Klienci PZU Zdrowie mogą także przez telefon, czat czy wideoczat omówić wyniki badań, porozmawiać o niepokojących dolegliwościach i przyjmowanych lekach, zapoznać się z profilaktyką prozdrowotną, otrzymać skierowanie na badania i receptę na leki przyjmowane na stałe.
Usługa dostępna jest siedem dni w tygodniu, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Obecnie jesteśmy na etapie badania jak nasi klienci odbierają nową możliwość korzystania z porad lekarskich przez Internet i telefon. Jak na razie, zainteresowanie stale rośnie, a nasi pacjenci najczęściej korzystają z telekonsultacji z pediatrą – dodaje wyjaśnia Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie.
Wprowadzane rozwiązania mają przyczynić się nie tylko do upowszechnienia innowacyjnych metod konsultacji i zwiększenia dostępności lekarzy specjalistów, ale również mają być nową jakością w polskiej opiece medycznej.
PZU Zdrowie prowadzi siec przychodni, które działają między innymi w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Radomiu, Opolu, Płocku, Włocławku, Częstochowie czy Jaworznie (sieć przychodni Elvita). Zainwestowało także w Centrum Medyczne Gamma, prowadzące szpital w Warszawie. W całej Polsce działa już prawie 50 placówek własnych firmy ubezpieczeniowej.
Źródło: www.pzu.pl
[-DOKUMENT_HTML-]