PKP PLK na zamówienie przygotowało 340 mln zł brutto. Kwota w tym przetargu stanowi 60% wagi przetargowej, po 20% punktów zamawiający przyzna za termin wykonania oraz długość gwarancji.

Każdy z wykonawców zagwarantował 25-miesięczny okres realizacji inwestycji oraz 72 miesiące gwarancji. Oznacza to, że o wygranej którejś z firm zadecyduje cena.

Najtańszą ofertę w przetargu złożyło hiszpańskie konsorcjum Balzola, które zadeklarowało prace za 215,3 mln zł brutto. Z ceną 223,6 mln zł wystartował PORR, 236,8 mln zł – Strabag, 241,6 mln zł – konsorcjum ZUE, 243,5 mln zł – Torpol, 245,8 mln zł – Trakcja PRKiL oraz 281,4 mln zł – konsorcjum Track Tec i InfraKol. Zamawiający teraz oceni dokumenty pod względem formalnym i merytorycznym.

Źródło: www.rynek-kolejowy.pl

Dowiedz się więcej z książki
Europejskie prawo zamówień publicznych. Komentarz
  • rzetelna i aktualna wiedza
  • darmowa wysyłka od 50 zł