W 2010 roku do obsadzenia w firmach na terenie Polski było blisko 970 000 stanowisk. Jednak większość pracodawców (75%), którzy poszukiwali pracowników, doświadczyła problemów w ich znalezieniu. Nic nie zapowiada aby w tym roku sytuacja uległa zmianie. Wyzwania stojące przed rekruterami firm działających na terenie Polski stały się podstawą do przygotowania przez Employer Branding Institute jedynego wydarzenia dedykowanego menadżerom i specjalistom rekrutacji i employer brandingu w Polsce.
Zarejestruj swój udział w Warszawskich Dniach Rekrutacji, które odbędą się 24 listopada 2011 roku, w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Employer Branding Institute. Wystąpienia podczas Warszawskich Dni Rekrutacji prowadzone będą w ramach trzech ścieżek tematycznych. Będzie o najnowszych wdrożeniach, narzędziach i case study z obszaru rekrutacji. Nie zabraknie też tematów w obszaru employer branding. Uczestnicy konferencji pracować będą na najnowszych case study, które zrealizowane zostały przez: ACR, BRE Bank, Danone, Eli Lilly, Eurobank, Google, Jeronimo Martins Dystrybucja, K2 Internet, Pekao SA, Play, PwC, Skanska, TP SA.
Weź udział w dyskusjach 300 managerów i specjalistów zajmujących się tematyką employer branding oraz rekrutacją.
Zarejestruj swój udział w warsztatach z obszaru komunikacji, zaplanowanych na 25 listopada 2011 roku.
Koszt udziału w konferencji to 250 zł + vat. Więcej o wydarzeniu na stronie: www.ebinstitute.pl