Ankieta koniunktury
gospodarczej - budownictwo
AK-H/m
Ankieta koniunktury
gospodarczej - handel
AK-I/p
Ankieta koniunktury
gospodarczej - inwestycje
AK-P
Ankieta koniunktury
gospodarczej - przemysł
AK-R
Ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym
AK-U/m
Ankieta koniunktury
gospodarczej - usługi
B-01
Sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych
B-02
Sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych
B-05
Sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę i zgłoszeniach z projektem budowlanym budowy obiektów budowlanych
B-06
Meldunek o budownictwie mieszkaniowym
B-07
Sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania
B-08
Sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania
B-09
Sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania
BS
Sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej
C-01
Sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług
C-01b
Sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych
Załącznik 1
Systematyka Robót Budowlano-Montażowych na potrzeby badań cen (wg KNR)
Załącznik 2
Systematyka Robót Budowlano-Montażowych na potrzeby badań cen (wg KNNR)
Załącznik 3
Wykaz najczęściej stosowanych jednostek miar
C-02-10
Notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy "owoce" i "warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych
C-02-11
Notowania cen detalicznych owoców i warzyw
C-02-13
Notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych w zakładach gastronomicznych
C-02-30
Notowania cen detalicznych nieżywnościowych towarów konsumpcyjnych
C-02-40
Notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych
C-02-50
Notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych
C-02-91
Notowania cen detalicznych jednolitych w kraju
C-02-92
Notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet
C-03
Sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych
C-04
Sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach
Załącznik 1
WYKAZ REPREZENTANTÓW ROBÓT DLA OBIEKTÓW DROGOWYCH
Załącznik 2
WYKAZ REPREZENTANTÓW ROBÓT DLA OBIEKTÓW MOSTOWYCH
C-05
Sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym
C-06
Sprawozdanie o cenach producentów usług
C-06/RU
Sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem
CBSG/01
Badanie podmiotów małych
DG-1
Meldunek o działalności gospodarczej
Załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych
DNU-K
Kwartalne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług
DNU-R
Roczne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług
F-01/dk
Kwartalne sprawozdanie o finansach instytucji kultury
F-01/I-01
Sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe
F-01/o
Sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół i innych placówek oświatowych
F-01/s
Sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych
F-02/dk
Roczne sprawozdanie o finansach instytucji kultury
F-03
Sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych
Załącznik do sprawozdań:
F-03, SP i SG-01 - środki trwałea),
dotyczący nakładów na środki trwałe służące ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych
F-03dp
Sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową
F-03m
Sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową
FDF
Formularz działalności finansowej
G-01
Sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów
G-02a
Sprawozdanie bilansowe nośników energii
G-02b
Sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej
Załącznik 1
Typowe wartości opałowe ważniejszych nośników energii
Załącznik 2
Przykład wypełnienia formularza
G-02g
Sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu z sieci
G-02o
Sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych
Załącznik nr 1
Wykaz podstawowych paliw konwencjonalnych oraz odnawialnych wraz z kodami i naturalnymi jednostkami miary
Załącznik nr 2
Wartości domyślne HHP i SPF (SCOPnet; SPERnet) dla sprężarkowych pomp ciepła napędzanych energią elektryczną oraz absorpcyjnych pomp ciepła napędzanych energią cieplną, dla krajowych warunków klimatycznych (klimat chłodny), określone w wytycznych ustanowionych Decyzją Komisji z dnia 1 marca 2013 r., dotyczącą obliczania energii odnawialnej z pomp ciepła
G-03
Sprawozdanie o zużyciu nośników energii
G-03 załącznik nr 1
G-03 załącznik nr 2
G-03 załącznik nr 3
G-03 załącznik nr 4
G-04
Sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin
G-06
Sprawozdanie o odpadach nadających się do recyklingu
GP
Sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw
H-01a
Sprawozdanie o działalności sklepów, aptek i stacji paliw
H-01g
Sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych
H-01/k
Kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych
H-01s
Sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej
H-01w
Sprawozdanie o sieci handlowej
H-02n
Sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów
H-02p
Sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów
I-01
Sprawozdanie o nakładach na środki trwałe
IF
Instrumenty finansowe przedsiębiorstw niefinansowych
K-01
Sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej
K-02
Sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej
K-03
Sprawozdanie biblioteki
K-05
Sprawozdanie z działalności wystawienniczej
K-06
Sprawozdanie z produkcji i usług filmowych
K-07
Sprawozdanie z działalności centrum kultury, domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy
K-08
Sprawozdanie kina
K-09
Sprawozdanie z organizacji imprez masowych
K-10
Sprawozdanie z działalności na rynku dzieł sztuki i antyków
KFT-1
Sprawozdanie z działalności klubu sportowego
KFT-2
Sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego
KT-1
Sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego
KT-2
Wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego
KZ
Sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym
KZZ
Sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały, oddziały lub zakłady
L-01
Sprawozdanie o lasach publicznych (bez lasów gminnych i wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa)
Załącznik
do działów 1 i 2
sprawozdania L-01
L-02
Sprawozdanie o zadrzewieniach
L-03
Sprawozdanie o lasach prywatnych (osób fizycznych i prawnych)
Załącznik
do działów 1 i 2 sprawozdania L-03
LOT-1
Sprawozdanie o transporcie lotniczym
ŁT-1kkp
Sprawozdanie o abonentach ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej i o telefonii stacjonarnej
ŁT-5
Sprawozdanie o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji i abonentach platform cyfrowych
ŁT-10
Sprawozdanie o ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej
M-01
Sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych w 2016 r.
Załącznik do sprawozdania
M-01 - zasoby mieszkaniowe,
dotyczący zieleni osiedlowej w 2016 r.
M-06
Sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych
M-09
Sprawozdanie o wywozie i przetwarzaniu odpadów komunalnych
OD-1
Żłobki i kluby dziecięce
OS-1
Sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających
OS-3
Sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń
OS-4
Sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych
OS-5
Sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich
OS-6
Sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych)
Załącznik do formularza OS-6
WYKAZ RODZAJÓW ODPADÓW OBJĘTYCH SPRAWOZDANIEM NA FORMULARZU OS-6
OS-7
Sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu
Załącznik nr 1
do działu 1 sprawozdania
OS-7
Sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu
Załącznik nr 2a
do działu 2 sprawozdania
OS-7
Sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu
Załącznik nr 2b
do działów 3 i 4 sprawozdania
OS-29/k
Kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska
P-01
Sprawozdanie o produkcji
P-02
Meldunek o produkcji wyrobów i zapasach
PL-1
Sprawozdanie o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym
PNT-01
Sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
Załącznik nr 1 do formularza PNT-01 za 2016 rok
Załącznik nr 2 do formularza PNT-01 za 2016 rok
Załącznik nr 3 do formularza PNT-01 za 2016 rok
Objaśnienia
do formularza PNT-01
PNT-01/a
Sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B + R) oraz o środkach asygnowanych na prace badawcze i rozwojowe w jednostkach rządowych i samorządowych
Załącznik nr 1 do formularza PNT-01/a za 2016 rok
Załącznik nr 2 do formularza PNT-01/a za 2016 rok
Załącznik nr 3 do formularza PNT-01/a za 2016 rok
Objaśnienia
do formularza PNT01/a
PNT-01/s
Sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych
PNT-02
Sprawozdanie o innowacjach w przemyśle
PNT-02/u
Sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług
Załącznik nr 1 do formularza PNT-01/s za 2016 rok
Załącznik nr 2 do formularza PNT-01/s za 2016 rok
Objaśnienia
do formularza PNT-01/s
PNT-05
Sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie nanotechnologii
Załącznik nr 1
Wykaz publikacji w czasopismach znajdujących się na liście publikowanej przez Instytut Informacji Naukowej w Filadelfii
PNT-06
Sprawozdanie o działalności w dziedzinie nanotechnologii w przedsiębiorstwach
PS-01
Sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego
PS-02
Sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej
PS-03
Sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej
R-04
Sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej
R-05Sz
Sprawozdanie o powierzchni upraw, plonach i zbiorach
R-06
Sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania
R-08
Sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej
Załącznik nr 1
do R-08
Sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami
R-09U
Sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich
R-09W
Sprawozdanie o wylęgach drobiu
R-10M
Meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych
R-10Ma
Meldunek o skupie niektórych gatunków owoców
R-10S
Sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych
R-CT
Notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych
RF-01
Kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych
RF-02
Sprawozdanie o stanie należności i zobowiązań
R-r-oz
Badanie plonów zbóż ozimych
R-r-pw
Badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych
R-r-z
Badanie plonów ziemniaków
R-r-zb
Badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku
R-SGR
Badanie struktury gospodarstw rolnych
R-ZW-B
Badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu oraz produkcji zwierzęcej
R-ZW-S
Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego
S-10
Sprawozdanie o studiach wyższych
S-11
Sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów
S-12
Sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich, doktoratach oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych, instytutach naukowych i badawczych
SG-01
Statystyka gminy: samorząd i transport
SG-01
Statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska
SG-01
Statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna
Załącznik do sprawozdania
SG-01
Statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna
SG-01
Statystyka gminy: środki trwałe
Załącznik Nr ... do sprawozdania
SG-01 Statystyka gminy: środki trwałe
Objaśnienia do formularza SG-01
Statystyka gminy: środki trwałe
SOF-1
Sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i podobnych organizacji społecznych
SOF-1/4e
Informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-1 lub SOF-4
SOF-3
Sprawozdanie z działalności partii politycznych
SOF-4
Sprawozdanie z działalności samorządu gospodarczego i zawodowego
SP
Roczna ankieta przedsiębiorstwa
SP-3
Sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw
SSI-01
Sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach
SSI-02
Sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego
ST-P
Statystyka powiatu: samorząd i transport
ST-W
Statystyka województwa: samorząd i transport
T-02
Sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności
T-04
Sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym
T-06
Sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym
T-08
Sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową
T-09
Sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej
T-10
Sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich
T-11/k
Sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej
T-11/u
Sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej
TD-E
Kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym
TDI
Sprawozdanie o transporcie drogowym intermodalnym
TFI
Sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych
TK-1
Sprawozdanie o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego
TK-2
Sprawozdanie o przewozach ładunków transportem kolejowym
TK-2a
Sprawozdanie o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-3
Sprawozdanie o przewozach pasażerów transportem kolejowym
TK-3a
Sprawozdanie o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-4
Sprawozdanie o pracy taboru kolejowego
TK-5
Sprawozdanie o sieci kolejowej i dworcach kolejowych
TK-6
Sprawozdanie o taborze kolejowym
TK-7
Sprawozdanie o wypadkach kolejowych
TTI
Sprawozdanie o terminalach transportu intermodalnego
TWS-1
Sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań
Z-02
Sprawozdanie o kosztach pracy
Z-03
Sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
Z-05
Badanie popytu na pracę
Z-06
Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy
Z-10
Sprawozdanie o warunkach pracy
Z-12
Sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów
Załącznik nr 1
Zakres składników wynagrodzeń w gospodarce narodowej obowiązujący od 1 stycznia 2000 r. (zaktualizowany w 2003 r. i 2005 r.)
ZD-2
Sprawozdanie z działalności leczniczej zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej
ZD-3
Sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
ZD-4
Sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego
ZD-5
Sprawozdanie apteki i punktu aptecznego
Z-KS
Karta statystyczna strajku
Z.1.MRiRW
Dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej, Przejściowej Płatności Uzupełniającej
AP-01
AW-01
Statystyczna ankieta wyznaniowa
BR-01
Książeczka budżetu gospodarstwa domowego
BR-01a
Badanie budżetów gospodarstw domowych.
Karta statystyczna gospodarstwa domowego
BR-01b
Badanie budżetów gospodarstw domowych.
Informacja o udziale w badaniu
BR-04
Badanie budżetów gospodarstw domowych.
Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym
BRG
Badanie ruchu granicznego pojazdów i osób
BRGp
Badanie ruchu granicznego
osób przekraczających granicę pieszo
DS-50 G
OCHRONA ZDROWIA W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH
Kwestionariusz gospodarstwa domowego
DS-50 I
OCHRONA ZDROWIA W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH
Kwestionariusz indywidualny
DS-52 G
Uczestnictwo w sporcie i rekreacji ruchowej,
kwestionariusz gospodarstwa domowego
DS-52 I
Uczestnictwo w sporcie i rekreacji ruchowej,
kwestionariusz indywidualny
EU-SILC-G
EUROPEJSKIE BADANIE WARUNKÓW ŻYCIA LUDNOŚCI
KWESTIONARIUSZ GOSPODARSTWA DOMOWEGO
EU-SILC-I
EUROPEJSKIE BADANIE WARUNKÓW ŻYCIA LUDNOŚCI
KWESTIONARIUSZ INDYWIDUALNY
KD-2G
Kształcenie dorosłych,
kwestionariusz gospodarstwa domowego
KD-2I
Kształcenie dorosłych,
kwestionariusz indywidualny
KGD
Kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów).
Kwestionariusz respondenta
PDP - Podróż do Polski
PKZ
Uczestnictwo w podróżach krajowych/zagranicznych
PNZ
Praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym
SSI-10G
Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych
SSI-10I
Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych
ZD
Ankieta,
badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2016 roku
BADANIE AKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ LUDNOŚCI
ZD-I OSOBY MŁODE NA RYNKU PRACY
ZG
Kartoteka gospodarstwa domowego,
badanie aktywności ekonomicznej ludności
GUGiK-1.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze
o mapie zasadniczej z danych powiatowych GUGiK-1.00
GUGiK-2.00 - sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu
GUGiK-2.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o geodezyjnej
ewidencji sieci uzbrojenia terenu z danych powiatowych GUGiK-2.00
GUGiK-3.00 - Sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji
GUGiK-3.0 - Wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00
GUGiK-4.00 - Sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej
GUGiK-4.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o szczegółowej osnowie geodezyjnej z danych powiatowych GUGiK-4.00
GUGiK-5.00 - sprawozdanie o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000
GUGiK-5.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z danych powiatowych GUGiK-5.00
GUGiK-6.00 - sprawozdanie w zakresie zbierania danych dotyczących ewidencji miejscowości, ulic i adresów
GUNB-1
Obiekty budowlane oddane do użytkowania
GUNB-2
Nakazy rozbiórki obiektów budowlanych
PZP-1
Lokalne planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
GAZ-1
Sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym
GAZ-2
Sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń
GAZ-3
Sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych
G-09.1
Sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym
G-09.2
Sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla
G-09.3
Sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym
G-09.4
Sprawozdanie o imporcie i przywozie (nabyciu wewnątrzunijnym) węgla kamiennego
G-09.5
Sprawozdanie o przychodach, kosztach i wynikach z działalności w górnictwie węgla kamiennego
G-09.6
Sprawozdanie o zatrudnieniu, wydajności, płacach i przepracowanym czasie pracy w górnictwie węgla kamiennego
G-09.7
Sprawozdanie o inwestycjach w górnictwie węgla kamiennego
G-09.8
Sprawozdanie o płatnościach publicznoprawnych i cywilnoprawnych realizowanych przez górnictwo węgla kamiennego oraz o strukturze zobowiązań i należności górnictwa węgla kamiennego
G-09.9
Sprawozdanie o zasobach węgla kamiennego
G-09.10
Sprawozdanie o skutkach środowiskowych działalności górnictwa węgla kamiennego
G-09.11
Sprawozdanie o odmetanowywaniu i zagospodarowaniu metanu pochodzącego z kopalń węgla kamiennego
G-10.m
Miesięczne dane o energii elektrycznej
G-10.1k
Sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej
G-10.1(w)k
Sprawozdanie o działalności elektrowni wodnej/elektrowni wiatrowej
G-10.2
Sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej
G-10.3
Sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej
G-10.4(D)k
Sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.4(Ob)k
Sprawozdanie przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego obrót energią elektryczną
G-10.4(P)k
Sprawozdanie o działalności operatora systemu przesyłowego elektroenergetycznego
G-10.5
Sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych
G-10.6
Sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych, wiatrowych i innych źródeł odnawialnych
G-10.7
Sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.7(P)
Sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć
G-10.8
Sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego
G-11e
Sprawozdanie o cenach energii elektrycznej według kategorii standardowych odbiorców końcowych
G-11g
Sprawozdanie o cenach gazu ziemnego według kategorii standardowych odbiorców końcowych
G-11n
Sprawozdanie o cenach produktów naftowych i biopaliw;
MG-15
Produkcja i sprzedaż w koksownictwie
MG-16
Zużycie węgla koksowego
MG-17
Bilans koksu
MG-18
Zatrudnienie według wieku w koksownictwie
MG-19
Zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie
MG-20
Nakłady inwestycyjne w koksownictwie
MG-21
Import węgla koksowego do produkcji koksu
RAF-1
Sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej
Załącznik nr 1
PRZYPORZĄDKOWANIE POZYCJI PKWIU 20151 DO FORMULARZA RAF-1
Objaśnienia do formularza RAF-1
RAF-2
Sprawozdanie o produkcji, obrocie, zapasach oraz o infrastrukturze magazynowej i przesyłowej ropy naftowej, produktów naftowych i biopaliw
Załącznik nr 1
Przyporządkowanie pozycji PKWIU 20151 do formularza RAF-2
Objaśnienia do formularza RAF-2
MG/NZ
Sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/NZ/D
Sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/PZ
Sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/PZ/D
Sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/PZR
Sprawozdanie o portfelu zamówień na remonty statków
MG/SZ
Sprawozdanie z budowy statków
MG/RS
Sprawozdanie z remontów statków
KK-1
Roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach
KN-1 - działalność archiwalna
MN-01
Sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie biotechnologii
Załącznik nr 1
Wykaz publikacji w czasopismach znajdujących się na liście publikowanej przez Instytut Informacji Naukowej w Filadelfii
Załącznik nr 2
Techniki stosowane w biotechnologii
Słownik pojęć stosowanych w wyliczającej definicji biotechnologii
Objaśnienia do formularza MN-01
za rok 2016
MN-02
Sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii w przedsiębiorstwach
Załącznik nr 1
Działy klasyfikacji PKD 2007
Załącznik nr 2
Techniki stosowane w biotechnologii
Słownik pojęć stosowanych w wyliczającej definicji biotechnologii
Objaśnienia do formularza MN-02
za rok 2016
PM-1
ROCZNE
Sprawozdanie o pojazdach i maszynach
MPiPS-01
Sprawozdanie o rynku pracy
Załącznik nr 1 do sprawozdania
MPiPS-01
Bezrobotni oraz poszukujący pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
Załącznik nr 2 do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej
Załącznik nr 3 do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności
Załącznik nr 4 do sprawozdania MPiPS-01
Poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych, kształcenie ustawiczne pracowników
Załącznik nr 5 do sprawozdania
MPiPS-01
Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
Załącznik nr 6 do sprawozdania MPiPS-01
Formy wsparcia klientów urzędów pracy
Załącznik nr 7
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni według gmin
ZAŁĄCZNIK nr 8
do sprawozdania MPiPS-01
Umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy regionalne, Program Aktywizacja i Integracja, zlecanie działań aktywizacyjnych
Objaśnienia
do formularza MPiPS-01
Objaśnienia do załącznika nr 1
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni oraz poszukujący pracy
według czasu pozostawania bez pracy,
wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
Objaśnienia do załącznika nr 2
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy,
poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy
i miejsca aktywizacji zawodowej
Objaśnienia do załącznika nr 3
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji
zawodowej według zawodów i specjalności
Objaśnienia do załącznika nr 4
do sprawozdania MPiPS-01
Poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych
i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych,
kształcenie ustawiczne pracowników
Objaśnienia do załącznika nr 5
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według
czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia
i stażu pracy
Objaśnienia do załącznika nr 6
do sprawozdania MPiPS-01
Formy wsparcia klientów urzędów pracy
Objaśnienia do załącznika nr 7
do sprawozdania MPiPS-01
Bezrobotni według gmin
Objaśnienia do załącznika nr 8
do sprawozdania MPiPS-01
Umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy
regionalne, Program Aktywizacja i Integracja, zlecanie działań
aktywizacyjnych
MPiPS-02
Sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy
Załącznik do sprawozdania MPiPS-02
Efektywność programów na rzecz promocji zatrudnienia
MPiPS-04
Sprawozdanie o wydawanych zezwoleniach na pracę cudzoziemców w RP
MPiPS-06
Sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-06
Sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-07
Sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu
MPiPS-03
Sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach
MPiPS-05
Sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie
Wskazówki uzupełniające dotyczące wypełniania tablic sprawozdawczych infrastruktury i działalności placówek całodobowej opieki i wsparcia
ZŚOR
Ankieta o zużyciu środków ochrony roślin
RRW-1
Sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin
RRW-1
Sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin
RRW-3
Sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru weterynaryjnego, organizacji i stanu kadr w Inspekcji Weterynaryjnej
RRW-5
Sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów, w których produkowane są produkty pochodzenia zwierzęcego
RRW-6
Sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt i mięsa
RRW-7
Sprawozdanie o chorobach zakaźnych zwierząt
RRW-17
Sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic
RRW-18
Sprawozdanie o liczbie porcji nasienia knurów wprowadzonych do obrotu
RRW-2
Sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi
RRW-8
Sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa
RRW-9
Sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych
RRW-10
Sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i urządzeń melioracji wodnych
RRW-11
Sprawozdanie z realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów
RRW-12
Sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków z należności, opłat rocznych i innych wymienionych w ustawie
RRW-13
Sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej
RRW-19
Sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego
RRW-20
Sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego
RRW-22
Zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli
RRW-23
Zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących
RRW-16
Sprawozdanie z produkcji i sprzedaży suszu paszowego
RRW-26
Sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka oraz produkcji przetworów mlecznych
RRW-27
Sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych
RRW-28
Sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i rozdysponowaniu alkoholu etylowego
MS-DB1
Sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach sądownictwa powszechnego
MS-DB3
Sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości
MS-DB5
Sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w zakładach dla nieletnich
MS-DB6
Sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń Ministerstwa Sprawiedliwości
MS-DB7
Sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury
MS-Kom23
Sprawozdanie z czynności komornika
MS-Not24
Sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych
MS-OZSS-25
Sprawozdanie z działalności Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów
MS-S1
Sprawozdanie w sprawach cywilnych
MS-S1
Sprawozdanie w sprawach cywilnych
MS-S1
Sprawozdanie w sprawach cywilnych
MS-S5
SPRAWOZDANIE
w sprawach karnych i wykroczeniowych
MS-S5
Sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
MS-S5
Sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
MS-S5 wojsk.
Sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
MS-S5 wojsk.
Sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
MS-S6
SPRAWOZDANIE
w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej
MS-S6
Sprawozdanie
w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej
MS-S6 wojsk.
Sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej)
MS-S7
Sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S7 wojsk.
Sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S10
Sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej
MS-S10
Sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej
MS-S10 wojsk.
Sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej
MS-S10 wojsk.
Sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej
MS-S11/12
Sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
MS-S11/12
Sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
MS-S11/12
Sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
MS-S16/18
Sprawozdanie w sprawach rodzinnych i nieletnich
MS-S19
Sprawozdanie w sprawach gospodarczych
MS-S19
Sprawozdanie w sprawach gospodarczych
MS-S19k
Sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego
MS-S19z
Sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych
MS-S20KRS
Sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej)
MS-S20KW
Sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych
MS-S20UN
Sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej)
MS-S20z
Sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych)
MS-S28
Karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego
MS-S40
Sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej
MS-S40
Sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej
MS-ZK-2
Miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych
MS-ZK-6
Sprawozdanie o nauczaniu skazanych
MS-ZK-7
Sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia
MS-ZK-8
sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa
MS-ZN26p
Sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym
MS-ZN26s
Sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich
MS-ZN27p
Sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym
MS-ZN27s
Sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich
EN-1
Sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne
OŚ-2a
Sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami
OŚ-2b
Sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska
OŚ-2c
Sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych
OŚ-3
Sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem
OŚ-4g
Sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g
Obliczanie nadwyżki dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych,*) podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4p
Sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p
Obliczanie nadwyżki dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych,*) podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4/r
Roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4w
Sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4w/n
Sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/ Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej*)
OŚ-26
ZESTAWIENIE UDOKUMENTOWANYCH ZASOBÓW WÓD PODZIEMNYCH I WYNIKÓW PRAC HYDROGEOLOGICZNYCH
OŚ-27
Sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych
MSW-29
Sprawozdanie o pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSW-30
Sprawozdanie o specjalistach pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-32
Sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-33
Sprawozdanie z działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-34
Sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej
MSWiA-35
Sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MSWiA-36
Sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych
MSWiA-36a
Sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego
MSWiA-38
Sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego
MSWiA-39
Sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc
MSWiA-41
Sprawozdanie z działalności profilaktycznej
MSWiA-42
Sprawozdanie z działalności ambulatoriów
MSWiA-43
Sprawozdanie z działalności szpitala ogólnego i szpitala specjalistycznego
MSWiA-44
Sprawozdanie z pobrań krwi w Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW, poza Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW oraz zużycie krwi i jej składników
MSWiA-45
Sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej
MSWiA-47a
Sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej
MZ-03
Sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
MZ-06
Sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach
MZ-10A
Sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty
MZ-10B
Sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej
MZ-10C
Sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty
MZ-10D
Sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego
MZ-11
Sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej
MZ-13
Roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc
MZ-14
Roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MZ-15
Sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych
MZ-19
Sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego
MZ-24
Roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
MZ-29
Sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego
MZ-29A
Sprawozdanie o działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie długoterminowej opieki zdrowotnej
MZ-30
Sprawozdanie podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie psychiatrycznej opieki stacjonarnej
MZ-35
Sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy
MZ-35A
Sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących
MZ-35B
Sprawozdanie z działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
MZ-42
Sprawozdanie z działalności regionalnego centrum krwiodawstwa i krwiolecznictwa
MZ-45
Sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego
MZ-45A
Sprawozdanie z zatrudnienia
MZ-46
Sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej
MZ-48
Sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku
MZ-50
Sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy
MZ-52
Sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej
MZ-53
Sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży
MZ-54
Roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych
MZ-55
Meldunek o zachorowaniach na grypę
MZ-56
DWUTYGODNIOWE, KWARTALNE, ROCZNE1)
sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach
MZ-57
Roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości
MZ-58
Roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania
MZ-88
Sprawozdanie o pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą
MZ-88A
Sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej w administracji i szkołach wyższych
MZ-89
Sprawozdanie o specjalistach pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą
MZ/N-1a KARTA ZGŁOSZENIA NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO
MZ/Szp-11 - karta statystyczna szpitalna ogólna
Instrukcja dla szpitali w sprawie wypełniania kart statystycznych
Szpitalnych ogólnych
(Formularz MZ/Szp-11)
Załącznik nr 1
Kod płatnika
Załącznik nr 2
Kody trybu przyjęcia
Załącznik nr 3
Kody trybu wypisu:
Formularz MZ/Szp-11B
KARTA STATYSTYCZNA PSYCHIATRYCZNA
PARPA-G1
Sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
KNF-02
Sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej zakładów ubezpieczeń/reasekuracji
KNF-03
Sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw emerytalnych
NBP-NK/B
Ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - biur
NBP-NK/H
Ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - handlowych
NBP-NK/M
Ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - magazynów
NBP-NM/RP
Ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych - rynek pierwotny
NBP-NM/RW
Ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych - rynek wtórny
PK-DB 4
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZATRUDNIENIA I WYNAGRODZEŃ W POWSZECHNYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PROKURATURY
PK-P1CA
SPRAWOZDANIE
z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych
PK-P1K
SPRAWOZDANIE
z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PK-P1K wojsk.
SPRAWOZDANIE
z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PK-P1N
SPRAWOZDANIE
z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych
Z-14
Sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach w administracji publicznej
Zestawienie tabelaryczne zdanymi ośrodkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
ŁP-2
Zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie placówek pocztowych
ŁP-3
Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji
ŁP-4
Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów pocztowych, usługach i placówkach pocztowych, operatorów poza operatorem wyznaczonym
ŁT-6
Zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej oraz o usługach dostępu do sieci Internet
ŁT-7
Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiokomunikacji oraz o abonentach w sieciach telekomunikacyjnych innych niż wykorzystywane do rozpowszechniania rozsiewczego naziemnego lub rozsiewczego satelitarnego (w sieciach kablowych)
MT-1
Zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra
PERN-1
Zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych
TL-1
Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanych statków powietrznych w ULC
TWA
Wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej
WINS
Wykaz inwestorów (innych niż indywidualni - realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby - oraz fundacje, kościoły i związki wyznaniowe), którzy oddali do użytkowania nowe budynki mieszkalne
Z.2.GIJHARS
Dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach, liczbie plantacji i plantatorów
Z.3.ARR
Dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych przeznaczonych do produkcji cukru
Z.4.IERiGŻ-PIB
Bilans ryb i owoców morza
ZOŚ-1
Zestawienie tabelaryczne w zakresie sztucznych zbiorników wodnych
ZOŚ-2
Zestawienie tabelaryczne w zakresie wyższych szczytów w pasmach górskich i największych głębokości na obszarze morskich wód wewnętrznych oraz wód terytorialnych (morza terytorialnego)
ZOŚ-3
Zestawienie tabelaryczne w zakresie najgłębszych i najdłuższych jaskiń
ZOŚ-4
Zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych, termalnych i solanek
ZOŚ-5
Zestawienia tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych
ZOŚ-6
Zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych
ZOS-7
Zestawienie tabelaryczne "Rodzinne ogrody działkowe"
ZOŚ-8
Zestawienie tabelaryczne "Stan pszczelarstwa w Polsce"
- zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 30 września 2016 r. (Dz.U.2016.1722) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 23 października 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 2 lutego 2017 r. (Dz.U.2017.249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 18 lutego 2017 r.
Zmiany nie zostały naniesione na tekst.
- zmieniony przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 30 września 2016 r. (Dz.U.2016.1722) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 23 października 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 2 lutego 2017 r. (Dz.U.2017.249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 18 lutego 2017 r.
Zmiany nie zostały naniesione na tekst.
500 zł zarobi członek obwodowej komisji wyborczej w wyborach Prezydenta RP, 600 zł - zastępca przewodniczącego, a 700 zł przewodniczący komisji wyborczej – wynika z uchwały Państwowej Komisji Wyborczej. Jeżeli odbędzie się ponownie głosowanie, zryczałtowana dieta wyniesie 75 proc. wysokości diety w pierwszej turze. Termin zgłaszania kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych mija 18 kwietnia
Robert Horbaczewski 20.01.20251 stycznia 2025 r. weszły w życie liczne zmiany podatkowe, m.in. nowe definicje budynku i budowli w podatku od nieruchomości, JPK CIT, globalny podatek wyrównawczy, PIT kasowy, zwolnienie z VAT dla małych firm w innych krajach UE. Dla przedsiębiorców oznacza to często nowe obowiązki sprawozdawcze i zmiany w systemach finansowo-księgowych. Firmy muszą też co do zasady przeprowadzić weryfikację nieruchomości pod kątem nowych przepisów.
Monika Pogroszewska 02.01.2025W 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę wzrośnie tylko raz. Obniżeniu ulegnie natomiast minimalna podstawa wymiaru składki zdrowotnej płaconej przez przedsiębiorców. Grozi nam za to podwyżka podatku od nieruchomości. Wzrosną wynagrodzenia nauczycieli, a prawnicy zaczną lepiej zarabiać na urzędówkach. Wchodzą w życie zmiany dotyczące segregacji odpadów i e-doręczeń. To jednak nie koniec zmian, jakie czekają nas w Nowym Roku.
Renata Krupa-Dąbrowska 31.12.20241 stycznia 2025 r. zacznie obowiązywać nowa Polska Klasyfikacja Działalności – PKD 2025. Jej ostateczny kształt poznaliśmy dopiero w tygodniu przedświątecznym, gdy opracowywany od miesięcy projekt został przekazany do podpisu premiera. Chociaż jeszcze przez dwa lata równolegle obowiązywać będzie stara PKD 2007, niektórzy już dziś powinni zainteresować się zmianami.
Tomasz Ciechoński 31.12.2024Dodatek dopełniający do renty socjalnej dla niektórych osób z niepełnosprawnościami, nowa grupa uprawniona do świadczenia wspierającego i koniec przedłużonych orzeczeń o niepełnosprawności w marcu - to tylko niektóre ważniejsze zmiany w prawie, które czekają osoby z niepełnosprawnościami w 2025 roku. Drugą część zmian opublikowaliśmy 31 grudnia.
Beata Dązbłaż 28.12.2024Prezydent Andrzej Duda powiedział w czwartek, że ubolewa, że w sprawie ustawy o Wigilii wolnej od pracy nie przeprowadzono wcześniej konsultacji z prawdziwego zdarzenia. Jak dodał, jego stosunek do ustawy "uległ niejakiemu zawieszeniu". Wyraził ubolewanie nad tym, że pomimo wprowadzenia wolnej Wigilii, trzy niedziele poprzedzające święto mają być dniami pracującymi. Ustawa czeka na podpis prezydenta.
kk/pap 12.12.2024Identyfikator: | Dz.U.2016.460 |
Rodzaj: | Rozporządzenie |
Tytuł: | Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2016. |
Data aktu: | 15/03/2016 |
Data ogłoszenia: | 06/04/2016 |
Data wejścia w życie: | 21/04/2016 |