Inwestycja realizowana jest w formule "projektuj i buduj". Zadaniem wykonawcy będzie budowa nowego 300-metrowego peronu wyposażonego w wiaty, ławki, tablice informacyjne, oświetlenie oraz antypoślizgową nawierzchnię. Efektem rozbudowy będzie sprawniejsza obsługa pociągów oraz zwiększona przepustowość linii. Wzrośnie również poziom bezpieczeństwa dzięki wymianie torów i rozjazdów. Pociągi poruszając się po torach będą mogły osiągnąć predkość 160 km/h.

Najkorzystniejsza oferta w postępowaniu została wybrana na podstawie kryterium ceny (60 proc.) oraz gwarancji (40 proc.). Wszyscy wykonawcy zaoferowali 72-miesięczny okres gwarancji. Zamawiający planował przeznaczyć 55,27 mln zł netto na realizację zadania. Najtańsza oferta, złożona przez firmę Porr Polska Construction opiewa na 54,87 mln zł netto.

Źródło: www.wnp.pl