Od czasu rozpoczęcia swojej działalności w 2011 roku Wimdu GmbH odgrywa kluczową rolę w branży turystycznej, dzięki innowacyjnym strategiom oraz kampaniom marketingowym. Firma składa się z ciągle powiększającego się międzynarodowego zespołu specjalistów biznesowych i rozwija się w wykorzystaniu dynamicznego ducha przedsiębiorczości i marketingu.
Termin nadsyłania zgłoszeń: 10 stycznia 2014 rok
Kto jest uprawniony?
Wszyscy uczestnicy muszą być zapisani na ostatni rok studiów na kierunku: Marketing, Biznes i Administracja lub Komunikacja w roku akademickim 2013/14. Wszystkie zgłoszenia muszą być wysłane z konta mailowego *uczelni/uniwersytetu i powinny zawierać potwierdzenie od uczelni, iż student spełnia wszystkie powyższe kryteria. Nagroda może zostać przyznana bez względu na narodowość, pod warunkiem, iż osoba ta studiuje na jednej z polskich uczelni.
Jak aplikować?
Kandydaci proszeni są o dostarczenie do naszego jury tekstu o długości od 1500 do 2000 słów opisującego kampanię marketingową Wimdu. Ma ona na celu zwiększenie popularności Wimdu w Stanach Zjednoczonych. Jury wybierze najbardziej kreatywny i przekonywujący projekt.
Aplikacje na następny rok akademicki należy przesyłać od 15 października 2013 roku do 10 stycznia 2014 roku. Ogłoszenie wyników wyznaczone jest na 3 lutego 2014 roku.
Więcej informacji na stronie www.wimdu.pl