Konkurs rozstrzygnięty! Zobacz kto wygrał>>>
Samorządowy marketing zyskuje coraz większe znaczenie dla władz lokalnych każdego szczebla. Jasnym stało się, że nowoczesne miasta powinny zadbać o swoją promocje. Jacek Pogorzelski, autor książki Praktyczny marketing miast i regionów zwraca uwagę na dużą rolę budowania brandu miast.
Niestety, zdaniem Pogorzelskiego w polskim marketingu miejsc jest zdecydowanie za dużo gigantomanii. Nawet małe miasteczka i gminy próbują się promować z jak największym rozmachem. Każdy chce zawłaszczyć jakąś wielką ideę podczas gdy Polacy oczekują tak naprawdę informacji konkretnej, prawdziwej, jednoznacznej i praktycznej.
Z tego powodu Serwis Samorządowy www.samorzad.lex.pl i księgarnia internetowa Profinfo.pl ogłaszają konkurs na najlepsze hasło promujące wybrany samorząd terytorialny.
Prosimy o nadsyłanie haseł pomysłowych, konkretnych i wyrażających to, co w danym miejscu jest najwartościowsze.
Zarówno wybór promowanego samorządu jak i forma wymyślonego hasła jest dowolna.
Redakcja Serwisu Samorządowego wspólnie z Jackiem Pogorzelskim, autorem książki Praktyczny marketing miast i regionów wybierze najlepsze hasło spośród nadesłanych zgłoszeń.
Do wygrania egzemplarz książki Praktyczny marketing miast i regionów.
Odpowiedzi prosimy nadsyłać na adres serwissamorzadowy@wolterskluwer.pl z tytułem „Konkurs”.
Konkurs rozstrzygnięty! Zobacz kto wygrał>>>
Czytaj też:
Realizm połączony z mniejszą skalą, taki powinien być samorządowy marketing
Miasta potrzebują dobrego marketingu