.................................................Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Zmiany nin. konwencji wprowadzone przez oświadczenie rządowe z dnia 8 września 1960 r. w sprawie wejścia w życie załącznika I do Konwencji międzynarodowej o przewozie towarów kolejami (CIM), podpisanej w Bernie dnia 25 października 1952 r., zawierającego przepisy dotyczące materiałów i przedmiotów wyłączonych od przewozu lub przyjmowanych do przewozu warunkowo (RID) (Dz.U.61.31.154) nie zostały naniesione na tekst.
Zmiany nin. konwencji wprowadzone przez oświadczenie rządowe z dnia 25 czerwca 1960 r. w sprawie wejścia w życie zmian do Konwencji Międzynarodowych o przewozie towarów kolejami (CIM) oraz o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV), podpisanych w Bernie dnia 25 października 1952 r.(Dz.U.61.23.112) nie zostały naniesione na tekst.
Zmiany nin. konwencji wprowadzone przez oświadczenie rządowe z dnia 16 lutego 1962 r. w sprawie wejścia w życie zmian załącznika VII do Konwencji Międzynarodowej o przewozie towarów kolejami (CIM), podpisanej w Bernie dnia 25 października 1952 r. (Dz.U.62.13.60) nie zostały naniesione na tekst.
Zmiany nin. konwencji wprowadzone przez oświadczenie rządowe z dnia 14 stycznia 1964 r. w sprawie wejścia w życie załącznika I do Konwencji międzynarodowej o przewozie towarów kolejami (CIM), podpisanej w Bernie dnia 25 października 1952 r., zawierającego Przepisy dotyczące materiałów i przedmiotów wyłączonych od przewozu lub przyjmowanych do przewozu warunkowo (RID) (Dz.U.64.14.84) nie zostały naniesione na tekst.
.................................................Przekład
W Imieniu Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej
RADA PAŃSTWA
Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej
podaje do powszechnej wiadomości:
Konwencja międzynarodowa o przewozie towarów kolejami (CIM) z dnia 25 października 1952 r.;
Konwencja międzynarodowa o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 października 1952 r.;
Protokół dodatkowy do Konwencyj międzynarodowych o przewozie towarów kolejami (CIM) oraz o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 25 października 1956 r. i
Protokół dodatkowy do Konwencyj międzynarodowych o przewozie towarów kolejami (CIM) oraz o przewozie osób i bagażu kolejami (CIV) z dnia 11 kwietnia 1953 r.
zostały podpisane w Bernie.
Po zaznajomieniu się z powyższym układami Rada Państwa uznała je i uznaje za słuszne zarówno w całości, jak i każde z postanowień w nich zawartych; oświadcza, że wymienione układy są przyjęte, ratyfikowane i potwierdzone oraz przyrzeka, że będą niezmiennie zachowywane.
Na dowód czego wydany został Akt niniejszy, opatrzony pieczęcią Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.
Dano w Warszawie, dnia 20 maja 1955 roku.