data ogłoszenia: 01/02/2012