SZTUKA ZAWODOWYCH NEGOCJACJI W ZAWODACH PRAWNICZYCH to program, który daje narzędzia i wiedzę oraz uczy jak je stosować, aby osiągać najlepsze wyniki negocjacyjne dla wszystkich stron negocjujących – uczy partnerskiego podejścia do negocjacji – podejścia niezwykle skutecznego, szczególnie w świetle faktu, iż
wynikiem negocjacji jest prawie zawsze dalsza współpraca. Wszystko to prowadzi do zdobycia kompetencji, które wymagane są od zawodowych negocjatorów.

MIEJSCE:
Sala Konferencyjna Colombia Bar, Krucza 6/14, Warszawa

INWESTYCJA W SIEBIE:
• Dla Studentów: 269 zł
• Dla Absolwentów: 319 zł

ZAPISY:
1. Zarezerwuj miejsce: soft.skills@sfbcc.org.pl,
2. Dokonaj wpłaty

Program szkolenia >>



Prowadzący: Krzysztof Sarnecki - współzałożyciel, Leading Partner i członek Zarządu QUEST Change Managers. Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, szkoleniowiec. Ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz
agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie Transformacji,
zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów, Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w
Polsce. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois).

-----------------------------------------------------------------------------------------

Organizator >> Akademia SoftSkills dla Prawników - pierwsza w Polsce inicjatywa, mająca na celu dokształcanie prawników w zakresie umiejętności miękkich (softskills) już na etapie studiów prawniczych. Misją Akademii jest edukacja prawników w obszarze:
1.    Umiejętności miękkich (w tym m.in. wystąpień publicznych, zarządzania czasem, zdolności komunikacji werbalnej i niewerbalnej);
2.    Alternatywnych metod rozwiązywania sporów (w zakresie negocjacji i mediacji);
3.    Marketingu usług prawniczych.