Pierwszymi jej użytkownikami będą administratorzy podmiotów ewaluowanych, którzy posiadają role administratorskie w systemie POL-on  Dzięki temu już teraz będą mieć możliwość zakładania kont kolejnym użytkownikom aplikacji i nadawania im ról Kierowników, Koordynatorów i Obserwatorów zgodnie z ich uprawnieniami.

Ocena ewaluacji działalności naukowej nie w czasie pandemii>>


Aktualizacje i nowe funkcjonalności

Do stycznia 2022 r. wersja demonstracyjna aplikacji SEDN będzie sukcesywnie rozbudowywana o nowe funkcjonalności. Wtedy również przekazana zostanie wersja produkcyjna aplikacji.

Jak podkreślają twórcy aplikacji, podczas nadawania ról należy zwrócić szczególną uwagę na uprawnienia do przetwarzania danych osobowych pracowników podmiotów, które będą dostępne dla wszystkich instytucjonalnych użytkowników SEDN. Odpowiedzialność zweryfikowania uprawnień należy do Administratorów podmiotu. Szczegóły znajdują się w zakładce Role i Uprawnienia.

W systemie obecnie widoczne są dane produkcyjne z systemu POL-on, w tym z aplikacji PBN według stanu na 9 grudnia 2020 r. Kolejne aktualizacje planuje się wprowadzać w nieregularnych odstępach czasu; docelowo – co dobę. OPI-PIB będzie informować o tym na stronie internetowej, w zakładce Aktualności SEDN.